 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:54 |
[I 2.0T] gaśnie silnik na niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
Wysłany: 19-05-2017, 21:41
|
|
|
Ale niestety jak odpalam klime to gaśnie nadal ;/
edit:
juz wszystko chodzi jak nalezy |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
Ostatnio zmieniony przez mroz3k 22-05-2017, 09:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Buszu
Forumowicz 1234
Auto: Outlander TURBO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 53 Skąd: internet
|
Wysłany: 19-05-2017, 22:02 Obroty
|
|
|
I u mnie był podobny problem z nierownymi obrotami...prawie auto gaslo...I to wszystko po odbiorze od mechaniora. Już myślałem że ze cewki czy świece znowu nowe,a niedawno wymienione. Na szczęście ustabilizowala praca silnika-trwało to jakieś 2-3 dni dodam tez ze auto w ciągłej eksploatacja pozdro |
|
|
|
 |
Razorsl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 12 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 09-09-2020, 18:00
|
|
|
mroz3k, co było przyczyna gasniecia ? Mam ten sam problem |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 11-09-2020, 19:07
|
|
|
Sprawdź wszystkie węże podciśnienia. |
|
|
|
 |
76magg
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2019 Posty: 56 Skąd: Banino GKA
|
Wysłany: 24-09-2020, 13:34
|
|
|
Razorsl napisał/a: | mroz3k, co było przyczyna gasniecia ? Mam ten sam problem |
Pewnie już się ustabilizowało, ale na przyszłość - po odpinaniu akumulatora trzeba zrobić procedurę uczenia obsługi przepustnicy (Taki mądry jestem, bo mi Krzysiek powiedział ).
Zdejmujesz minus z akumulatora na minutę. Po podłączeniu odpalasz i wyłączasz wszystkich poborców prądu (światła, nawiewy, grzanie, radio itp). Ma tak chodzić na luzie aż się włączy wentylator chłodnicy. Wtedy gasisz i odpalasz już normalnie i jeździsz w pełnym zakresie obrotów i z normalnym poborem prądu.
A mechanik często akumulator odepnie, a to żeby pospawać coś, a to żeby się gdzieś pod niego dostać. |
_________________ Jednego O1T mi "Zły Pan" rozbił, ale poszedł w dobre ręce i będzie jeszcze śmigał.
Drugiego O1T kupiłem, bo nie znalazłem niczego lepszego na rynku.
Montaż kamerki:
https://www.youtube.com/watch?v=5VhdZQspInA |
|
|
|
 |
|
|