Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bizi78
05-10-2020, 21:58
Lancer wagon 2.0 dohc z czego dół silnika
Autor Wiadomość
Majki_wagon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer wagon sport 2.0 dohc
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2020
Posty: 3
Skąd: Jasło
Wysłany: 05-10-2020, 20:39   Lancer wagon 2.0 dohc z czego dół silnika

witam.
Czy ktoś z posiadaczy wagona 2.0 sport kombinował ze zwiększeniem pojemności skokowej lub czy ktoś kombinował z włożeniem dołu od 2.0t outlandera ?
Czeka mnie remont i chciałbym coś wydajniej ten remont zrobić.
Czy ma ktoś doświadczenie z tego typu modyfikacja?
Czy ten dół od outlandera 2.4 będzie pasował ?
Proszę o pomoc pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-10-2020, 10:58   

wydajniej zeby było pancerniej czy z podniesioną mocą?
 
 
Majki_wagon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer wagon sport 2.0 dohc
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2020
Posty: 3
Skąd: Jasło
Wysłany: 06-10-2020, 12:04   

krzychu napisał/a:
wydajniej zeby było pancerniej czy z podniesioną mocą?


Głównie chodzi mi przy tzw remoncie o podniesienie choć troszkę mocy a lepiej Nm. Dlatego taki zabieg stosowałem w bme30 i zastanawiam się czy z mitsu tez takie coś można pokombinować
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-10-2020, 13:12   

No to będziesz raczej pionierem z tuningiem 4G63 N/A... Ogólnie to lepiej zrobić SWAP-a. Był juz SWAP na v6 z Galanta. Były Lancery RA w USA z 2,4 MIVEC ale to podobno tez nie idzie P&P....

A co się stało 4G63 że wymaga remontu?
 
 
Majki_wagon 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer wagon sport 2.0 dohc
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2020
Posty: 3
Skąd: Jasło
Wysłany: 06-10-2020, 20:38   

krzychu napisał/a:


A co się stało 4G63 że wymaga remontu?


Niedopilnowałem oleju i panewke chyba ruszyło bo w pewnym zakresie obrotow jak trzymam to słychać pukanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.