Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 mivec - płyn chłodzniczy
Autor Wiadomość
piasek2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandisa 2.4 Intense PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: WZW i okolice
Wysłany: 18-10-2020, 13:06   2.4 mivec - płyn chłodzniczy

Witam Panowie
Szukam i szukam i nie mogę z najść odpowiedzi dotyczącej zastosowanie zamiennika płynu DIA Queen SLLC - cena wygórowana jak za płyn. Jaki stosujecie w swoich Grandisach 2.4 mivec. Jaką pastę zastosować na korek spustowy w bloku silnika?
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 18-10-2020, 14:16   

Wlej petrygo będzie ok.
 
 
piasek2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandisa 2.4 Intense PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: WZW i okolice
Wysłany: 20-10-2020, 19:44   

Z tego co udało mi się ustalić szperając w necie płyn OEM zalecany jest wykonany w technologii HOAT (hybrydowej) i takowego zamiennika wypadałoby użyć, ale z tego co widzę użytkownicy zalewają płyny OAT i chyba jest ok.
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 21-10-2020, 19:15   

Ważne aby wymieniać co jakiś czas płyn, dodatki po czasie się starzeją i aluminium może korodować od środka.
Ja mam zalany petrygo 'niebieski' i w największe upały auto nie zagrzało się więcej jak 100C.
Wymienie na nowy przy kolejnej wymianie rozrządu.
Do 4G92 miałem zalane prestone a potem petrygo i było ok.
 
 
piasek2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandisa 2.4 Intense PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: WZW i okolice
Wysłany: 21-10-2020, 22:08   

To jak już ustaliliśmy jakie płyny można lać to może małe info czym uszczelnić korek spustowy w bloku silnika
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-10-2020, 07:40   

Manual precyzuje specjalny środek chemiczny 3M, ale ja używam teflonowej nici Loctite i też nigdy nie było problemów. Sam korek jest (powinien być) stożkiem, więc też w pewnym momencie uszczelnia.
 
 
piasek2006 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandisa 2.4 Intense PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: WZW i okolice
Wysłany: 22-10-2020, 08:18   

A stosował ktoś reinzosil w to miejsce, zdaje rezultat?
Odpowiadam - reinzosil spełnia swoją rolę narazie nic nie przecieka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.