Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem, dymienie, niskie obroty
Autor Wiadomość
FareonX 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD Long 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2020
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-11-2020, 19:50   Problem, dymienie, niskie obroty

Dalej się borykam z moim pajero, wcześniej myślałem że to problem jest ze skrzynią ale dziś bo głębszej weryfikacji i jak to się mówi za dnia więcej widać więc sprawa wygląda tak ...

Przy odpaleniu dymi jak parowóz po kilku minutach trochę przestaje ale i tak trochę dymi nienaturalnie, kolor dymu jest szary i gryzący, nie wchodzi na obroty max co się udaje uzyskać do 2000 czasem 2500, na automacie nie da się jechać praktycznie, na tiptronic jakoś da radę go rozpędzić, bardzo nierówna praca silnika strasznie klekoce.

Po podłączeniu do komputera wyskoczyły takie błędy:



Po ich wykasowaniu został tylko 1:




Jeden styk od kostki zaworu egr był zaśniedziały, został przeczyszczony ale dalej wszystko bez zmian.

Czy ktoś coś może nakierować gdzie szukać problemu ?
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 10-11-2020, 10:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-11-2020, 10:04   Re: Problem, dymienie, niskie obroty

FareonX napisał/a:
Dalej się borykam z moim pajero, wcześniej myślałem że to problem jest ze skrzynią ale dziś bo głębszej weryfikacji i jak to się mówi za dnia więcej widać więc sprawa wygląda tak ...

Przy odpaleniu dymi jak parowóz po kilku minutach trochę przestaje ale i tak trochę dymi nienaturalnie, kolor dymu jest szary i gryzący, nie wchodzi na obroty max co się udaje uzyskać do 2000 czasem 2500, na automacie nie da się jechać praktycznie, na tiptronic jakoś da radę go rozpędzić, bardzo nierówna praca silnika strasznie klekoce.

Po podłączeniu do komputera wyskoczyły takie błędy:

Obrazek

Po ich wykasowaniu został tylko 1:

Obrazek
Obrazek

Jeden styk od kostki zaworu egr był zaśniedziały, został przeczyszczony ale dalej wszystko bez zmian.

Czy ktoś coś może nakierować gdzie szukać problemu ?


Jeśli wierzyć tym kodom to na boku pompy wtryskowej masz tka " bańkę" Odkręć ja, tam masz czepień sprężynę i podkładkę. Zobacz czy czpień jest cały i czy tłoczek wewnątrz pompy daje się poruszać?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.