Lancer z stanów zjednoczonych, na co uważać? (Link) |
Autor |
Wiadomość |
knkz1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2020 Posty: 3 Skąd: Ozorków
|
|
|
|
 |
Venom86
Forumowicz

Auto: Lancer Evo X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Cze 2016 Posty: 199 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-11-2020, 08:53
|
|
|
1. Popros o VIN i sprawdz jak byl uszkodzony (wpisz go w google prawdopodobnie zdjecia znajdziesz bez zadnych platnych stron a jak nie no to carfax)
2. Przy autach ze Stanow jedynie trzeba przystosowac swiatla do standardow europejskicj tzn. kierunkowskazy (w usa sa czerwone) i tylne swiatlo przeciwmgilene ktorego tam nie maja.
Jesli auto juz jest zarejestrowane no to raczej juz to zostalo zrobione bo by przegladu nie przeszedl
P.S. Tylne swiatla w tym aucie nie maj araczej homologacji na EU. Wygladaja jak z Aliexpress |
_________________ Evo X MR - jest
Lancer SB 1.8 - był
Kawasaki ER-6n |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-11-2020, 11:08
|
|
|
Jak od 2009r w Polsce to troche jeździ...:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
actchris71
Nowy Forumowicz
Auto: Ford
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2020 Posty: 5 Skąd: Polska
|
Wysłany: 13-11-2020, 15:38
|
|
|
Venom86 napisał/a: | 1. Popros o VIN i sprawdz jak byl uszkodzony (wpisz go w google prawdopodobnie zdjecia znajdziesz bez zadnych platnych stron a jak nie no to carfax)
|
Akurat Carfax nie daje zdjęć do raportów, jeśli już płacić to na innych stronach typu vin-info czu autobaza bo jeśli już to oni mają zdjęcia z aukcji w USA plus informację z firm ubezpiczeniowych w EU. |
_________________
 |
|
|
|
 |
knkz1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2020 Posty: 3 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: 13-11-2020, 16:58
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jak od 2009r w Polsce to troche jeździ...:) |
To dobrze czy źle?
Spytam o Vin i sprawdzę to. Słyszałem opinie, że zderzak przedni jest od polifta, zaś sprzedawca mówi że taki wychodził w oryginale, jak to jest?
Co uważacie o tym gazie? Słyszałem, że gazownicy mogą mnie odsyłać z kwitkiem, bo nie chcą poprawiać po kimś, zaś z drugiej strony słyszałem że może to być pierdoła i może warto to zrobić? |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 13-11-2020, 21:18
|
|
|
knkz1 napisał/a: | To dobrze czy źle?
|
Zależy, jeśli był sprawdzony jako mienie przesiedleńcze, to okej, jeśli był po szkodzie, to już musiał to być konkretny szrot, że roczne auto opłacało się sprowadzać z USA, naprawić i sprzedać z zyskiem . |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
delProx
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI LANCER KOMBI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2017 Posty: 3 Skąd: ŁASK
|
Wysłany: 17-11-2020, 03:17
|
|
|
1) Jeśli z przodu były zmieniane światła na asymetryczne, powinna być zamontowana ich regulacja. No chyba, że są ksenony zamontowane.
2) Warto zwrócić uwagę na tylne drzwi - wersja USA/Kanada posiada dodatkowe rygle przy progach. Jeśli w drzwiach, w dolnej części nie ma stalowego "grzybka" to znak, że drzwi były zmieniane na europejskie.
3) Tylne światła w błotnikach w wersji USA/Kanada posiadały dodatkowe oświetlenie boczne czerwone - obrysowe. Można je rozłączyć. Raczej wersje USA/Kanada ma tylne migacze pomarańczowe (nie miałem okazji spotkać czerwonych), więc mało kto je zmienia. W przypadku braku świateł obrysowych można zapytać o przyczynę zmiany lamp.
4) Warto zwrócić uwagę na przednią belkę zderzaka, w wersji USA/Kanada nie ma otworu pod ucho holownicze, pomimo znajdującej się zaślepki w zderzaku. Dodatkowo na belce jest zamontowany styropian po całej szerokości. W wersji europejskiej są to dwie części na lewą i prawą stronę i są one 2x grubsze. Przednia belka za oceanem jest o kilka cm płytsza w stosunku do europejskiej. Wszelkie zmiany mogą wskazywać na przeprowadzone prace naprawcze.
5) Warto zwrócić uwagę na listwy zgarniające przy szybach w drzwiach. Wersja USA/Kanada ma je czarne (chociaż spotkałem chromowane w wersji RALLIART), na Europę są w chromie. Wszelkie odstępstwa wskazują na dokonywane zmiany.
Wszelkie wskazówki poparte zostały własnymi doświadczeniami |
|
|
|
 |
|