 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero III 2,5 manual problem z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
kutyb
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2019 Posty: 18 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-11-2020, 13:01 Pajero III 2,5 manual problem z odpalaniem
|
|
|
Witajcie, problem z Pajero 2,5 - silnik jak jest zimny odpala na strzał, gdy jest w pełni rozgrzany też odpala na strzał. Problem występuje tylko gdy jest lekko nagrzany po krótkiej jeździe (kręci rozrusznikiem dłuższą chwile i puszcza dym z rury). Wydaje mi się że świece żarowe włączają się wtedy na zbyt krótko (są nowe). Obstawiałem że zapowietrza się gdzieś układ paliwowy ale sprawdziłem cały, oraz po kręceniu jakąś chwile puszcza dymka a pod pompowanie na podstawie filtra paliwa też nic nie zmienia. Czasem pomaga kilka razy przekręcenie kluczyka - jakby podgrzanie świec kilka razy.. Macie pomysł co to może być? Czujnik temperatury czy przekaźnik grzania świec? |
|
|
|
 |
psi6901
Nowy Forumowicz
Auto: jeep wrangler YJ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2017 Posty: 20 Skąd: łódź
|
Wysłany: 24-11-2020, 15:34
|
|
|
Też mam III z 2,5 td i podobny problem. Choć u mnie zimny nie odpala na strzała. Zawsze staram się trzy razy podgrzać świece żarowe (wymienialem) ale i tak odpala dużo gorzej niż na ciepłym. Nie pomogła wymiana filtra paliwa. Mam przed filtrem założony jeszcze mały dodatkowy filtr, żeby łapał te syfy ze zbiornika. Wg mnie to jednak pompa paliwa, pomimo, że nie tak czuła jak w 3,2, to jednak nałapała tych złuszczonych z wnętrza zbiornika opiłków (widać je bardzo dobrze w filtrze paliwa i tym dodatkowym filterku). I raz miałem, tak jak opisujesz, krótkie odpalenie i zgaszenie silnika, a po nim długie kręcenie kluczykiem i chmura dymu z tyłu. Na codzień jak odpala, nawet z lekkim trudem, to zupełnie nie kopci |
|
|
|
 |
kutyb
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2019 Posty: 18 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-11-2020, 11:55
|
|
|
U mnie zbiornik wymieniony dawno temu przez poprzedniego właściciela na kompozytowy. I generalnie poza tym jedynym objawem auto jeździ jak należy - tzn żadnych objawów zużytej pompy... ma moc nie dymi itp dlatego cały czas obstawiam (lub tylko się łudzę) że to jednak coś z układem świec żarowych U mnie na zimnym wystarczy raz zagrzać i odpala od razu. Teraz jak są takie zimne dni i zrobię kurs 30 min po czym zostawię auto na około godzinę (pokazuje temp ok 30*C) i próbuje odpalić to świece grzeje mi może sekundę. Nawet przekręcenie 3 razy stacyjki nie wiele daje bo to tylko 3 sek |
|
|
|
 |
|
|