Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero III 2,5 manual problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
kutyb 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2019
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-11-2020, 13:01   Pajero III 2,5 manual problem z odpalaniem

Witajcie, problem z Pajero 2,5 - silnik jak jest zimny odpala na strzał, gdy jest w pełni rozgrzany też odpala na strzał. Problem występuje tylko gdy jest lekko nagrzany po krótkiej jeździe (kręci rozrusznikiem dłuższą chwile i puszcza dym z rury). Wydaje mi się że świece żarowe włączają się wtedy na zbyt krótko (są nowe). Obstawiałem że zapowietrza się gdzieś układ paliwowy ale sprawdziłem cały, oraz po kręceniu jakąś chwile puszcza dymka a pod pompowanie na podstawie filtra paliwa też nic nie zmienia. Czasem pomaga kilka razy przekręcenie kluczyka - jakby podgrzanie świec kilka razy.. Macie pomysł co to może być? Czujnik temperatury czy przekaźnik grzania świec?
 
 
psi6901 
Nowy Forumowicz

Auto: jeep wrangler YJ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 20
Skąd: łódź
Wysłany: 24-11-2020, 15:34   

Też mam III z 2,5 td i podobny problem. Choć u mnie zimny nie odpala na strzała. Zawsze staram się trzy razy podgrzać świece żarowe (wymienialem) ale i tak odpala dużo gorzej niż na ciepłym. Nie pomogła wymiana filtra paliwa. Mam przed filtrem założony jeszcze mały dodatkowy filtr, żeby łapał te syfy ze zbiornika. Wg mnie to jednak pompa paliwa, pomimo, że nie tak czuła jak w 3,2, to jednak nałapała tych złuszczonych z wnętrza zbiornika opiłków (widać je bardzo dobrze w filtrze paliwa i tym dodatkowym filterku). I raz miałem, tak jak opisujesz, krótkie odpalenie i zgaszenie silnika, a po nim długie kręcenie kluczykiem i chmura dymu z tyłu. Na codzień jak odpala, nawet z lekkim trudem, to zupełnie nie kopci
 
 
kutyb 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2019
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-11-2020, 11:55   

U mnie zbiornik wymieniony dawno temu przez poprzedniego właściciela na kompozytowy. I generalnie poza tym jedynym objawem auto jeździ jak należy - tzn żadnych objawów zużytej pompy... ma moc nie dymi itp dlatego cały czas obstawiam (lub tylko się łudzę) że to jednak coś z układem świec żarowych :D U mnie na zimnym wystarczy raz zagrzać i odpala od razu. Teraz jak są takie zimne dni i zrobię kurs 30 min po czym zostawię auto na około godzinę (pokazuje temp ok 30*C) i próbuje odpalić to świece grzeje mi może sekundę. Nawet przekręcenie 3 razy stacyjki nie wiele daje bo to tylko 3 sek :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.