Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
z automatycznej na manualna
Autor Wiadomość
wedrowycz 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3 3,2 did 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 5
Skąd: chelm
Wysłany: 14-03-2019, 20:11   z automatycznej na manualna

sledze to forum od kiedy kupilem p3 czyli od roku .Ale do sedna sprawy na przestrzeni 3 miesiecy zaliczylem kolejna awarie skrzyni biegów , tym razem skrzynia z używki pojezdzila jakies 500km i wrocilem na lawecie , i tak sie zastanawiam czy nie zrobic pajury na manual .
Ktos z was to robil /? slyszal cos na ten temat cos moze podpowiedziec ? czy trudno czy latwo ?
_________________
Kiedys skończe naprawiac
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-03-2019, 10:17   

Skrzynia manualna w Pajero jest gorszym rozwiązaniem.
Ja osobiście nie widziałem takie zmoty by samochód z automatem przerobić na manual.
A co sie stało z "nowa skrzynią"??
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
wedrowycz 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3 3,2 did 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 5
Skąd: chelm
Wysłany: 15-03-2019, 11:37   

Czesc juz mam dosyc tych automatow stad moje pytanie o swapa na manual robie rozeznanie jak by to moglo wygladac i czy ktos juz rozparacowal moze taki temat ?.
A z moja oryginalna (PIERWSZA)skrzynka historia jak z kryminalu dluga i kosztowna
a co do 'nowej skrzyni( 2 UŻYWKI) to po czesci laczy sie to z moja pierwsza
po montazu szarpie (CZYLI IDENTYCZNIE JAK W STAREJ )
W czasie wyprawy na MUT3 do serwisy zaczelo cos wydawac jakies dziwne odglosy jak by to opisac cos zaczelo "szelescic " pozniej na chwile zablokowanie kol i przejscie w stan serwisowy jeden bieg i migajace N . i oczywiwscie laweta .
Moja pierwsza skrzynia miala objaw ze przy 40km nie mogla sie zdecydowac czy pojdzie na 4 bieg czy nie ale to chwile i troszke bardziej gwaltowna zmiana i pozniej juz ok to samo ze zmiana z 4 na 3 reszta biegow ok . Wyrprawa do "fachowcow" z LBN na diagnoze 100km z takim wlasnei objawem nic gorzej nic lepiej , nastepnego dnia tel od "fachowcow ze bez rozebrania nic nie moga okreslic , moja zgoda na rozebranie . Kolejne dwa dni i tel ze w skrzyni jest dobra tylko obudowa reszta zmnielona ,spalona i takie tam koszt 9000netto .
a jak pamietacie auto do lbn dojechalo, jezdzil tez wlasciciel tej firmy . Postanowilem odebrac auto w stanie rozebranym skrzynia w worek i zabralem ,zmielone planetarki ,zatarta pompa a o dziwo tarcze pracujace na spalonej planetarce bez uszkodzen mechanicznych i termicznych PRZYPADEK ? czy wypadek nie spodziewali sie ze jednak go zabiore.
a prawdopodobnym problemem nie byla sama skrzynia tylko:
blad check numer 21 czujnik predkosci obrotowej pompy wtryskowej ( jeden z dwóch )
blad check numer 51 czujnik polozenia zaworu EGR lub sam EGR
Oba te sygnaly sa potrzebne do prawidlowej pracy skrzyni
Uwaga oba te bledy moga być tez odpowiedzialne za brak 5 biegu
"nowa skrzynia" dokładnie tak samo
no to tyle o kosztach nie wspomne
wniosek chyba warto przed kupnem auta zaopatrzyc sie w manuala serwisowego i oczywiscie troszke go poczytac
Cd. pewnie nastąpi
_________________
Kiedys skończe naprawiac
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-03-2019, 14:17   

wedrowycz napisał/a:
Czesc juz mam dosyc tych automatow stad moje pytanie o swapa na manual robie rozeznanie jak by to moglo wygladac i czy ktos juz rozparacowal moze taki temat ?.
A z moja oryginalna (PIERWSZA)skrzynka historia jak z kryminalu dluga i kosztowna
a co do 'nowej skrzyni( 2 UŻYWKI) to po czesci laczy sie to z moja pierwsza
po montazu szarpie (CZYLI IDENTYCZNIE JAK W STAREJ )
W czasie wyprawy na MUT3 do serwisy zaczelo cos wydawac jakies dziwne odglosy jak by to opisac cos zaczelo "szelescic " pozniej na chwile zablokowanie kol i przejscie w stan serwisowy jeden bieg i migajace N . i oczywiwscie laweta .
Moja pierwsza skrzynia miala objaw ze przy 40km nie mogla sie zdecydowac czy pojdzie na 4 bieg czy nie ale to chwile i troszke bardziej gwaltowna zmiana i pozniej juz ok to samo ze zmiana z 4 na 3 reszta biegow ok . Wyrprawa do "fachowcow" z LBN na diagnoze 100km z takim wlasnei objawem nic gorzej nic lepiej , nastepnego dnia tel od "fachowcow ze bez rozebrania nic nie moga okreslic , moja zgoda na rozebranie . Kolejne dwa dni i tel ze w skrzyni jest dobra tylko obudowa reszta zmnielona ,spalona i takie tam koszt 9000netto .
a jak pamietacie auto do lbn dojechalo, jezdzil tez wlasciciel tej firmy . Postanowilem odebrac auto w stanie rozebranym skrzynia w worek i zabralem ,zmielone planetarki ,zatarta pompa a o dziwo tarcze pracujace na spalonej planetarce bez uszkodzen mechanicznych i termicznych PRZYPADEK ? czy wypadek nie spodziewali sie ze jednak go zabiore.
a prawdopodobnym problemem nie byla sama skrzynia tylko:
blad check numer 21 czujnik predkosci obrotowej pompy wtryskowej ( jeden z dwóch )
blad check numer 51 czujnik polozenia zaworu EGR lub sam EGR
Oba te sygnaly sa potrzebne do prawidlowej pracy skrzyni
Uwaga oba te bledy moga być tez odpowiedzialne za brak 5 biegu
"nowa skrzynia" dokładnie tak samo
no to tyle o kosztach nie wspomne
wniosek chyba warto przed kupnem auta zaopatrzyc sie w manuala serwisowego i oczywiscie troszke go poczytac
Cd. pewnie nastąpi

A ja myślę ze mechanicy są od napraw a użytkownicy od jazdy :)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
wedrowycz 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3 3,2 did 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2019
Posty: 5
Skąd: chelm
Wysłany: 15-03-2019, 14:37   

Panie Zbyszku, właśnie problem jest w tych "SZPECACH" jak Pan widzi, zamiast naprawić tylko próbują wydoić z każdej strony, a problem się tylko pogłębia. Dlatego już całkiem jestem zmuszony wziąć sprawy w swoje ręce.
_________________
Kiedys skończe naprawiac
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-03-2019, 14:43   

wedrowycz napisał/a:
Panie Zbyszku, właśnie problem jest w tych "SZPECACH" jak Pan widzi, zamiast naprawić tylko próbują wydoić z każdej strony, a problem się tylko pogłębia. Dlatego już całkiem jestem zmuszony wziąć sprawy w swoje ręce.

wiem:), ale nic lepiej nie jest :)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
dziobaku 
Nowy Forumowicz
dziobaku

Auto: pajero IV 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 16
Skąd: chrzanów
Wysłany: 16-03-2019, 10:40   

Ja mam manuala i nie czuje ze to gorsze rozwiazanie brakuje tylko 6go biegu na trasie ale to jak chyba normalbe jak sie przesiade z osobowki
 
 
Slaweqk 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2020
Posty: 10
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-12-2020, 11:10   

Witam forumowiczów, od jakiegoś czasu szukam Pajero Sport, koniecznie z V6 i raczej z manualem. Tutaj kolega pisze
KrzysiekC napisał/a:
Skrzynia manualna w Pajero jest gorszym rozwiązaniem.

Proszę o rozwinięcie tego stwierdzenia. Auto ma wytrzymać w terenie na oponach 32", 33", czy automat podoła?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.