 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pomoc w decyzji |
Autor |
Wiadomość |
Giziu
Forumowicz
Auto: 2 X Galant V6 - sedan i kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 39 Skąd: Suchleb
|
Wysłany: 13-04-2021, 18:05 Pomoc w decyzji
|
|
|
Po kilku latach użytkowania Galanta, powiedziałem sobie, że nigdy więcej Mitsu, ale ciągnie wilka do lasu.
Mianowicie mam okazję kupić Outlandera 2.4 w automacie z grudnia 2003 roku. Auto utrzymane w nienagannym stanie, bez grama rdzy (serio) z segregatorem faktur od pierwszego dnia od zakupu do października 2020 roku.
Auto w gazie montowanym w Niemczech, miedzy innymi po kompletnym remoncie głowicy w 2010 roku. Nie znam powodu.
No i tak się motam, bo właściciel chce 17 tyś.
Moje pytanie do osób obeznanych w tym modelu - warto jeszcze, czy to pchanie się w kłopoty.
Galantem jeździłem 10 lat, więc wiem, gdzie zaglądać. Na Outlanderze się nie znam.
Proszę o podpowiedź.
Auta nie ma na żadnej aukcji.
pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 13-04-2021, 21:59
|
|
|
Jak Outlander 1 generacji to tylko w Turbo. Ja bym się przyjrzał bardziej temu egzemplarzowi niż tylko segregatorowi faktur. Trzeba ustalić czemu głowica robiona i musisz wiedzieć że ta w 2.4 nie jest bezobsługowa zwłaszcza z gazem. Zapytaj i sprawdź czemu lampy tak kiepsko spasowane może była kolizja lub coś poważnego. Na Outlanderze się nie znasz więc poczytaj gdzie patrzeć na korozję, zwłaszcza że to przedlift i bardzo wątpię w historie o braku rdzy. Nie mówię nie ale za 17k trzeba wymagać od egzemplarza wolnossącego. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 13-04-2021, 23:10 Re: Pomoc w decyzji
|
|
|
Giziu napisał/a: | Po kilku latach użytkowania Galanta, powiedziałem sobie, że nigdy więcej Mitsu, ale ciągnie wilka do lasu. |
Hehe... to tak jak ja... szykowałem się na Murano II, a wylądowałem z Outlanderem II...
Dlaczego nie celujesz w coś świeższego? Właśnie OII? Cena? |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
Giziu
Forumowicz
Auto: 2 X Galant V6 - sedan i kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 39 Skąd: Suchleb
|
Wysłany: 14-04-2021, 06:57
|
|
|
Jeżeli jedyny właściciel skrupulatnie gromadził całą dokumentację auta przez 17 lat, wszystkie rachunki, faktury, przeglądy, to o czym to świadczy - o pedantyczności, czy niechlujstwie?
Mam "po niemiecku" na fakturze takie pozycje jak głowica, tłok, uszczelka itp., więc tak domniemywam, że była robiona głowica. Ale to było w 2010 roku i potem auto jeździło przez 10 lat u tego samego właściciela, więc nie wiem, czy to jest temat do dogłębnej analizy.
Wiem gdzie szukać rdzy, to są w zasadzie te same punkty, co w Galancie.
Jeżeli chodzi o Outlandera, to najbardziej podoba mi się wizualnie I generacja.
Tu są źle lampy spasowane?
 |
|
|
|
 |
DAMON
Forumowicz
Auto: OT1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2019 Posty: 36 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-04-2021, 08:26
|
|
|
W tym pułapie cenowym szukałbym Turbo.
Przejedź się OT1 a zobaczysz że nie będziesz chciał innego |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 14-04-2021, 08:36
|
|
|
DAMON napisał/a: | W tym pułapie cenowym szukałbym Turbo. |
Do 17k da się kupić Outlandera Turbo, ale będzie trzeba w niego włożyć co najmniej 5 tys na dzień dobry, także nie wiem, nie wiem |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Giziu
Forumowicz
Auto: 2 X Galant V6 - sedan i kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 39 Skąd: Suchleb
|
Wysłany: 14-04-2021, 09:45
|
|
|
Ja mogę dać za mega utrzymany egzemplarz i powyżej tej kwoty. Dla mnie to nie stanowi problemu.
Ważne, żeby był automat, bo to auto dla żony i ze względu na gabaryty i fakt jeżdżenia przez ostanie 9 lat automatem, bałbym się o jej zdrowie w manualu
Może macie jakiś namiar na fajny egzemplarz.
Tego nie skreślam, ze względu właśnie na tą bogatą znaną historię. Nowy polski właściciel też podchodzi fair do sprawy, bo mógłby mi pokazać ostatni TUV i fakturę na hamulce z 2020 roku i część. Tak robi większość.
A tu ma papiery na wszystko - cały układ napędowy, wał, uszczelniacze półosi - wszystko i to świeżynka z 2018 roku. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Giziu
Forumowicz
Auto: 2 X Galant V6 - sedan i kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 39 Skąd: Suchleb
|
Wysłany: 14-04-2021, 21:27
|
|
|
Zdecydowanie automat, tym bardziej, że to pancerna sprawdzona skrzynia. Nie jest demonem prędkości, ale żonie wystarczy. Tym bardziej, że jej również O1 bardzo się podoba. Jest zwolennikiem klasycznych linii nadwozia.
 |
|
|
|
 |
pawelekm
Forumowicz

Auto: Colt Z30 1.1 i Outlander I 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 38 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 16-04-2021, 09:14
|
|
|
Od siebie mogę dodać - koniecznie sprawdź:
- stan tylnego (przede wszystkim) i przedniego wózka - czy nie zgnite na wylot
- rura wlewu paliwa - to samo
Generalnie wszędobylska korozja to (podkreślam nie pierwszy raz) dramat w tym aucie.
Mam 2.4 (manual) i na silnik nie mogę powiedzieć złego słowa (nie mam LPG).
Mimo 160KM to nie jest demon prędkości - żebyś się nie zdziwił.
Jak na gabaryt auta i napęd 4x4 spalanie mieści się u mnie w okolicach 10.7 l na 100km.
Dużo informacji nt. auta znajdziesz na drive2.ru oraz out-club.ru.
Czy ja osobiście kupiłbym drugi raz ?
Nie wiem. Mam mieszane uczucia. |
_________________ Pozdrawiam
Paweł |
|
|
|
 |
|
|