Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ASX chiptuning
Autor Wiadomość
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2011, 23:54   

Derpin napisał/a:
joachim69 napisał/a:
bi turbo w mitsu :lol: :lol:

joachim69 napisał/a:
dobre dobre z tym biturbo


radzę zorientować się w temacie bi/twin turbo innych modelach Mitsubishi zanim zaczniesz szydzić. :P
tylko że tutaj rozmawiamy o dieslu a nie o benzynie
_________________

 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2011, 01:02   

joachim69 napisał/a:
Derpin napisał/a:
joachim69 napisał/a:
bi turbo w mitsu :lol: :lol:

joachim69 napisał/a:
dobre dobre z tym biturbo


radzę zorientować się w temacie bi/twin turbo innych modelach Mitsubishi zanim zaczniesz szydzić. :P
tylko że tutaj rozmawiamy o dieslu a nie o benzynie


jeżeli korporacja Mitsubishi jest w stanie wyłożyć grube miliony na zaprojektowanie pierwszego na świecie diesla z Miveciem, to na pewno gdy tylko zajdzie potrzeba dołożą kilka $ i będzie pierwszy na świecie mivec bi/twin turbo diesel. Kwestia czasu/zapotrzebowania rynku.
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 08-03-2021, 20:00   

Odgrzeje kotleta :)

Jest ktoś na forum kto chip-ował ASX-a 1,8 DID ?
Jakie rezultaty, jakieś wykresy, jak osiągnięcia, zużycie paliwa ?

Dodam że ja jestem po testach chip-boxa od Proracing, model CR2, i odczucia negatywne, większe zużycie paliwa (jazda mieszana 8L/100km, test na dystansach 300, 500 i 300 km), częstsze wypalanie DPF-a. Wymienili mi box-a na model CR-10map i testuje. Zacząłem od mapy 10 (nic nie czuć), a teraz jestem na mapie 9.
 
 
Klajusz 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID 4N13 150PS
Kraj/Country: Italy
Dołączył: 02 Lut 2020
Posty: 22
Skąd: Italia
Wysłany: 19-04-2021, 21:37   

kamil508 napisał/a:
Odgrzeje kotleta :)

Jest ktoś na forum kto chip-ował ASX-a 1,8 DID ?
Jakie rezultaty, jakieś wykresy, jak osiągnięcia, zużycie paliwa ?

Dodam że ja jestem po testach chip-boxa od Proracing, model CR2, i odczucia negatywne, większe zużycie paliwa (jazda mieszana 8L/100km, test na dystansach 300, 500 i 300 km), częstsze wypalanie DPF-a. Wymienili mi box-a na model CR-10map i testuje. Zacząłem od mapy 10 (nic nie czuć), a teraz jestem na mapie 9.


Porozmawiaj z kolega Tokyo.
Ponoc pare koni mozna dorzucic bez jakis tam chip-tuningow.
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 22-04-2021, 13:38   

Już rozmawiałem, mam to nawet przez Niego załączone ale to tak max 5-7KM, ja chce więcej.
Testuje ten powerbox od proracing i na mapach 6-8 jest naprawdę dynamiki i zastrzyk mocy, zobaczę jak zużycie paliwa wyjdzie bo na tych słabszych mapach (10-5) to przyrost jakiś tam był ale spalanie wzrastało do 8,5L/100km. Dlatego teraz testuje to wyższe mapy bo to jednak silnik o niskim stopniu sprężania więc inaczej się zachowuje niż normalne TDI-ki.
 
 
em_es 
Forumowicz

Auto: ASX'11 1.8DID 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-04-2021, 18:42   

Jakiś czas temu sprawdzałem możliwości i w tym silniku optymalna jest mapa na 175KM (+25) i 360Nm(+60) przy zachowaniu liniowego wzrostu.

Na ile zmienia to żywotność, nie wiem, ale w ASO mieli klienta, który na takim silniku niemal od nowości śmiga i ma już ponad 200kkm przejechane bez niespodzianek. Ponoć różnicę czuć, spalanie na tempomacie 140km/h 0,5l w dół.
 
 
Fredi1 
Forumowicz

Auto: Mitsubiahi Asx1.6DI-D 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 70
Skąd: Niemcza
Wysłany: 24-04-2021, 23:49   

kamil508 napisał/a:
Już rozmawiałem, mam to nawet przez Niego załączone ale to tak max 5-7KM, ja chce więcej.
Testuje ten powerbox od proracing i na mapach 6-8 jest naprawdę dynamiki i zastrzyk mocy, zobaczę jak zużycie paliwa wyjdzie bo na tych słabszych mapach (10-5) to przyrost jakiś tam był ale spalanie wzrastało do 8,5L/100km. Dlatego teraz testuje to wyższe mapy bo to jednak silnik o niskim stopniu sprężania więc inaczej się zachowuje niż normalne TDI-ki.

Zrób normalny program pod twój silnik u jakiegoś ogarnietego tunera i nie baw się w jakieś powerboxy a napewno bedziesz zadowolony. Na jednej mapie każdy samochód może inaczej jeździć ,bo to wtrysk troche podlewa a to turbo niedomaga itp.itd No chyba że ten box jest pod twoje auto to co innego .
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 19-05-2021, 17:38   

No i box się nie sprawdził, został zdemontowany. W prawdzie przyrost mocy był ale kosztem częstego wypalania DPF (co 40-100km).
 
 
Fredi1 
Forumowicz

Auto: Mitsubiahi Asx1.6DI-D 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 70
Skąd: Niemcza
Wysłany: 20-05-2021, 13:05   

Normalne , podlane paliwo i sadzo miotacz a że masz Fap to nie było tego widać. Dobrze że w porę to odłączyłeś bo mogło by ci narobić więcej szkód niż korzyści.
 
 
kamil508 
Forumowicz

Auto: ASX 2011r 1.8 DiD 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Wrz 2020
Posty: 100
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 20-05-2021, 14:36   

Dokładnie dawał większą dawkę i auto lepiej jechało, ale za to generowało tyle sadzy że zapychał bardzo szybko dpf-a. Co ciekawe taki sam box CR10MAP zamontowany w VW Polo 1.2 TDI 75KM (też common rail) i poza przyrostem mocy (ewidentnie odczuwalna dynamika i brak turbo dziury) nie ma żadnych negatywnych skutków. Nie kopci, dpf wypala się tak jak wcześniej co 400-500km. (do VW jest aplikacja VAG-DPF na androida która łączy się po ELMie i widać wszytsko o dpf-ie).

Zrobię jeszcze jedno podejście - box podpinany pod OBD.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.