Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Outlander LPG obroty spadają
Autor Wiadomość
efenixw 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2021
Posty: 1
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
  Wysłany: 27-06-2021, 13:28   [II 2.4 MIVEC] Outlander LPG obroty spadają

Problem jest taki, że na ciepłym silniku obroty potrafią bardzo nisko.
Dzieje się to najczęściej gdy podjeżdżam do skrzyżowania albo w korku - wciskam sprzęgło i hamulec i obroty tak nisko spadają, że gaśnie.
Mechanik zrobił: wymiana świec+1 cewka. Gazownik wyregulował instalację i przeczyścił przepustnicę.

Znajomy mechanik mówi, że to wina serwa - ale w to wątpię.

Polecicie jakiś warsztat w łódzkim/mazowieckim/świętokrzyskim gdzie znają się i umieją naprawić
Ostatnio zmieniony przez efenixw 03-11-2021, 05:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 29-06-2021, 17:46   

U mnie takie cuda działy się przy lewym powietrzu rura dolotowa do przepustnicy miała pęknięcie dopiero widoczne po jej zdjęciu i wyginaniu wymiana na nową załatwiła sprawę zapaści obrotów może warto też sprawdzić przewody podciśnienia.
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 06-07-2021, 04:06   

Niedawno odebrałem swoją sztukę OII 2.4 z warsztatu mitsumaniaków w Warszawie. W zasadzie nie oddawałem go z takimi objawami jak Twoje, choć lekkie spadanie obrotów i telepanie bywało, to zrobili mi ten zakres usługi, tj. rozrząd, regeneracja głowicy, przegląd wszystkiego :)

Ktoś Ci całkiem trafnie wycenił usługę, strzelając raczej w górną granicę widełek... Chłopaki ze Staniewickiej 7 również tak właśnie to ocenili. Ze wszystkim na końcu wyszło 6 tysiaków.

Z czystym sumieniem mogę polecić, jak dotąd nigdy. Chłopaki znają się na mistu jak mało kto.. Kontakt rewelacja, rzeczowo, na temat i stosunkowo szybko.
Pewnie nie powinienem tu polecać, może nie dostanę bana... :) Chcę pomóc.

A... no i nie felerną, tylko zużytą sztukę. To normalne, że jak czegoś się używa, to się zużywa.
Gaziutek nie bez wpływu, na to co opisujesz. :)

Uszy do góry, kasa na ladę i latasz zregenerowanym Outkiem.


I tak z ciekawości... Jaki kolego przebieg?
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
benicjusz 
Forumowicz

Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 113
Skąd: Warszawa/Kałuszyn
Wysłany: 06-07-2021, 12:57   

Tomasz87, po jakim przebiegu takie grube sprawy?
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 06-07-2021, 13:53   

benicjusz napisał/a:
Tomasz87, po jakim przebiegu takie grube sprawy?


240 tys. km
ale nie sądze by to przebieg był w tych problemach najbardziej istotny - raczej:
1. czy regulowano luzy - istotne zwłaszcza przy LPG
2. łańcuch rozrządu - podobno bywają rozciągnięte nawet już przy 120 - 150 tys. km

a w sumie samochód przed oddaniem do warsztatu wydawało się, że przyzwoicie jeździł...
posprawdzałem luzy, pomierzyłem kompresję - wnioski nasuwały się same... oddałem profesjonalistom, w dobre ręce.

Także jak dostajecie przy kupnie z samochodem kwity, że całkiem niedawno jakiś autoryzowany serwis coś sprawdzał/robił, to zweryfikujcie to i nie ufajcie... nawet jeśli dokumentacja jest prawdziwa, to pracownicy serwisu mogli "odfajkować formularz" i mieć auto Waszego poprzednika gdzieś...

Po regeneracji, samochód jest nie do poznania - rewelacja. Warto wydać tą kasę.


efenixw a jaki przebieg u Ciebie? Jak długo jeżdzone z gaziutkiem?
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.