 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.4 MIVEC] Outlander LPG obroty spadają |
Autor |
Wiadomość |
efenixw
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2021 Posty: 1 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 27-06-2021, 13:28 [II 2.4 MIVEC] Outlander LPG obroty spadają
|
|
|
Problem jest taki, że na ciepłym silniku obroty potrafią bardzo nisko.
Dzieje się to najczęściej gdy podjeżdżam do skrzyżowania albo w korku - wciskam sprzęgło i hamulec i obroty tak nisko spadają, że gaśnie.
Mechanik zrobił: wymiana świec+1 cewka. Gazownik wyregulował instalację i przeczyścił przepustnicę.
Znajomy mechanik mówi, że to wina serwa - ale w to wątpię.
Polecicie jakiś warsztat w łódzkim/mazowieckim/świętokrzyskim gdzie znają się i umieją naprawić |
Ostatnio zmieniony przez efenixw 03-11-2021, 05:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 29-06-2021, 17:46
|
|
|
U mnie takie cuda działy się przy lewym powietrzu rura dolotowa do przepustnicy miała pęknięcie dopiero widoczne po jej zdjęciu i wyginaniu wymiana na nową załatwiła sprawę zapaści obrotów może warto też sprawdzić przewody podciśnienia. |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 06-07-2021, 04:06
|
|
|
Niedawno odebrałem swoją sztukę OII 2.4 z warsztatu mitsumaniaków w Warszawie. W zasadzie nie oddawałem go z takimi objawami jak Twoje, choć lekkie spadanie obrotów i telepanie bywało, to zrobili mi ten zakres usługi, tj. rozrząd, regeneracja głowicy, przegląd wszystkiego
Ktoś Ci całkiem trafnie wycenił usługę, strzelając raczej w górną granicę widełek... Chłopaki ze Staniewickiej 7 również tak właśnie to ocenili. Ze wszystkim na końcu wyszło 6 tysiaków.
Z czystym sumieniem mogę polecić, jak dotąd nigdy. Chłopaki znają się na mistu jak mało kto.. Kontakt rewelacja, rzeczowo, na temat i stosunkowo szybko.
Pewnie nie powinienem tu polecać, może nie dostanę bana... Chcę pomóc.
A... no i nie felerną, tylko zużytą sztukę. To normalne, że jak czegoś się używa, to się zużywa.
Gaziutek nie bez wpływu, na to co opisujesz.
Uszy do góry, kasa na ladę i latasz zregenerowanym Outkiem.
I tak z ciekawości... Jaki kolego przebieg? |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 06-07-2021, 12:57
|
|
|
Tomasz87, po jakim przebiegu takie grube sprawy? |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 06-07-2021, 13:53
|
|
|
benicjusz napisał/a: | Tomasz87, po jakim przebiegu takie grube sprawy? |
240 tys. km
ale nie sądze by to przebieg był w tych problemach najbardziej istotny - raczej:
1. czy regulowano luzy - istotne zwłaszcza przy LPG
2. łańcuch rozrządu - podobno bywają rozciągnięte nawet już przy 120 - 150 tys. km
a w sumie samochód przed oddaniem do warsztatu wydawało się, że przyzwoicie jeździł...
posprawdzałem luzy, pomierzyłem kompresję - wnioski nasuwały się same... oddałem profesjonalistom, w dobre ręce.
Także jak dostajecie przy kupnie z samochodem kwity, że całkiem niedawno jakiś autoryzowany serwis coś sprawdzał/robił, to zweryfikujcie to i nie ufajcie... nawet jeśli dokumentacja jest prawdziwa, to pracownicy serwisu mogli "odfajkować formularz" i mieć auto Waszego poprzednika gdzieś...
Po regeneracji, samochód jest nie do poznania - rewelacja. Warto wydać tą kasę.
efenixw a jaki przebieg u Ciebie? Jak długo jeżdzone z gaziutkiem? |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
|
|