Stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 08-12-2017, 15:08
|
|
|
A montował ktoś te kostki w zamienniku, które są dostępne na rynku? Nadaje się to? Czy tylko oryginał... |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
andrzejk1987
Forumowicz
Auto: Grandis 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 130 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-12-2017, 17:19
|
|
|
Ja montowałem takie za 30 czy 50 zł są ok śmigają 3 rok |
_________________
 |
|
|
|
 |
sosa7
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi grandis
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2016 Posty: 17 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 16-12-2017, 10:13 stacyjka
|
|
|
Hej tez mialem ten sam problem na pocxatku myslalem ze to rozusznik a epoczytalem na forum i kupilem sobie smar do zamkow , wsadzilem do srodka razem z kluczykiem i jakis rok jest narazie oki pozdr |
|
|
|
 |
kcn
Mitsumaniak Mitsatsubiszi

Auto: Grandis 2,4 mivec + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 183 Skąd: Błonie
|
Wysłany: 16-12-2017, 12:43
|
|
|
Również to miałem. Styki się tam poprzycieraly w bebenku. Pamiętam że jakimś punktakiem na nowo poprzeciskałem te bolce. Od ok 2 lat jest w porządku. |
_________________ __________________________________
-GRANDIS-
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-12-2017, 16:01
|
|
|
w sigmie kiedyś tak regenerowałem stacyjkę - rozmontowałem bębenek i napyliłem cynę na miedziane styki a potem spiłowałem żeby były na równym poziomie |
|
|
|
 |
West
Mitsumaniak Mitsubishi forever!

Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 195 Skąd: Gryfów Śląski
|
Wysłany: 27-12-2017, 14:55
|
|
|
Witam. A ja dla odmiany mam problem z wyciągnięciem kluczyka. A dokładniej z przekręceniem kluczyka na stopień w którym się go wyjmuje. Nieraz muszę się nieźle nakombinować żeby go przekręcić a innym razem jest ok. Zastanawiam się jak do tego podejść, mam już pewien plan ale chętnie wysłucham pomysłów innych użytkowników... Pozdrawiam |
_________________ Był Lancer, był Galant jest Grandis
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-12-2017, 20:05
|
|
|
West napisał/a: | Zastanawiam się jak do tego podejść | wyjąć bębęnek i zobaczyć które zapadki najmocniej wystają - bo to pewnie one haczą o wnętrze
potem lekko podpiłować te wystające z zapadek zadziory
(albo dorobić kluczyk o ciut wyższych zębach w tym miejscu) |
|
|
|
 |
Hishi
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 63 Skąd: Polska
|
Wysłany: 15-07-2019, 18:19
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | West napisał/a: | Zastanawiam się jak do tego podejść | wyjąć bębęnek i zobaczyć które zapadki najmocniej wystają - bo to pewnie one haczą o wnętrze
potem lekko podpiłować te wystające z zapadek zadziory
(albo dorobić kluczyk o ciut wyższych zębach w tym miejscu) |
Czy można najpierw spróbować lekko czymś nasmarować np.; na sam klucz psiknąć kroplę - jakiś smar silikonowy? Mam podobny problem od jakiegoś czasu. |
|
|
|
 |
tadek55
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 272 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17-07-2021, 15:12
|
|
|
witam,mam problem ze stacyjką jak ją zdemontować i rozebrać.Pozd. |
_________________ Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200 Wilkasy 2010
Drużynowy mistrz turnieju Trambambuła Wawrzkowizna 2011
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200
Pogorzelica 2015 |
|
|
|
 |
|