 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rura kolektorowa O1T |
Autor |
Wiadomość |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 06-07-2021, 22:21 Rura kolektorowa O1T
|
|
|
Witam, czy rura kolektorowa wydechu jest taka sama w turbiaku jak i bez doładowania?
Poprzedni właściciel coś namłodził i mam wyjście z turbiny rurą 77mm > plecionka > rura 75mm > Katalizator i dalej już 60mm. Wywaliłem kata ale mam problem ze znalezieniem strumienicy która by pasowała ;/ Znalazłem kilka ogłoszeń na allegro ale numery mi się nie pokrywają. Na stronie https://www.polmostrow.pl...0&Menu=fromMenu
Którą ktoś przytoczył w jednym z tematów i tym z allegro: MB156546 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 07-07-2021, 07:58
|
|
|
Nie, średnica wydechu w Turbo i wolnossaku jest inna. Rura, o której mówisz nazywa się Down Pipe'em i dobrze, że ktoś zrobił 3". Moja rada: daruj sobie strumienice i wspawaj redukcję. Jeśli się upierasz to kup jakiś sportowy katalizator. Ewentualnie zrób wydech do końca - bez problemu znajdziesz tłumiki montażowe z róznymi średnicami wlotu i wylotu. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 07-07-2021, 08:47
|
|
|
Dziękuje za odpowiedź Zdecyduję się w takim razie na redukcję, pociągnąć do końca rurą 3" byłoby dosyć kosztowne, mam tylko nadzieję, że nie będzie zbyt głośno bo jednak mimo wieku nie jestem fanem ujadającego wydechu
[ Dodano: 19-07-2021, 21:48 ]
W@sio, Zrobiłem jak zasugerowałeś ale mam mały problem teraz Misiek złożony i wydech jak opisałem post wyżej, jednak nie wiem czy to tylko moje wrażenie ale jakby stracił chęci do rozpędzania się, Uczucie buta jest dopiero w okolicach 3k rpm wcześniej nie że ma muła ale utracił trochę na dynamice. Ktoś pisał w innym temacie na temat ciśnienia zwrotnego, i to by się pokrywało. Jutro jeszcze zrobię adaptację sprawdzę czy coś dało. Aha i dziwna sprawa bo wkręciłem sonde lambda bez emulatora zrobiłem 500km i nadal check nie wyskoczył a katanima ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 19-07-2021, 22:26
|
|
|
alwxis12, po wyjęciu ekologii sterownik silnika delikatnie skoryguje sobie dawkę paliwa i trochę podleje. Auto zyska trochę wigoru ale w górnym zakresie. Przylany dół oraz uwolniony wydech spowodują inne zachowanie turbiny. Teraz najlepiej byłoby wgrać wirusa. Zmienisz pompę paliwa i bez problemu będzie 250+ |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 19-07-2021, 23:02
|
|
|
Bzyk_R1, Rozumiem, tylko pytanko odnośnie gazu, wiem już że moje graty które są obecnie wrzucone ledwie obrabiały serię a jeszcze chwilę zajmie mi dozbieranie na sprawdzony zestaw. Czy wystroją mi to tak aby nie było problemu po zmianie mapy żebym mógł jeszcze pojeździć na obecnym zestawie? Czy lepiej najpierw założyć instalację nową ? Uprzedzam pytanie, działa bez problemu żadnego szarpania czy wypadania zapłonu nie ma mimo mało znanej marki Zavoli. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 20-07-2021, 09:51
|
|
|
alwxis12, jeżeli teraz ledwo obrabia serię to po wirusie będzie tylko gorzej. Pamiętaj że po zmianie mapy zawsze trzeba jechać na korektę lpg. Nie wolno jeździć na gazie bo można narobić problemów. No chyba że nie będziesz jeździć z dużym obciążeniem i ciągle w CL. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 20-07-2021, 16:43
|
|
|
Ok to w takim razie najpierw zajmę się przeróbką intercoolera (drażni mnie brak dostępu do świec ) Potem założę nową instalację LPG tak jak sam pisałeś w tematach, pójdę utartą sprawdzoną drogą dopiero zacznę zabawę z nową pompą i mapą. |
|
|
|
 |
|
|