 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bizi78 13-05-2021, 19:42 |
Praca wentylatorów wyłączanie klimy |
Autor |
Wiadomość |
Fuchmet
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII 1.6 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2021 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-05-2021, 13:39
|
|
|
Odnośnie suwmiarki i słabego pomysłu. Kupiłem szczelinomierz i weszła blaszka 8.5 na suwmiarce pokazywało 8.8 więc tragedii nie było.
Wywaliłem podkładkę i czekam na upały może nadejdą aby sprawdzić klime.
Nie wiem co mój misiek odwala ale teraz na desce od czasu do czasu palą się kontrolki akumulatora i ręcznego. Pewnie pada alternator. 😞 |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 23-07-2021, 20:25
|
|
|
Ja też obstawiałbym dystans na sprzęgle kompresora. U mnie było tak, że w chłodne dni klima działała, w ciepłe tylko przez chwilę, zazwyczaj jak stanąłem w korku, to się wyłączała i już ponownie nie zaskoczyła,. W upalne dni, to nawet do korka nie zdążyłem dojechać. Wywaliłem jedną podkładkę i wszystko działa od jakiś trzech lat. Sama robota jest prosta, nie trzeba nawet ściągać paska napędzającego kompresor i inne rzeczy. |
|
|
|
 |
ozi546
Forumowicz
Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2020 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2021, 23:27
|
|
|
Fuchmet napisał/a: | Nie wiem co mój misiek odwala ale teraz na desce od czasu do czasu palą się kontrolki akumulatora i ręcznego. Pewnie pada alternator. 😞 |
W moim przypadku jak zaświecały się owe kontrolki to winowajcą był padnięty regulator napięcia w alternatorze. Kontrolki zaświecały się zazwyczaj przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i po chwili gasły, ale w moim przypadku widać to było po światłach, przy większych obrotach jaśniej świeciły. |
|
|
|
 |
|
|