Outlander ciężko odpala na zimnym |
Autor |
Wiadomość |
Arturro_Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-01-2021, 11:21
|
|
|
Z tego co zaobserwowałem to tak. Zatankuję dziś i jutro zrobię test i dam znak.
O co dokładnie chodzi z tym tankowaniem? Zaleję na full odpalę i już będzie ok, czy np. zrobić restet kompa i procedurę inicjalizacji przeprowadzić?
Spróbuję jeszcze wyczyścić i przesmarować BlowwOff - chociaż tu nie podejrzewam problemu bo ciśnienie i podciśnienie jak już odpali trzyma prawidłowo. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 18-01-2021, 14:54
|
|
|
BlowOffa raczej nie ruszaj, to bez znaczenia. Z tankowaniem chodzi o to że nalanie pełnego baku wymusza lepszą pracę systemu EVAP. Po zatankowaniu nic więcej nie trzeba robić tylko obserwować jak pali. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Arturro_Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-01-2021, 21:40
|
|
|
Ciekawa sytuacja. Ponad pół zbiornika, zimne auto - nie palone dobę- odkręciłem wlew paliwa i od strzała. Czyżby korek? Jest tam zawór regulujący podciśnienie paliwa, może on się zepsuł? |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 18-01-2021, 21:41
|
|
|
odpowietrzenie zbiornika moze zapchalo sie
ja jak leje paliwo do pelna to na koncu az sie przelewa odpowietrznkiem spowrotem do zbiornika
tak powinno byc
i sprawdz pompe paliwa czy dziala
po przekreceniu kluczyka 5s bedzie pompowala
najlepiej zdjac wezyk przy filtrze i zobaczyc bo niektore pracuja bardzo cicho ze nie slychac |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 19-01-2021, 09:18
|
|
|
Arturro_Turbo, czyli zatankuj piec aż Ci się po butach poleje i jeździj i nie grzesz więcej. EVAP nie wyrabia z odpowietrzeniem.
kajos, u nas nie ma TDI pod maską, tak nie sprawdzisz. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Arturro_Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-01-2021, 09:26
|
|
|
Mea culpa - w ramach samobiczowania upalę auto na śniegu
Dzięki za podpowiedzi.
Edit:
Czy ewentualna wymiana zaworu MR342160 pomoże? Czy po prostu EVAP jest niewydolny? Outek dłubnięty pompa paliwa jest wydajniejsza niż w ori... |
|
|
|
 |
Razorsl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 12 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 14-03-2021, 18:58
|
|
|
Ja mam podobny problem i u mnie to silnik krokowy. Wymieniłem na nowy to problem ustal ale silnik działał 4 miechy i padł... |
|
|
|
 |
Stock
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2020 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-09-2021, 22:38
|
|
|
Bzyk_R1, czy mógłbyś jeszcze napisać czy aby uniknąć problemu trzeba zawsze tankować pod korek ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-09-2021, 22:56
|
|
|
Stock, nie nie trzeba. U mnie robię takie tankowanie 2-3 razy w roku jak widzę że rano zaczyna inaczej zapalać. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Stock
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2020 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-09-2021, 23:06
|
|
|
Bzyk_R1, walczę z tym odpalaniem już od 2 miesięcy, czyściłem zbiornik, i to sitko przed pompą zwany filtrem, czujnik położenia wałka rozrządu też zmieniłem, i nic.
Rano odpalalem z odkręconym korkiem i odpalił od strzała, a teraz wieczorem już lipa.
Spróbuje z tym tankowaniem. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 03-09-2021, 11:02
|
|
|
Stock napisał/a: | czujnik położenia wałka rozrządu też zmieniłem |
Oby nie na jakiegoś chińczyka, bo tylko będzie gorzej. Z zamienników jedynie Blue Printy podchodziły, jak nie ma, to OEM.
Stock napisał/a: | Rano odpalalem z odkręconym korkiem i odpalił od strzała, a teraz wieczorem już lipa |
Ale to wieczorem to też na odkręconym korku? To nie wiem, czy zatankowanie do pełna pomoże, i czy w takim razie to jest problem odpowietrzania baku, czy też evapu. Może być coś innego.
Jak u siebie miałem duży problem, to poprosiłęm mechanika o zdjęcie baku i przejrzenia całego evapu. Okazało się, że jeden zaworek kierunkowy na samym baku był zniszczony i nie działał. Zmieniony na zwykły trójnik i zaworek jednokierunkowy i w miarę pomogło na odpalanie. Chociaż jesień to jeszcze zweryfikuje dokładnie.
Masz LPG? |
|
|
|
 |
Stock
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2020 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-09-2021, 00:15
|
|
|
tościk,
Mam LPG, ale to wykluczam, zakręcalem butle.
Czujnik zmieniłem na używany oryginalny. Będę szukał do skutku.
Błędów nie ma.
[ Dodano: 15-09-2021, 22:01 ]
A więc tak.
Zalane do pełna aż po butach się polało, i od prawie dwóch tygodni zero problemów z odpalaniem. Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
|