 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
[CA1A 1.3] knock sensor |
| Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24532 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-06-2007, 09:45
|
|
|
| tak |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-06-2007, 18:00
|
|
|
wnioskuję w takim razie, że zepsuty knock ma spory wpływ na pracę i żywotność silnika....?
jeśli tak to czy może to być przyczyną, że silnik chodzi nierówno (wahania +-300 obrotów - zaznaczam, że nie jest to falowanie, raczej takie szybkie wahnięcia ) czy to raczej efekt starych kabli ? (czasem iskierka przeskoczy w ciemności - na sucho) |
| Ostatnio zmieniony przez rafq 04-06-2007, 22:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 523 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21975 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-06-2007, 18:28
|
|
|
| rafq, najpierw dokładne czyszczenie przepustnicy (trzeba ją zdemontować) i regulacja wolnych obrotów. Później kable WN. |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-06-2007, 22:31
|
|
|
| zapomniałem dodać, że furka stała spory czas (kilka mc) i że obroty przedtem były wporzo... a i już jak odpale to strasznie trzęsie samochodem... no ale nic, najpierw regeneracja rozrusznika (omawiana w innym wątku) |
|
|
|
 |
|
|
|