Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
KONSERWACJA PODWOZIA
Autor Wiadomość
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 18-04-2021, 20:30   

jacek11, Ja nie używałem, ale w sklepie jak kupowałem, to mi powiedzieli, że lepszy efekt i tak jest matami, albo można dać kilka warstw 1600 i podobno jest podobny efekt.

//Edit
Jednak to im (mi teraz) o 3100 chodziło, a nie o plastone.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-04-2021, 20:59   

Napisane jest pięknie, tylko nie wiadomo czy zadziała. Najgorsze jest to, że dawno tym autem nie jeździłem, i nawet nie będę wiedział, czy dało jakiś efekt. Trzeba tego nawalić 5-6mm, więc na pewno rezonans zatrzyma. Jednak nie bardzo chce mi się wierzyć, że cokolwiek wyciszy, skoro do wyciszania są pianki, a nie maty bitumiczne.
_________________

 
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 18-04-2021, 22:40   

jacek11 napisał/a:
skoro do wyciszania są pianki, a nie maty bitumiczne


A to tego nie wiem, nigdy nie wyciszałem auta ,,z zewnątrz". Wiem tyle, co mi mówili tam w sklepie, że na blachę dają maty butylowe, a na to konserwację. Piankową matę na plastiki nadkoli. Tylko efekt i tak jest słaby, może w deszczu słychać różnicę. Lepiej dopłacić do cichszych opon.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-04-2021, 22:57   

Teraz chodziło mi o to, że maty bitumiczne, czy też ta cudowna konserwacja zniwelują drgania, a do wyciszenia służą pianki.
Trochę mnie zaskoczyłeś, bo wszyscy kleją maty w środku, i pierwszy raz słyszę, że można też od zewnątrz.

[ Dodano: 18-04-2021, 22:59 ]
Tak czy tak, ten środek nie wyciszy pojazdu, więc odpuszczam temat. Z zewnątrz to można zwykłą taśmę dekarską przykleić, bo nie będzie wpływała na wnętrze auta.
_________________

 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 19-04-2021, 07:25   

To nie tak. Maty butylowe czy bitumiczne mają charakterystyki pochłaniające dolne pasmo akustyczne. Pianki wyższe. Daje się to co wychodzi z pomiarów w jakim paśmie należy wytłumić częstotliwości. Noxudola 3100 już ludzie próbowali w Galancie. Nie pomogło.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-04-2021, 15:59   

Na szczęście nie chodzi tu o Galanta. Auto nie jest moje, a że zbliża się czas konserwacji, to postanowiłem zasięgnąć języka. Koszt tego specyfiku nie jest duży, biorąc pod uwagę całość inwestycji.
Decyzja podjęta, i jedziemy standardowo 1600, 750,700.
O matach wyciszających inwestor będzie sobie myślał.
_________________

 
 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-09-2021, 17:49   

Mam pytanko
Po umyciu, wyskrobaniu, odtłuszczeniu auta, chce nałożyć APP R Stop - (Neutralizator rdzy - epoksydowy preparat gruntujący)
Czy po nałożeniu i wyschnięciu NEUTRALIZATORA, mogę położyć Antykorozyjny podkład epoksydowy, a na to masę konserwującą??
Czy po nałożeniu neutralizatora od razu masę uszczelniającą??
Pozdrawiam
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 20-09-2021, 18:59   

Lepiej położyć podkład - zawsze to kolejna bariera dla wody.
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.