| 
		Chęć zakupu pajero sport | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 piotrc5  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 2012r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2018 Posty: 37 Skąd: mazowieckie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-12-2021, 20:20   Chęć zakupu pajero sport
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Od zawsze podobał mi się pajero sport. Powoli przymierzam i przybieram się do zakupu tego auta. W grę wchodzi chyba tylko benzyna, diesel ponoć bardziej problematyczny. Sporo czytam o tym aucie, dowiaduję gdzie tylko mogę (podstawa to forum) Moje pytanie: czy możliwym jest kupić auto bez korozji podwozia i ramy? I nie chodzi mi o nalot powierzchowny tylko dziury w ramie, progach, nadkolach i podwoziu.... Kolejne pytanie to bak i cały komplet rur wlewowych, powrotów, odpowietrzeń itd, czy to również stanowi kupę rdzy? Następna sprawa to problem z kontrolką załączonego napędu plus kontrolka ABS czy to również każdy egzemplarz będzie mieć lub już miał? Czytałem sporo i w zasadzie nikt nie rozwiązał tego problemu  definitywnie. Będę wdzięczny za odpowiedzi porady, sugestie dotyczące całokształtu tego auta. Czy na Mazowszu bardziej strona Wołomina ktoś to ogarnia jakiś dobry warsztat? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tuff  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-12-2021, 20:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam pajero sport od 2 lat:
 
- mam diesla i u mnie był pechowy skończyło się na dwóch remontach silnika w 2 miesiące, ale ja czytałem tylko o problemach z głowicami
 
- miał dziurę w ramie - jak chcesz zdrowego to najlepiej by było kupić auto z Grecji/Hiszpanii/Włoch - sam bym kolejną terenówkę z takich krajów sprowadził, albo szukał świeżo sprowadzonej
 
- z układem paliwowym nie robiłem nic, bak był zrzucany 2 razy i nie dostałem informacji od mechanika, żeby trzeba było coś tam wymieniać
 
- migającą kontrolkę (pojawiła się z czasem) mechanik ogarnął wymianą zaworka podciśnienia za 100zł
 
 
Ogólnie kupując drugi raz chyba bym jednak postawił na pajero 3 z SS i tylną blokadą      No i jak benzynę chcesz kupić to trzeba się nad gazem zastanowić     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrc5  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 2012r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2018 Posty: 37 Skąd: mazowieckie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-12-2021, 20:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki za odp. Napisz cos więcej na temat tych remontów.... Czy pierwszy remont wynikał z kolosalnego przebiegu czy raczej "pomogłeś" jazdą bądź zaniedbaniami zakończyć żywot silnika? A czemu drugi remont zaraz po pierwszym, wina mechanika? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tuff  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-12-2021, 09:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Auto kupiłem z przebiegiem 290tys. i miało wymienioną głowicę przy ok 280tys. Jednak okazało się, że kupiłem minę - auto z pękniętym blokiem silnika (rysy na zewnątrz bloku) w związku z czym ubywało płynu chłodniczego. Mechanik to prowizorycznie zaspawał i jeździłem rok było ok i znowu się rozciekło. Kupiłem inny dół silnika, został obrobiony, do tego nowe tłoki bo nominał nie pasował. Po złożeniu silnika dotarłem go i pękł wał korbowy. Wg. rzeczoznawcy (mechanik miał ubezpieczenie) pęknięcie było wadą materiałową samego wału, a mechanik złożył dobrze i mógł pęknąć przez przywrócenie fabrycznych osiągów co spowodowało większe obciążenie. Więc drugi remont to już wymiana wału i panewek od spodu. Wszystko razem 10tys. Mechanik mi mówił, że już miał na warsztacie L200 w którym też poszedł wał.
 
 
Ps. auto 2002-2008 jeździło w Szwajcarii potem w Polsce, wg. stronki gov odkąd liczniki sprawdzają auto nie miało dużych przebiegów. Czy ten 300 jest prawdziwy to nie mam pojęcia | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 piotrc5  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 2012r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2018 Posty: 37 Skąd: mazowieckie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-12-2021, 09:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dzięki piękne za szczegółową odpowiedź.  Szczerze współczuję takich przygód z autem. To stres, nerwówka i worek kasy do wydania. Mam nadzieję, że nie trafi mi się podobnie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Eskulap  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Brak 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 14 Skąd: Oświęcim 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-02-2022, 18:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam, czy ktoś orientuje sie jak z serwisem i dostępnością części do nowego Montero Sport 2021 sprowadzonego z Emiratów? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 klapek  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: V80 Alpine Edition 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-02-2022, 09:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | piotrc5 napisał/a: | 	 		  |  Czy pierwszy remont wynikał z kolosalnego przebiegu czy...  | 	  
 
A co to znaczy "kolosalny przebieg"?
 
W Pajero IV mam oryginalne 380tyśkm i nawet chmurki nie puści. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |