Swap hamulców z Outlandera |
Autor |
Wiadomość |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 23-08-2020, 19:01
|
|
|
Co do tarcz hamulcowych to mogę tak trochę poza tematem dodać, że chyba wszystkie się krzywią. Niecałe dwa lata temu zmieniłem oryginały (które waliły przy hamowaniu), na inne znanej marki na "B". Właśnie zaczęły bić. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-08-2020, 19:29
|
|
|
remi, to przed kolejną zmianą poproś o pomiar bicia piast.
Dodatkowo niech dobrze oczyszczą piasty i ich czasem niczym nie smarują. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-08-2020, 20:05
|
|
|
Montaż tarczy z pomiarem w każdym z 5 ustawień też może pomóc. Jak montowałem Mikody to każda miała 0,02mm bicia tak że można było zwiększyć bądź zminimalizować bicie piasty. |
|
|
|
 |
kuqis
Nowy Forumowicz
Auto: Lacer VII 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2020 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-04-2022, 18:07
|
|
|
Czy jarzmo z lancera może zostać czy trzeba komplet z outlandera ? i jeszcze jakie dokładnie idą części z Outlandera I turbo czy zwykłego wolnossaka, może ktoś podać wymiary tarcz i jakieś dane i czy najdzie to potem na koło 16"
pozdrawiam |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 26-04-2022, 19:49
|
|
|
Ogólnie z hamulcami z w mitsu jest ciulowato. Ja dodam od siebie że bardzo ważny jest stan felgi i samej przylgni. Jeżeli są duże wżery w aluminum i koło źle 'siada' to też będzie biło.
No i oczywiście sama piasta musi być prosta i dobrze oczyszczona z wszelakiej rdzy.
Bardzo dobrze czyści się tarczą z włókniny tzw. włosy murzyna. |
|
|
|
 |
kuqis
Nowy Forumowicz
Auto: Lacer VII 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2020 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-04-2022, 17:12
|
|
|
zastanawiam sie nad swapem bo i tak mnie czeka robienie hamulców to nie wiem czy robić swap czy dać trochę lepsze części i zostawić jak jest |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-05-2022, 21:25
|
|
|
Zależy jak jeździsz. Na szkoleniu mitsumaniaków to na pewno standardowy zestaw będzie przypalony, ale do normalnej jazdy to standardowe wystarczają. A po ostatnich zmianach przepisów mam wrażenie że ruch na drodze się raczej trochę ustabilizował.
Nie wiem jak jest z zestawem OIT, bo jak już ktoś robił to ze zwykłego OII (bo akurat OII to sporo sprzedali). A druga sprawa to jak ja bym robił bo bym załatwił same jarzma od ASX-a i tarczę. |
|
|
|
 |
|