Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach?
Autor Wiadomość
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 09-01-2020, 14:25   

488 to egr, a 487 przepustnica. Z jakiej firmy kupiłeś części?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 09-01-2020, 16:13   

przepustnica - uzywana wyczyszczona Pierburg 038128063L - taki sam nr jaki byl orginalnie w nim (w starej przepustnicy bekly zabki w srodku
zawor EGR - zamiennik fabrycznie nowy


blad najczesciej wychodzi P0487

wedlug programu to
P0488 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circulit A Range/Performance
P0487 -------------''-----------''---------''-----------''-------- A/Open

musze na dniach sprawdzic schemat i posprawdzac
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 10-01-2020, 09:38   

No to masz padniętą, przepustnice, jak masz delhpi to sprawdzisz ją z pozycji komputera można zrobić test. Ja miałem w swojej zęby sprawne a nie działała, przepaliła się elektronika, jak kupować to tylko coś z nowszych produkcji...
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 10-01-2020, 10:58   

Wczoraj na szybko sprawdzalem prady
Jak wlacze stacyjke to 12V idzie do przewodu i po wylaczeniu stacyjki jest okolo 3 min (wylacza przekaznik pracy silnika ktory tez odlancza komplet zaworow podcicnieniowych kolo zbiornika wyrownawczego )

Czy zamykanie przepustnicy jest sterowane przewodami ktore ida do ECU ?

opis przewodow przy przepustnicy to

Czarny - masa
Niebiesko-Bialy - ECU
Różowy - ECU
Brazowo-Bialy - 12V od przekaznika

kolory wziete z schematu ktory mam
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 10-01-2020, 12:15   

Masz delphi 150 es?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 10-01-2020, 14:59   

pisalem ze mam Pierburga ale dzis zamienilem na Siemensa (bo kiedys tez kupilem i lezal sobie)

okazalo sie teraz ze jak podlaczylem Siemensa to bledu nie ma :shock: i przepustnica pracuje prawidlowo

Pierburg tez pracuje prawidlowo ale bad na nim wyskakuje i delikatnie piszczy elektronika jak dochodzi doniej prad po wylaczeniu stacyjki 8)

Zobacze teraz jaksie bedzie teraz sprawowac to :wink:
zeby wlozyc Siemensa trzeba lekko rurke od EGRu nagiac :twisted:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
  Wysłany: 11-01-2020, 09:48   

Widzisz stary, i nie dziękuj
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 12-01-2020, 15:35   

Najlepsze jest to ze przed kupnem tego uzywanego Pierburga, mialem zalozona przepustnice Siemensa ale wyskakiwal mi blad EGR
Pozniej kupilem tez nowy zamiennik zaworu EGR i zalozylem to wszystko i blad byl caly czas

Dopiero teraz po zalozeniiu Siemensa bledu nie ma
Przedtem mimo ze skaskowalem blad,check engine zgasl ale blad zostawal w oczekujacych

Teraz nic nie ma
od 2 dni jezdze i jest tak jak powinno byc :p

Dziwne jest tylko to ze ta przepustnica Pierburga dziala prawidlowo i nieraz bledow na cieplym nie pokazywala :axe:

Aha
Ijeszcze 1 ciekawostka :shock:
Jako ze reguluje gruszke w turbosprezarce,przed wczoraj za mocno podkrecilem i notlayf mi zalaczylo i pokazalo jak blad nr jakis tam ze to notlauf

przed tem jak pokazywalo te bledy z przepustnica i EGRem nigdy mi nie wyskoczyl plad na programie mimo ze notlauf sie wlaczyl
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 12-01-2020, 15:47   

Czyli jednak wszyscy walczymy....

ja jestem na etapie wymiany zaworu egr na nowy z NTY.

Co zauważam to to że jak jest zimy to dalej zamulony ale załóżmy że obroty ma 1100 na zimnym-dodasz gazu obroty oczywiście płynnie wzrastają ale nie wracają od raz na 1100 tylko spadają na około 850 i dopiero podnoszą się na te 1100 i wtedy odbywa się to zamulenie. Jak się auto zagrzeje to nie ma już tego efektu... Przepustnica? daję auto na tygodniu do machera od elektroniki może coś wyczaruje po wskazaniach czujników?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 12-01-2020, 16:06   

na moje rozumowanie to jest tak
jak pokaze blad EGR i przepustnicy mimo wykasowania sa one w oczekujacych
powoduje to inne nastawy ECU i stad ta znikajaca moc

u mnie teraz wydaje mi sie ze moc jest teraz wieksza w niskich obrotach ale tak jak pisalem reguluje gruszke

zawor EGR reguluje podcisnieniem ECU poprzez rozdzielacz kolo zbiorniczka wyrownawczego
rozdzielacz ten steryje tez jeszcze gruszka przy turbinie i wymieniku EGR
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 14-01-2020, 19:51   

A odma olejowa gdyby była zatkana to może mieć wpływ? Jest taka która się zapycha?

Albo inaczej, może ona ma tendencję do zapychania?


Tutaj wychodzi że jednak ma wpływ przez wadliwą konstrukcję...

Walka z odmą kolegi z forum

edit..................

Tak więc nowy zamiennik NTY EGR założony. I na nowym EGR wywaliło błąd 487, 488, 5234,
I bądz tu mądry..
Na zagarnicznym forum Grandisa wyczytałem że bezpiecznik numer 8 w przedziale silnka lubi się palić i faktycznie był spaony auto o WIELE ŻWAWSZE! Ale to jescze nie to bo jak zimne to głupieją obroty.
 
 
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
Wysłany: 11-07-2022, 16:45   

kajos, witam potrzebuję schemat elektryczny do Outlandera czy mógł być mi go przesłać
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.