Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie podczas jazdy co 400 500 km
Autor Wiadomość
konradkry 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-07-2022, 18:43   Szarpanie podczas jazdy co 400 500 km

Hej,
Pytanko 2,2 PSA . Co 400 500 km wpada w dziwny stan. Przy delikatnej jeździe przy 2 2,5 tys obrotow lekko poszarpuje. Jak się da buta poszarpywania ustają i przyspiesza jednostajnie . Po 30 40 km objawy ustają. I jedzie normalnie. Oczywiście błędów brak.
Co obstawiacie ?
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 06-07-2022, 22:21   

To tak wygląda jakby miało związek z wypalaniem FAP.
U mnie jak się zaczyna to jest takie szarpnięcie - ale jedno.
Jeżeli nie masz kontrolki wypalania to sprawdź czy w tym czasie jak się to dzieje są podgrzewane lusterka.
 
 
konradkry 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-07-2022, 07:29   

Też tak podejrzewam,
Sadze ze za bardzo otwiera się egr I podaję za dużo spalin i są takie efekty.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 13-07-2022, 21:32   

Jeżeli podejrzewasz, że to jak piszesz zbyt mocno otwiera się EGR to to łatwo zweryfikować.
Mianowicie odkręć przy dolocie rurkę, która prowadzi z EGR do dolotu i wsuń tam kryzę - blaszkę wyciętą choćby z puszki od piwa z otworkiem przelotowym na jakieś 5mm.
Pojeżdzisz z tym i zobaczysz czy jest różnica podczas tej przypadłości.
 
 
konradkry 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-07-2022, 18:45   

Tez o tym myślałem,

Zauważyłem ze zawsze jak wypalany jest dpf to w przedziale 2000 2800 obrotów dostaje dziwnej czkawki oczywiście przy jednostajnej jeździe.
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 20-07-2022, 10:58   

miałem podobnie .Zastosowałem Diesel Spulung i przeszło..najprawdopodobniej któryś z wtrysków przypchany
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.