Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK
Autor Wiadomość
tomaszekk7 
Forumowicz

Auto: Lancer sedan 1,8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 204
Skąd: Kraków
  Wysłany: 15-06-2012, 12:04   [CY3A 1.8] WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK

Niestety ostatnio coraz bardziej było słychać gwizdanie od paska wieloklinowego. Postanowiłem go wymienić wraz z rolkami , które już były zużyte. Cena w ASio była kosmiczna : 2 rolki po 500 zł za sztk., rolka z napinaczem 700 zł., pasek mikro 300. Postanowiłem poszukać zamienników. Wszystkie części kosztowały mnie ok 195 zł.
UWAGA długość paska mikro to 2,5 metra.
_________________
Tom
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 15-06-2012, 21:47   

Niestety serwisy w polsce nadal zarabają na serwisie - a nie powinno tak byc - a przynajmniej nie tak mocno . Jak wymienialem rozrząd w swoim (2.0 z usa 2004 ) to serwis wyliczyl na 3800zl - wręcz zalecili kupno czesci w usa - niecale chyba 200$ z pompą wody - za robote 200 - napinacz pasek i pompa (pasek w polsce to 600zl - w usa ten sam 30$) pompa chyba 1800 - w usa 130$. - oczywiscie w serwisie mitsu w chicago - jakbym bral inne firmy to ok 100$ za wszystko :)
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
RYBOSTWOR 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer CY0 INVITE 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2012, 11:51   Re: WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK

tomaszekk7 napisał/a:
Niestety ostatnio coraz bardziej było słychać gwizdanie od paska wieloklinowego. Postanowiłem go wymienić wraz z rolkami , które już były zużyte. Cena w ASio była kosmiczna : 2 rolki po 500 zł za sztk., rolka z napinaczem 700 zł., pasek mikro 300. Postanowiłem poszukać zamienników. Wszystkie części kosztowały mnie ok 195 zł.
UWAGA długość paska mikro to 2,5 metra.


A przy jakim przebiegu się to objawiło?

PZDR
Rybostwor
_________________
Nic na siłę, tylko młotkiem!
 
 
tomaszekk7 
Forumowicz

Auto: Lancer sedan 1,8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-06-2012, 15:17   Re: WYMIANA PASKA MIKRO I 3 ROLEK

OK. 60 tyś.
_________________
Tom
 
 
basf_wrocław 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-11-2012, 10:24   

Fajnie, że kolega Tomaszek sobie poradził z problemem. Szkoda, że nie napisał jak...
W moim Lancerze 1.8 mivec przy przebiegu 105kkm połowa paska odpadła. Naprawiłem na następujących częściach:
pasek 6PK2565, oryginał też może być - 6PK2563 (50zł)
rolka napinacza DEX 03-539 (43zł); wymiary - 65x26x17
rolki prowadzące DEX 03-201 (30zł); wymiary -70x17x25
Pod rolki dałem milimetrowe podkładki ponieważ mają o 2mm szersze łożyska, same rolki są szersze o milimetr. Moje rolki miały wady odlewnicze, trzeba je zeszlifować.
Koszt 153zł. Pozdro.
 
 
Euphoria 
Nowy Forumowicz

Auto: '08 Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2022
Posty: 7
Skąd: Małopolska
Wysłany: 25-07-2022, 15:47   

Heja. Odgrzeję temat. Wymieniłem pasek, teraz jeszcze pytanie o rolki. Sprawdziłem wszystkie 3 - nie hałasują jakoś specjalnie, nie kręcą się w nieskończoność, zatrzymują się po chwili, każda jedna ma jednak delikatny luz (0,5 może 1mm max). Dla świętego spokoju chciałbym wymienić 2 rolki + cały napinacz. Czy napinacz INA oraz rolki SKF to dobry wybór czy celować w inne firmy? Czy jest coś szczególnego co powinienem wiedzieć żeby uniknąć niespodzianek przy wymianie? (lewe gwinty, jakieś podkladki itd?) Jakie są momenty dokrecenia rolek oraz srub napinacza? Z góry dzięki za pomoc. [2008 Lancer Sportback 1.8 4B10]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.