Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Problem z rozruchem silnika.
Autor Wiadomość
Lukaniko 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2022
Posty: 1
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 23-07-2022, 18:13   [II 2.2 DID] Problem z rozruchem silnika.

Witam. Wszystko zaczęło się po wymianie filtra paliwa .Moze to zbieg okoliczności 🤔Dodam że filtr jest z górnej półki. Samochód już trzy razy wszedł w tryb awaryjny. Pierwszy raz wszystko odcięło po prostu zgasł. Długa lista błędów z dwóch lat się nazabierała tak więc nie wiadomo co to było. Później dwa razy tryb awaryjny i brak mocy. Po usunięciu błędów samochód zapala bez problemu parę dni. Po czym znowu wywala długą listę błędów. Najgorzej jest gdy mam do przejechania krótki odcinek i muszę go zapalić. Rozrusznik kręci po czym wyłącza się i za chwilę kręci.Czasami gdy poczekam 15 minut zapala po czym gaśnie i ciężko ale zapala Nowy rozrusznik, alternator. Ale trzy błędy zawsze się powtarzają tj. P0606-
P1700
P0131. Ma ktoś może pomysł co to może być bo mechanikowi brakuje już pomysłów.
 
 
jakobi78 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2010 2.2 156 kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 21
Skąd: Fyllingsdalen
Wysłany: 08-08-2022, 14:04   

Trochę dziwne błędy, ale ja bym zaczął od powietrza.
- Czy DPF nie jest zapchany jeśli jeździsz na krótkich trasach, możesz mieć też podniesiony stan oleju.
- Może przy wymianie filtra jakieś paprochy poszly dalej do układu, spróbuj płynem do czyszczenia wtryskiwaczy,
- jeśli masz błędy na OBD, to znaczy że coś większego się dzieje, bo nie powinny się normalnie pojawiać.
- problemy mogą być też jeśli masz jakąś przerwę albo zwarcie w obwodzie od czujnika.
- mi dłużej kręcił jak świece były popalone, ale latem nie powinno być problemu.
- jesli wymieniałeś olej i filtr oleju to trzeba odbic wymiane w kompie, bo bedzie sie pojawial blad DPFu.
 
 
konradkry 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2022, 21:21   

Pytanie czy to 2,2 francuskie czy japońskie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.