Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] 4B12 i czyszczenie EGR
Autor Wiadomość
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 25-09-2022, 17:28   [II 2.4 MIVEC] 4B12 i czyszczenie EGR

Szukając przyczyny problemu postanowiłem wyczyścić dzisiaj przepustnicę. Jako, że nie była
zbyt brudna, postanowiłem zabrać się za zawór EGR. Tu już nie byłem zaskoczony, syfu się co nieco
zebrało. Całkiem spore grudy wylatywały przy czyszczeniu zaworu, ale po 15 minutach walki było widać różnicę.
Widok przed:



Widok po:



Żeby ułatwić sobie pracę skorzystałem z porad zawartych w tym filmie:
https://youtu.be/J3TeXuBqWJI

Czy pomogło na mój problem? Okaże się za parę dni. Ale raczej nie zaszkodziło ;)
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Guti123 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2021
Posty: 1
Skąd: Vøyenenga
Wysłany: 21-09-2024, 14:34   

Dzieki kolego!
W moim przypadku czyszczenie egr pomoglo na delikatne wibracje i nierowna prace na wolnych obrotach, a sprawdzalem juz chyba wszystko co bydło mozliwe w warunkach garazowych

Pewnie gdyby nie ten filmik to bym sie za to nie zabral. Egr mozna spokojnie wyciagnac bez odpinania wezy, chociaz jest troche ciasno. Najtrudniej bylo go ponownie zalozyc, trzeba pamietac ze jest tam uszczelka metalowa.

PS. w moim przypadku nawet po rozkreceniu bym sie nie zorientowal ze zawor jest zapieczony, dlatego warto go rozkrecic, to tylko 4 srubki i jest dostep do sprezyny ktora mozna recznie ponaciskac by zobaczyc czy wszystko chodzi luzno.

Pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.