Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Zawór EGR
Autor Wiadomość
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 02-12-2018, 16:59   

Pajero 2004 Auto straciło wolne obroty :-( na gorącym silniku
Komputer nie pokazał żadnych błędów związanych z paliwem czy zapłonem tylko i wyłącznie błąd EGR.
Rozebrałem i wyczyścilem zawór ale po złożeniu jest jeszcze gorzej :-( nie ma w ogóle wolnych obrotów dodatkowo ma problem z ruszaniem, rusza dopiero po kilku próbach jak ruszy to już jedzie.
Mam pytanie jak można spradzić czy EGR działa?
Bo nie wiem czy kupować nowy ?
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
kamilp94 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Puławy
Wysłany: 03-12-2018, 05:33   

Nie możesz go zaslepic ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-12-2018, 07:57   

starwind napisał/a:
Pajero 2004 Auto straciło wolne obroty :-( na gorącym silniku
Komputer nie pokazał żadnych błędów związanych z paliwem czy zapłonem tylko i wyłącznie błąd EGR.
Rozebrałem i wyczyścilem zawór ale po złożeniu jest jeszcze gorzej :-( nie ma w ogóle wolnych obrotów dodatkowo ma problem z ruszaniem, rusza dopiero po kilku próbach jak ruszy to już jedzie.
Mam pytanie jak można spradzić czy EGR działa?
Bo nie wiem czy kupować nowy ?

Który to rok? Jesli z EGR elektryczny to go zaślep i sprawdź czy pomoże.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
starwind 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3,2 DiD Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2014
Posty: 110
Skąd: Malbork
Wysłany: 03-12-2018, 20:42   

A nie będzie świętował że względu na brak sygnału?
_________________
Był Galant
JEST Pajero :)

Niech Moc będzie z nami :P
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-12-2018, 12:01   

EGR bę dalej działał ale spaliny nie będą go znieczyszczać
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-12-2018, 08:07   

starwind napisał/a:
A nie będzie świętował że względu na brak sygnału?

On tylko się otwiera i zamyka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
nuka2 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2020
Posty: 1
Skąd: Bielawy
Wysłany: 15-06-2020, 15:00   Pajero III 3.2 DID falujące obroty

WItam,
jestem tu nowy, zatem Witam wszystkich...jednak jak pewnie większość szukam pomocy, podepnę sie pod temat, choć nie wiem, czy w dobrej kategorii,zatem :

Pacjent :
Pajero III 3.2 DID 2002 r.
Objawy :
- silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno
- silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał gazu, kontrolnie, to gaśnie (coś ok 4000 obrotów). Ale zaraz odpali, tyle, że nadal trzęsie, obroty falują.
Wymienione :
- zawór egr - po kompletnej regeneracji (stary na wymianę)
- czujnik temp. powietrza (ten z intercoolera)
- wyczyszczony dolot (kompletnie, nowa uszczelka, etc)
- nowy filtr paliwa
- wtryski po regeneracji
Ostatnio wyświetlał błąd 12 (MIL) - czujnik zamieniony (na używkę, w celu weryfikacji, bo na miejscu nie mieli żadnego nowego, i muszę czekać ok.3 dni) na identyczny. To nic nie zmieniło, silnik pracuje identycznie.
- turbina regenerowana w zeszłym roku
- bak wymieniony na nowy
- pompa wymieniona na używaną (ale po remoncie 2 lata temu)
Przy wymianie pompy , ze starej został przełożony czujnik główny (NE) wału (jest na gorze podstawy pompy) .
Auto nie kopci (silnik robiony 2 lata temu).
Czy jest ktoś w stanie pomóc???? Chociaż gdzie szukać, w którym kierunku? Czy brać się za pompę?
Dzisiaj wyskoczył błąd typu (już nie pamiętam): "niewłaściwa wartość .... EGR", czy coś takiego.
Pomocy?????
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 16-06-2020, 08:55   

nuka2 napisał/a:
Ostatnio wyświetlał błąd 12 (MIL) - czujnik zamieniony (na używkę, w celu weryfikacji, bo na miejscu nie mieli żadnego nowego, i muszę czekać ok.3 dni) na identyczny. To nic nie zmieniło, silnik pracuje identycznie.

Błąd "12" dotyczy nie tylko uszkodzenia samego czujnika turbodoładowania (tego wymienionego) ale także:
- wadliwej pracy zaworu obejściowego turbiny
- wadliwej pracy elektrozaworu przepustnicy
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-06-2020, 11:40   Re: Pajero III 3.2 DID falujące obroty

nuka2 napisał/a:
WItam,
jestem tu nowy, zatem Witam wszystkich...jednak jak pewnie większość szukam pomocy, podepnę sie pod temat, choć nie wiem, czy w dobrej kategorii,zatem :

Pacjent :
Pajero III 3.2 DID 2002 r.
Objawy :
- silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno
- silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał gazu, kontrolnie, to gaśnie (coś ok 4000 obrotów). Ale zaraz odpali, tyle, że nadal trzęsie, obroty falują.
Wymienione :
- zawór egr - po kompletnej regeneracji (stary na wymianę)
- czujnik temp. powietrza (ten z intercoolera)
- wyczyszczony dolot (kompletnie, nowa uszczelka, etc)
- nowy filtr paliwa
- wtryski po regeneracji
Ostatnio wyświetlał błąd 12 (MIL) - czujnik zamieniony (na używkę, w celu weryfikacji, bo na miejscu nie mieli żadnego nowego, i muszę czekać ok.3 dni) na identyczny. To nic nie zmieniło, silnik pracuje identycznie.
- turbina regenerowana w zeszłym roku
- bak wymieniony na nowy
- pompa wymieniona na używaną (ale po remoncie 2 lata temu)
Przy wymianie pompy , ze starej został przełożony czujnik główny (NE) wału (jest na gorze podstawy pompy) .
Auto nie kopci (silnik robiony 2 lata temu).
Czy jest ktoś w stanie pomóc???? Chociaż gdzie szukać, w którym kierunku? Czy brać się za pompę?
Dzisiaj wyskoczył błąd typu (już nie pamiętam): "niewłaściwa wartość .... EGR", czy coś takiego.
Pomocy?????

Zadzwoń 602673905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Jarojarkowski 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2020
Posty: 2
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 07-12-2020, 22:02   

Hejka.Niestety nie dziala zawor EGR w Pajero III 3.2 did z 2004r.Zawor zostal wyczyszczony z nagaru ale nie dziala silniczek.Czy istnieje mozliwosc kupienia silniczka do EGR moze zamiennika?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-12-2020, 10:03   

Jarojarkowski napisał/a:
Hejka.Niestety nie dziala zawor EGR w Pajero III 3.2 did z 2004r.Zawor zostal wyczyszczony z nagaru ale nie dziala silniczek.Czy istnieje mozliwosc kupienia silniczka do EGR moze zamiennika?

Zadzwon w sprawie EGRu do mnie 602673905 lub do działu handlowego u nas 606586115
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bocian94 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2022
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-11-2022, 14:00   

Witam. Posiadam Pajero 3.2 Did 2001 z egr na podciśnienie. Dzisiaj zaślepiłem rurkę wpadająca do gruszki egr. Na wolnych obrotach wyskakuje check engine.. z wcześniejszych postów wynikało ze nic takiego nie powinno się dziać. Co robić ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.