Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Import lancera z USA - opinnie
Autor Wiadomość
Alberto 
Nowy Forumowicz
Nowy w świecie aut

Auto: Lancer 2.4 AWD SE 2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2022
Posty: 5
Skąd: Wołomin
Wysłany: 12-02-2023, 11:22   Import lancera z USA - opinnie

Cześć co sądzicie o imporcie lancera z ameryki ? tak bitego :( (chodzi mi o specyfikacje auta nie o sam import)

Szukam czegoś co będzie młodszym rocznikiem i będzie miało trochę mocy
Akurat na europę lancery mają trochę braki w mocy bo silnik 1.8 nie mówię, że jest małym silnikiem ale oczekuję czegoś więcej.

W stanach są silnikami 2.4 i 2.0 spalanie w okolicach 10-11/100km, nie jestem wielkim znawcom dot. samochodów ale myślę nad wybraniem takie egzemplarza gdzie będzie możliwe przełączenie przedniego napędu na AWD ale tutaj mam obawy czy jeżeli wyjdzie po sprowadzeniu ze jest uszkodzony czy to nie będą ogromne koszty w naprawie? Będzie to moje 2 auto a wcześniej tylko napęd na przód w skodzie.

Dodatkowo rocznik 2017 oferuje wszystko czego bym oczekiwał on auta dosyć nowego mimo, że jego wyposażenie nie jest zbyt bogate

Z tego co ja już wyczytałem na innych forach nawet niemieckich... to naprawy nie są wyjątkowe bo części podobno pasują on naszych europejskich, a silnik jest taki sam jak w outlander.

Liczę na pomoc dotyczącą tematu napędu awd czy jest w ogóle sens "dopłacać" i sprowadzać ten model z napędem i czy mogą być problemy z częściami w razie naprawy i czy mogą być droższe (bo nie widziałem u nas napędów na 4 koła w lancerach, nie mówię o ralliarcie i evo)
Kolejna prośba to jeżeli ktoś sprowadzał, bądź myślał o sprowadzeniu lancera ale się rozmyślił z jakiś powodów/obaw to mógł by napisać coś więcej.

Z góry dziękuje!
Pozdrawiam Albert
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-02-2023, 17:55   

Alberto napisał/a:
W stanach są silnikami 2.4 i 2.0 spalanie w okolicach 10-11/100km,


Tyle gdzieś spala Ralliart w trasie przy "normalnej" jeździe (ostatnio trasa Siedlce - Warszawa i z powrotem wyszło mi 10,5 l/100km). Tyle ze 98ki. A masz 241KM do dyspozycji i AWC.

Alberto napisał/a:
Liczę na pomoc dotyczącą tematu napędu awd czy jest w ogóle sens "dopłacać" i sprowadzać ten model z napędem


Ogólnie miałem auta z napędem na przednią oś, miałem auto z dołączanym 4x4 (CRV) i mam RA ze stałym 4x4. I w 90% codziennych sytuacji, ten napęd nie jest potrzebny do niczego. A pamiętaj, że generuje dodatkowe koszty w postaci większego spalania i dodatkowej obsługi bo musisz wymieniać olej - 2 RA co 45 tys. km.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Alberto 
Nowy Forumowicz
Nowy w świecie aut

Auto: Lancer 2.4 AWD SE 2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2022
Posty: 5
Skąd: Wołomin
Wysłany: 12-02-2023, 21:31   

Mazin89 napisał/a:
Alberto napisał/a:
W stanach są silnikami 2.4 i 2.0 spalanie w okolicach 10-11/100km,


Tyle gdzieś spala Ralliart w trasie przy "normalnej" jeździe (ostatnio trasa Siedlce - Warszawa i z powrotem wyszło mi 10,5 l/100km). Tyle ze 98ki. A masz 241KM do dyspozycji i AWC.

Alberto napisał/a:
Liczę na pomoc dotyczącą tematu napędu awd czy jest w ogóle sens "dopłacać" i sprowadzać ten model z napędem


Ogólnie miałem auta z napędem na przednią oś, miałem auto z dołączanym 4x4 (CRV) i mam RA ze stałym 4x4. I w 90% codziennych sytuacji, ten napęd nie jest potrzebny do niczego. A pamiętaj, że generuje dodatkowe koszty w postaci większego spalania i dodatkowej obsługi bo musisz wymieniać olej - 2 RA co 45 tys. km.


Tak ale twój 10l w mieszanym cyklu zapewne a ten z ameryki spala 11l w mieście maksymalnie przy jeździe normalnej z lekkim dołączeniem dynamiki raz co jakiś czas. Chciał bym ralliarta ale nie będzie mnie jeszcze stać na utrzymanie tego potwora :D
Zgaduje, że twój RA w mieście spala srednio około 13-13.5L
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13-02-2023, 18:04   

Alberto napisał/a:
Zgaduje, że twój RA w mieście spala srednio około 13-13.5L


Też tak zgaduję. Nigdy nie robiłem pomiaru.

Alberto napisał/a:
Tak ale twój 10l w mieszanym cyklu zapewne


Raczej w trasa . Jak mieszany z jazdą po mieście to tak 11 - 12. Zależy jaka dynamika. No i mój nie jest seria.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 13-02-2023, 22:03   

Można tylko zazdrościć, że w USA mieli dużo szerszą paletę modeli. Kiedy u nas (pomijając RS i Evo) silniki kończyły się na 1.8 i 143PS to USA/Kanada 2.0 oraz 2.4. Do tego był Lancer w wersji GTS. Z tego co udało mi się wyczytać, oprócz elementów wizualnych miał także inaczej zestrojone zawieszenie.

Jak koledzy pisali wcześniej w Europie był RA. Ale z tego co czytałem to RA będzie w obsłudze jednak bardziej „wymagający” niż proste wolnossące 2.0 lub 2.4. Do tego dostępne także z manualem – jeżeli ktoś nie chce 4x4.

Szkopuł w tym, że wszystko u nas co zza oceanu to powypadkowe lub z inną przeszłością. Sprowadzenia na dziś bezwypadkowego to raczej spore koszty. Choć pytanie czy jest na rynku dostępny inny taki fajny samochód jak Lancer 2.4 GTS . Prosty, trwały, do tego z wtryskiem pośrednim, a więc nadający się do LPG.

Może jak złotówka się umocni i dolar spadnie….
 
 
Alberto 
Nowy Forumowicz
Nowy w świecie aut

Auto: Lancer 2.4 AWD SE 2017
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2022
Posty: 5
Skąd: Wołomin
Wysłany: 14-02-2023, 19:45   

Dokładnie jak mówisz juar, lancery w ameryce były bardziej rozbudowane silnik 2.4 jest bardzo interesujący jak nie chce się mieć mega mocnego silnika choć jak dla mnie 170 koni do auta dziennego i tak jest wystarczająco, dodatkowo montaż.
Ja gdzieś wyczytałem właśnie, że lancer GTS ma grubszy stabilizator i podobno o wiele lepiej się prowadzi od wersji ES.

[ Dodano: 19-02-2023, 10:54 ]
Jak by ktoś miał jakieś informacje to zapraszam się nimi podzielić :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-02-2023, 09:24   

@Radex ma takie z importu. Zadowolony. Napisz do niego wszytko ci opowie o swoim.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.