Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciszenie Outlandera
Autor Wiadomość
kubagrudz 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD / 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-05-2012, 14:51   

mitsu00 napisał/a:
fufaj3 napisał/a:
ale ile to kosztowało ?
moim zdaniem auto powyzej 100000zł powinno byc idealne
a nie ciagle zmiany cos poprawic itp
Ja zrobilem to we wlasnym zakresie i poswiecilem na to caly weekend. Wyciszylem, wszystkie drzwi, cala podlpge, wszystkie slupki, bagaznik od podlogi, po boczki do sufitu, tylna klape, no i oczywiscie nadkola. Bylo z tym troche dlubania szczegolnie przy demontazu plastikow, ale efekt byl jak pisalem wczesniej znaczny. A w szczegolnosci w zakresie predkosci do 130km/h. Powyzej jak pisales szum wiatru zaczyna robic swoje i jest troche gorzej. Same maty na cale auto kosztowaly mnie jakies 800zl.
Zapytasz po co tyle zachodu? Jestem melomanem i lubie czysta, przestrzenna muzyke. Zabralem sie za to glownie zeby poprawic akustyke w aucie. Wyszlo idealnie. To samo zrobilem w obecnym Pajero.


mitsu00 , czy masz może jakieś zdjęcia z wyciszania twojego Outka? Mam jeszcze pare pytań:
1) Przy wyciszeniu drzwi wkleiles Silent Coat na zewnętrzną blache i tyle? czy zakrywałes czymś otwory technologiczne w drzwiach i podklejaleś boczki drzwi? Jeżeli tak to czym
2) Wyciszenie nadkoli - wyklejales silent coat od zewnatrz zdejmujac nadkole przy skreconym kole ? Czy od wewnatrz - napisz mi jak do tego sie najlepiej zabrac
3) Co jeszcze wyciszyc zeby bylo "ciszej" w pierwszej kolejnosci?

Z gory dzieki za info, jak cos to prosze maila colmon24@gmail.com
 
 
Peter80 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0 V6 2008 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 11
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 26-05-2017, 21:02   

Cześć
Ja dzisiaj wyciszyłem bagażnik i nadkola, mata isilver i pianka 6 mm z firmy bitmat.pl
Komplet - 271 zł i 3 godziny zabawy
Jutro będę testował.
Pozdrawiam
 
 
Master-78 
Nowy Forumowicz
Zet

Auto: Outlander 2.0 Mivec 108kW '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2017
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-11-2017, 10:30   

Peter80 napisał/a:
Cześć
Ja dzisiaj wyciszyłem bagażnik i nadkola, mata isilver i pianka 6 mm z firmy bitmat.pl
Komplet - 271 zł i 3 godziny zabawy
Jutro będę testował.
Pozdrawiam


Jaki skutek Twojej pracy? :-)
 
 
 
LafarM 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II FL 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-03-2018, 21:49   

W moim 2,4 do 100km/godz jest znośnie, nawet chwilowe 170km/godz jest OK (raz zagapiłem się podczas wyprzedzania dwóch czy trzech ciężarówek), ale podróż autostradą, gdzie 140 miałem ustawione na tempomacie, jest męcząca, a planuję wyskoczyć na za granicę i chętnie coś bym poprawił w tym temacie.
Czy ma ktoś jakieś fotki na których można zobaczyć co i jak było oklejane?
Myślę, że z drzwiami, słupkami środkowymi nie będzie problemu. Interesuje mnie temat oklejania bagażnika (szczególnie, że mam wersję 7 osobową) i tylnych nadkoli oraz tunelu.
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 23-02-2023, 14:35   

Odświeżam temat, widzę, że koledzy którzy wyciszali samochód kilka lat temu nie pochwalili się efektami. Więc pochwałę się ją :)
Na samym początku posiadania Outka wygluszylem drzwi przód i tył (maty i pianka Bitmat). To przyniosło fajne efekty w postaci lepszego dźwięku muzyki i mięsistego dźwięku zamykanych drzwi.
Niedawno postanowiłem pójść za ciosem i wygluszyc podwozie. Mój plan obejmował wyklejenie przednich nadkoli matami Bitmat Ab-25, posmarowanie tego pastą wygłuszająca noxudol, a plastikowe nadkola miały zostać wyklejone pianką Bitmat. W środku wyklejenie całej podłogi matami i pianką jak wyżej. Poświęciłem na to dwa pełne dni, sporo nerwów, trochę połamanych plastików i zatrzasków. Później jeszcze problem z podkładaniem wszystkiego do kupy (mata 2,5mm i pianka 5mm zrobiły swoje).
Dumny z siebie wyjechałem na drogę. Pierwszy test na głośnym asfalcie przy 60 kmh i zaskoczenie - brak efektu. Tzn dźwięk jest inny, nieco niższy,, odgłosy zawieszenia nieco ucichły, ale opony dalej słychać.
Później wyjazd na drogę podmiejską, 100 kmh i tu jest zauważalnie ciszej.
Czas na wyjazd w trasę szybkiego ruchu, ponad 400 km z prędkościami powyżej 120 kmh. Po 4 godzinach takiej jazdy opinia jest jednoznaczna - tak jak wysiadałem po dłuższej podróży z kwadratową od hałasu głową, tak dalej wysiadam. Przy tych prędkościach szum wiatru na tyle dominuje, że wygłuszenie podwozia praktycznie nie pomaga. Szkoda kasy, dodatkowego obciążenia auta, a przed wszystkim własnego, straconego czasu.
Nie wiem czy będzie widać zdjęcia bo dysk Google ma jakiś problem z ich udostępnianiem.
https://photos.app.goo.gl/uqMBfBdFZ8vW9nAg6
https://photos.app.goo.gl/J1J4Bh7oqWvsBFHV7
https://photos.app.goo.gl/zFbcaApQy3VzQryb9
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
Ostatnio zmieniony przez parian 24-02-2023, 11:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24335
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-02-2023, 07:22   

A może sprawdź czy masz wyciszenia nadkoli pomiędzy błotnikiem a drzwiami? - nie wiem jak to opisać, ale w leonie mam takie wielgachne styropiany w tym miejscu (jak otworzysz drzwi to spójrz tam, gdzie zawiasy). Wiele aut to stosuje, w starym Galancie też zrobiłem tak podłogę oraz drzwi (jeszcze sufit zostaje) a dodatkowo właśnie w miejsce między błotnikiem a drzwiami dałem piankowe wygłuszenia od volvo.
Nie mam pomiarów przed i po, ale różnica jest ogromna.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-02-2023, 10:33   

parian napisał/a:
zas na wyjazd w trasę szybkiego ruchu, ponad 400 km z prędkościami powyżej 120 kmh. Po 4 godzinach takiej jazdy opinia jest jednoznaczna - tak jak wysiadałem po dłuższej podróży z kwadratową od hałasu głową, tak dalej wysiadam. Przy tych prędkościach szum wiatru na tyle dominuje, że wygłuszenie podwozia praktycznie nie pomaga. Szkoda kasy, dodatkowego obciążenia auta, a przed wszystkim własnego, straconego czasu.

No niestety tak moze być. Mam podobne odczucia w galancie, Mam wygłuszony w środku wszytko oprócz dachu, i jednak to szum powietrza przez stare uszczelki robi robote.

Faktycznie przy niskich predkosciach i po miescie jest ok.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 24-02-2023, 11:48   

Krzyzak napisał/a:
A może sprawdź czy masz wyciszenia nadkoli pomiędzy błotnikiem a drzwiami? - nie wiem jak to opisać, ale w leonie mam takie wielgachne styropiany w tym miejscu (jak otworzysz drzwi to spójrz tam, gdzie zawiasy). Wiele aut to stosuje, w starym Galancie też zrobiłem tak podłogę oraz drzwi (jeszcze sufit zostaje) a dodatkowo właśnie w miejsce między błotnikiem a drzwiami dałem piankowe wygłuszenia od volvo.
Nie mam pomiarów przed i po, ale różnica jest ogromna.

Fabrycznie od środka jest tam jakiś styropian, dołożyłem jeszcze (tam, gdzie było miejsce) matę i piankę. A od zewnątrz i mata i pianka i noxudol. Myślę, że wystarczająco dużo, żeby było ok :)
Zobaczę jeszcze na letnich, bo moje zimówki są stosunkowo głośne.
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.