Gaz LPG |
Autor |
Wiadomość |
nemmooo
Mitsumaniak
Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 216 Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 20-09-2022, 15:25
|
|
|
OK, to by wyjaśniało wszystko:) Ja mam z hondy teraz założony i jest głośniej. |
|
|
|
 |
Michauek22
Forumowicz
Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018 Posty: 275 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-09-2022, 14:36
|
|
|
Prosta odpowiedź... Nie. |
|
|
|
 |
waran73
Forumowicz
Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 188 Skąd: przemysl
|
Wysłany: 30-09-2022, 18:30
|
|
|
W przypadku jazdy na lpg raz na 40-50 tysiecy km trzeba skontrolowac luz zaworowy, w razie ciasnoty zaworow trzeba rozbierac rozrzad, szlifowac szklanki etc.. koszta i kilka dni czasu. I najlepiej u kogos kto to naprawde ogarnia..A po zatym silniki spoko.. |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-10-2022, 11:16
|
|
|
2,0 regulacja zaworów jest na śrubkę a nie na szklanki jak w 1,6 |
|
|
|
 |
waran73
Forumowicz
Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 188 Skąd: przemysl
|
Wysłany: 04-10-2022, 16:58
|
|
|
silniki 2.0 4B11 i 2,4 4B12 ktore sa w outlanderach II i w phev-maja szklanki.. 2,0 4J11 i 2,4 4J12 w benzynowch OIII regulacja srubkowa.. |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 05-10-2022, 19:42
|
|
|
Tylko regulacja w silnikach 4j11,12 nie jest tak prosta jak np w 4g69 i prawdopodobnie bez ASO się nie obejdzie. |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 315 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-10-2022, 22:05
|
|
|
CB4W_00 napisał/a: | Tylko regulacja w silnikach 4j11,12 nie jest tak prosta jak np w 4g69 i prawdopodobnie bez ASO się nie obejdzie. | Ale majatku to nie kosztuje , a jak ktos ma wiedze na ten temat to ogarnie sam |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Złotoryja
|
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 315 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-10-2022, 18:45
|
|
|
CB4W_00 napisał/a: | http://mitsubishi.automotive-manuals.com/outlander-2013/M111100150219300ENG.html | No i wszystko w temacie ... |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 06-10-2022, 20:17
|
|
|
Może i wszystko, osobiście bym się tego nie podjął. |
|
|
|
 |
Michauek22
Forumowicz
Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018 Posty: 275 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-11-2022, 12:20
|
|
|
Ale przecież ogólnie to są dobre silniki... |
|
|
|
 |
wawa_marek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander III 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2019 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2023, 23:12
|
|
|
Michauek22 napisał/a: | Ale przecież ogólnie to są dobre silniki... |
Ogólnie dobre co mogę potwierdzić, gdyż przejechałem O3 2.4 już 35 000 mil na LPG bez problemu, poza tym że ostatnio przestał mi się pokazywać faktyczny poziom gazu w zbiorniku, co gazownik pewnie odpłatnie mi naprawi, bo już po gwarancji. Mam instalację BRC z dotryskiem benzyny ustawionym powyżej 2000 RPM. Regulacja zaworów najlepiej w serwisie. |
_________________ Teraz znowu Mitsubishi - wcześniej 22 lata temu Carisma 1.8 GDI Elegance. |
|
|
|
 |
Michauek22
Forumowicz
Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018 Posty: 275 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2023, 15:45
|
|
|
OK a ile tego dotrysku jest? czy to konieczne?
nie można bez? |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 315 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 22-03-2023, 19:01
|
|
|
Ja mam instalację Zenit bez żadnych dotrysków , instalacja pracuje płynnie w pełnym zakresie obrotów, więc na moje "Panowie" z BRC coś spartolili , tutaj nie ma potrzeby dotrysku benzyny |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-03-2023, 09:16
|
|
|
BRC standardowo lubi dawac dotyyski i udowadniać ze tak jest bezpieczniej. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|