Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz LPG
Autor Wiadomość
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 20-09-2022, 15:25   

OK, to by wyjaśniało wszystko:) Ja mam z hondy teraz założony i jest głośniej.
 
 
Michauek22 
Forumowicz

Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-09-2022, 14:36   

Zoris napisał/a:
"Szukający spokoju mogą zainteresować się wolnossącymi silnikami benzynowymi 2.0 i 2.4. Są trwałe i wielu użytkowników przerabia je na zasilanie LPG, chwaląc to rozwiązanie. "
https://magazynauto.pl/uzywane/mitsubishi-outlander-ii-wycieczkowiec,aid,1676

Czy rzeczywiście tak jest?

Prosta odpowiedź... Nie.
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 188
Skąd: przemysl
Wysłany: 30-09-2022, 18:30   

W przypadku jazdy na lpg raz na 40-50 tysiecy km trzeba skontrolowac luz zaworowy, w razie ciasnoty zaworow trzeba rozbierac rozrzad, szlifowac szklanki etc.. koszta i kilka dni czasu. I najlepiej u kogos kto to naprawde ogarnia..A po zatym silniki spoko..
 
 
Amstaf11 
Forumowicz
Amstaf11

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-10-2022, 11:16   

2,0 regulacja zaworów jest na śrubkę a nie na szklanki jak w 1,6
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 188
Skąd: przemysl
Wysłany: 04-10-2022, 16:58   

silniki 2.0 4B11 i 2,4 4B12 ktore sa w outlanderach II i w phev-maja szklanki.. 2,0 4J11 i 2,4 4J12 w benzynowch OIII regulacja srubkowa..
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 05-10-2022, 19:42   

Tylko regulacja w silnikach 4j11,12 nie jest tak prosta jak np w 4g69 i prawdopodobnie bez ASO się nie obejdzie.
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 315
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-10-2022, 22:05   

CB4W_00 napisał/a:
Tylko regulacja w silnikach 4j11,12 nie jest tak prosta jak np w 4g69 i prawdopodobnie bez ASO się nie obejdzie.
Ale majatku to nie kosztuje , a jak ktos ma wiedze na ten temat to ogarnie sam
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 06-10-2022, 11:36   

http://mitsubishi.automot...0219300ENG.html
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 315
Skąd: Toruń
Wysłany: 06-10-2022, 18:45   

CB4W_00 napisał/a:
http://mitsubishi.automotive-manuals.com/outlander-2013/M111100150219300ENG.html
:partyman: No i wszystko w temacie ...
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 06-10-2022, 20:17   

Może i wszystko, osobiście bym się tego nie podjął.
 
 
Michauek22 
Forumowicz

Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-11-2022, 12:20   

Ale przecież ogólnie to są dobre silniki...
 
 
wawa_marek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander III 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lis 2019
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2023, 23:12   

Michauek22 napisał/a:
Ale przecież ogólnie to są dobre silniki...

Ogólnie dobre co mogę potwierdzić, gdyż przejechałem O3 2.4 już 35 000 mil na LPG bez problemu, poza tym że ostatnio przestał mi się pokazywać faktyczny poziom gazu w zbiorniku, co gazownik pewnie odpłatnie mi naprawi, bo już po gwarancji. Mam instalację BRC z dotryskiem benzyny ustawionym powyżej 2000 RPM. Regulacja zaworów najlepiej w serwisie.
_________________
Teraz znowu Mitsubishi - wcześniej 22 lata temu Carisma 1.8 GDI Elegance.
 
 
Michauek22 
Forumowicz

Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2023, 15:45   

OK a ile tego dotrysku jest? czy to konieczne?
nie można bez?
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 315
Skąd: Toruń
Wysłany: 22-03-2023, 19:01   

Ja mam instalację Zenit bez żadnych dotrysków , instalacja pracuje płynnie w pełnym zakresie obrotów, więc na moje "Panowie" z BRC coś spartolili , tutaj nie ma potrzeby dotrysku benzyny
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-03-2023, 09:16   

BRC standardowo lubi dawac dotyyski i udowadniać ze tak jest bezpieczniej.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.