Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
04-06-2007, 14:01
[CB4A 1.6] Zmiana wymiarów głowicy na pracę silnika.
Autor Wiadomość
Żółty
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2007, 16:30   [CB4A 1.6] Zmiana wymiarów głowicy na pracę silnika.

Witam.
Mam pytanie do kolegów z forum.Czy a jezeli to jaki ma wpływ zmiana wymiarów głowicy powstała w wyniku wyrównania jej płaszczyzny na pracę silnika.Nie chodzi mi o zwiększenie stopnia sprężania ,zmian mocy lecz o jego sterowalność,spalanie niedetonacyjne,zużycie paliwa ,żywotność itd.Czy rodzaj uszczelki pod głowicą ma wpływ na stopień sprężania?Czy wymagalne jest kompensowanie siły docisku po pewnym okresie pracy silnika? Czy po takim zabiegu należy się liczyć z potrzebą regulaji np.wolnych obrotów?Czy nastawy sterownika mają bezpośredni związek ze zmianą stopnia sprężania dla danego typu silnika lub innym parametrem z tym związanym? Moze tych pytań za wiele ale chętnie zapoznam się z Waszą opinią w tej kwestii.
Ostatnio zmieniony przez akbi 04-06-2007, 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
puntowicz
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2007, 00:01   

Witam ewentualnych czytelników.
Uwaga dotyczy braku zainteresowania tym zagadnieniem , temat istnieje od 03.06 a zainteresowanie zerowe.
Rozumię ,że autor zastosował prowokację do dyskusji.Moim zdaniem są to pytania retoryczne.Np.rodzaj uszczelki ,sądzę ze chodzi o producentów bo rodzaj jest jeden a producent na ogół podaje czy należy dokręcać śruby głowicy czy też nie.Zużycie paliwa nie ma bezpośredniego związku ze stopniem sprężania ale stopień sprężania ma wpływ na rodzaj paliwa używanego(ilośc oktanów).Sterownik silnika reaguje na parametry pochodzące od czujników w wydechu,chłodzeniu,dolocie i reaguje na spalanie detonacyjne(zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu) i chyba tylko ten parametr ma jakiś zwiazek ze zmianą stopnia sprężania.Żywotność tak ale tak niewielkie zmiany związane z remontem głowicy nie wpłyną w istotny sposób na trwałość silnika.Co do regulacji wolnych obrotów to nie widzę związku.
Proszę się odnieść do moich uwag jeżeli je podzielacie bądz macie odmienne zdanie.
 
 
ZOSIA***
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2007, 12:44   

Witam serdecznie!
Temat nie znalazł respondentów, jak sądzę, bo setki właścicieli aut robi to w swoich wózkach po zdjęciu głowicy.Planowanie głowicy jest czynnością rutynową i nikt nie próbuje dorabiać do tego teorii, chyba,że pisze doktorat.Cel jest jeden.Głowica ma usiąść na uszczelce i ma tam pozostać przez lata.Chyba, że narozrabiamy i nadpalimy gniazda i zawory albo zrobiliśmy z głowicą a odpuściliśmy pierścienie i trzeba będzie tam wrócić.
Pozdrawiam wszystkich!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.