Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Outlander 2.0 DiD pływak/wskaźnik poziomu paliw
Autor Wiadomość
Eda35877 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2 2.0 DID 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2023
Posty: 1
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-09-2023, 20:06   [II 2.0 DID] Outlander 2.0 DiD pływak/wskaźnik poziomu paliw

Witajcie.

To mój pierwszy post tutaj. Witam wszystkich.

Chciałbym opisać moją walkę z pływakiem w baku paliwa - może komuś się przyda.

Czas jakiś temu pojawił mi się na desce komunikat - Fuel System Service Required.
Pływak w baku paliwa. Pooglądałem filmiki, poczytałem - trzeba dostać się do rewizji baku paliwa, zdejmując wykładzinę i wygłuszenie od strony bagażnika do fotela pasażera za kierowcą.
NIEPRAWDA.
Dużo łatwiej jest zacząć zdejmować wykładzinę od strony złożonej tylnej kanapy po lewej stronie. Wystarczy przeciąć 1 cm pasek który jest pośrodku w nogach na dodatek jest zakryty czymś.

Śruby na pierścieniu trzymającym cały ten ssak czy jak to nazwać to wielka loteria. U mnie WD40 10 minut i poszło. Warto mieć pod ręką klucz płaski 8 i ewentualnie przegubowe przedłużenia.

Krućce od paliwa łączone są na szybkozłączki, wiązka elektryczna - gniazdo.

Przy wyjęciu tego wszystkiego trzeba być ostrożnym, żeby nie pogiąć drutu na którym wisi pływak. Dodatkowo na samym dole jest wężyk, który przed wyjęciem całości trzeba odłączyć - warto mieć pod ręką płaskoszczypy.

Wyjąłem i dwa zdziwienia - po pierwsze jest tam wstępna pompka paliwa, która u mnie nigdy nie działała. (Po zapowietrzeniu układu paliwowego odpalał tylko na plak-u) Po drugie wszystko było czarne jak zaraza. (Dalej opiszę temat)

Telefon do serwisu - całość 3350 PLN na zamówienie, tylko płyta wskaźnika poziomu paliwa występuje osobno - 700 PLN na zamówienie.

Pompkę można kupić w zamienniku za 90 PLN (polskiej produkcji). Żaby zdjąć wężyki od tej pompki użyłem opalarki i płaskoszczypów. Po wyjęciu pompki okazało się że jest tam filtr wstępny paliwa. Siateczka z tworzywa tak zasyfiona, że żeby zobaczyć że to siateczka potrzebne było sporo benzyny ekstrakcyjnej, powietrza ze sprężarki i szczoteczka z tworzywa z Castoramy.

Płytka wskaźnika - u mnie okazało się, że puścił lut jednego z przewodów przy płytce.

Temat czarnego syfu

Ropa w zbiorniku była czarna, naprawdę czarna (dodam, że od dłuższego czasu walczyłem z tym że auto brało olej - dużo oleju. Wymieniłem pokrywę zaworów z odmą ale niewiele to pomogło) Internet, wujek Google i padło na tandempompę. Zespoloną pompę vacum i paliwa. Na forach Volkswagen-a jest mnogość postów o tej pompie.

Regenerowana pompa - Grupa wilk. 250 PLN i 24 miesiące gwarancji + koniecznie uszczelka, ja kupiłem elring-a.

Wymienione, złożone. Jeździć obserwować.

Tyle ode mnie.
Gdyby ktoś potrzebował jakichś szczegółów - zapraszam

Pozdrawiam

Maciej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.