| 
		[EA5A/W 2.5] Galant kręci i nie odpala | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2023, 16:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Powiem tak - aparat nie jest ciężko wyjąć a dla komfortu pracy lepiej go wyciągnąć. Sam apart to tylko 2 nakrętki na klucz 12. Prócz tego oczywiście kopułka na 3 śrubki 8mm i od spodu jest osłona plastikowa na 3 śruby. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2023, 20:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | widziałem tak wypalone kopułki w tym aucie, że tego styku na środku w ogóle nie było, dziura była wypalona, a silnik pracował bez zarzutu. | 	  Co na to cewka? Dowidzenia     | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-10-2023, 08:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dexsiu, nie, odkręcasz osłonkę pod aparatem i kopułkę. Przekładasz kable pojedynczo do nowej kopułki. 
 
 
[ Dodano: 31-10-2023, 08:27 ]
 
robertdg, nadal jeżdżą bez zarzutu na nowych kopułkach. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dexsiu  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant  EA5W-  V6-24-1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 17 Cze 2019 Posty: 11 Skąd: Warsaw 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-11-2023, 15:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No więc po założeniu nowej kopułki nadal lipa.
 
Czekam na cewkę. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-11-2023, 07:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Oczywiście, powodem nie mogła być kopułka. Jaką cewkę kupiłeś? | 
             
									
				|    | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dexsiu  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant  EA5W-  V6-24-1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 17 Cze 2019 Posty: 11 Skąd: Warsaw 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-11-2023, 13:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | ... Jaką cewkę kupiłeś? | 	  
 
 
MOBILETRON 
 
 
[ Dodano: 30-11-2023, 15:53 ]
 
Cześć, chciałem wszystkim podziękować za porady i informację.
 
Faktycznie, cewka dotarła wymieniona odpalił od strzała. 
 
Nadal mnie jednak zastanawia to, że stara dawała iskrę, na omomierzu wartości jak w serwisówce a nie działa. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-11-2023, 17:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dexsiu, jaki kolor iskry był na starej cewce? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-12-2023, 09:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A pytanie gdzie idzie kupic cewke w razie czego. Moja działa już 26lat ale nie znasz dnia.... | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dexsiu  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant  EA5W-  V6-24-1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 17 Cze 2019 Posty: 11 Skąd: Warsaw 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-12-2023, 14:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | dexsiu, jaki kolor iskry był na starej cewce? | 	  
 
 
Nie pamiętam, nie skupiałem się na tym:) 
 
 
[ Dodano: 03-12-2023, 14:08 ]
 
 	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | A pytanie gdzie idzie kupic cewke w razie czego. Moja działa już 26lat ale nie znasz dnia.... | 	  
 
 
Tą kupiłem:
 
 
https://www.ebay.pl/itm/142653757880 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-12-2023, 15:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
Dziękuje. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |