Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie podczas jazdy
Autor Wiadomość
mildugo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D 2010r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2021
Posty: 3
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 26-08-2021, 13:11   

kajos napisał/a:
jak mogl zatrzes silnik ?
to srodek do wtryskow !!!
nie do oleju


zatarł mu się silnik ale dolewał do oleju.fakt.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 26-08-2021, 19:18   

do oleju nigdy nic sie nie dolewa !!!!
jedynie jak chce sie wyczyscic silnik w srodku to zrobic jemu wymiane oleju co 5000km

w oleju sa srodki czyszczace
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 08-01-2023, 19:49   

emil_d napisał/a:
nightfly napisał/a:
W sobotę rozebrałem EGR i przepustnicę.
Były strasznie zawalone nagarem (około 0,5 cm w koło), a po otworzeniu puszki przepustnicy wszystko wkoło zostało zabryzgane olejem :D
Było sporo oleju w elektronice, aż dziwne że działała :D
Po wyczyszczeniu wszystkiego i złożeniu jest trochę lepiej, ale nie do końca :roll:
Jeszcze trochę czuć podszarpywanie przy stałej jeździe z 2000 obr.
Cała robota zajęła mi ok 3-4 godzin, błędów w kompie nie ma żadnych.
Tak więc muszę szukać dalej :?:

Zastanawiam się nad tą pompą paliwa w zbiorniku, czy gdyby było coś nie tak z nią to powinno też szarpać przy przyspieszaniu, wchodzeniu na wysokie obroty kiedy potrzeba najwięcej paliwa, a tego nie ma. :?:


Sprawdź czy klapa gasząca (przepustnica) działa - niestety w środku są plastikowe tryby, które prawdopodobnie są połamane (w tej puszce z elektroniką).

Miałem podobnie - do tego cały samochód drżał (jak spojrzysz w lusterko to zobacz czy telepie) :) Po wyczyszczeniu EGR, wymianie przepustnicy i wyjeżdżeniu czyszczącego dodatku do paliwa problemy ustąpiły.



Nie wiem czy kolega jest jeszcze na forum ale zapytam - jak objawiało Ci się to teleoanie? Czy zwieksza się przy dodaniu gazu? Bo u mnie jest jakby coś niewyważone, mówili że półoś ale na postoju i na luzie przecież nie pracuje. A mam takie drżenie przy 2 tys obrotów że widzę we wstecznym drżące światła samochodów za mną. A poszarpywanie w zakresie 2000-2200 ale tylko w lato. Mechaniory twierdzą że poduszki ok. Naciągneli mnie już na pompę wspomagania, węże od intercoolera i nadal to samo
 
 
czarn@ 
Nowy Forumowicz
czarn@

Auto: Mitsubishi Outlander 2.2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 17 Maj 2024
Posty: 1
Skąd: pomorskie
Wysłany: 17-05-2024, 09:27   

radzik1 napisał/a:
Czy szarpanie powtarza regularnie tzn. na przykład co 300km?




jeżeli jest taka sytuacja? związane jest to z wypalaniem dpf?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.