  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		brak segera sworznia w wahaczu | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 ross  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Carisma 1.8 GDI 97 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 314 Skąd: Sandomierz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-05-2024, 18:16   brak segera sworznia w wahaczu
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kupiłem wahacz firmy MEYLE wprasowany radełkowany sworzeń z gwintem jest bez pierścienia zabezpieczającego i brak kanału , teraz mam pytanie czy tak teraz można spokojnie montować i nic się nie stanie  . | 
             
						
				_________________ Ross | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-05-2024, 19:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Standard w przypadku niemieckich części, totalny syf, najtańsze chińskie części przy tym to szczyt jakości wykonania. Ostatnio potrzebowałem na szybko kupić do Galanta łączniki stabilizatora przód i drążki kierownicze i kupiłem febi. Na jednej gumce łącznika w ogóle nie było tej sprężystej zawleczki, gumka spadała sobie, ten łącznik by nawet miesiąc nie wytrzymał, a na jednym drążku kierowniczym była krzywo wkręcona nakrętka kontrująca końcówkę kierowniczą i ledwo ją odkręciłem, gwint uszkodzony. Wszystko co niemieckie nadaje się tylko na złom. Oddaj ten sworzeń czy tam wahacz i kup cokolwiek, byle nie niemieckie. | 
             
									
				|    | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-05-2024, 06:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do mercedesa kupowałem części febi i meyle i nie miałem zastrzeżeń do jakości. Wydaje mi się, że konkurując cenowo wszyscy oni biorą części robione w Chinach czy Pakistanie itp. i tylko kontrola jakości może odrzucić lub zostawić takie "kwiatki" jak tu zaprezentowałeś.
 
W temacie - lepiej poszukaj części CTR albo 555 i zmień - święty spokój podczas jazdy jest wart więcej niż taki koszt nowego sworznia (z 80zł?). | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |