Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie do experta o przepustnice
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2007, 23:50   

Martyna napisał/a:
ale z rownowagi wyprowadzil mnie ten arrturo


troche szacunku :?: :?: :?:
niczego nie wnosisz do forum oprocz zametu, a myslisz ze wszystkie rozumy pozjadalas bo naczytalas sie ksiazek z aso lub nasluchalas sie mechanikow.
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2007, 23:54   

Cytat:
a pewnie zaraz dostaniemy kare ,wlasnie za nie przestrzeganie regulaminu.piszemy nie na temat

Myśle ze władze zrozumieją sytuacje :!:
Cytat:
wiesz ,moze faktycznie zbyt szybko zadarlam z turkiem-ale z rownowagi wyprowadzil mnie ten arrturo ,chwilke wczesniej zmieszal mnie troche ,i skrupilo sie na turku

Wiesz troche dziwne zachowanie jak dla mnie. Zdenerwował Cie jeden, zaatakowałaś drugiego :doubt: :doubt: Jak Ci sie coś nie podoba w zachowaniu kogoś
A. Zignoruj i nie odpisuj (regulamin)
B. Napisz na priva
c. Napisz na gg
Uwazam ze nic nie wyjasnia bardziej sytuacji niz rozmowa z daną osobą - czasami moze zrozumiałaś cos nie tak lub osoba pisząca w niewłaściwy sposb ujęła to co chciała przekazać.

Cytat:
no coz sorrki ewrybady ,na usprawiedliwienie mam tylko to ze nie jestem maszyna-emocje mam-no i jestem to nowa-i stresa tez mam


Nie jesteśmy jak ABW albo Gestapo aby sie nami stresować :wink: :wink: Poprostu troche więcej zrozumienia i cierpliwości.

Pozdrawiam

PS. Arturo chciałem tego uniknąć :mrgreen:
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 11-06-2007, 00:03   

A jak się czyści tym syfem co spienia nagar z kolektora ssącego (GDI) i on to jest spalany normalnie przez silnik (nazwy nie pamiętam) . Miałem raz tak czyszczony dolot w ASO i jest to podobno normalka :)

Nie gryźcie się - to boli :) Dajcie na luzzzzzzz - popijcie to czymś dobrym :)
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-06-2007, 00:13   

Do arturro musisz przywyknąć:P za krótko tu jeszcze jesteś:P
A czy ktoś z was czyścił może silnik pod ciśnieniem? Było kiedyś to opisane w motorze chyba że podłączają urządzenie pod wysokim cisnieniem z płynem i w en sposób czyszczą cały syf w silniku.?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Martyna
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2007, 00:15   

arrturo i tak cie nikt nie lubi-ale dajmy temu spokoj-ja odtad nie bede odpowiadala na zaden twoj post,chocbys nawet napisal ze ,jezdzisz trabantem gdi.... :mrgreen: ha ha ha dobre ,nie? pa pa dobranoc wszystkim
DOBRE PYTANIE ZADAL POPRZEDNIK!!!!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-06-2007, 00:43   

Martyna, jestes o jeden krok od ostrzezenia - za wycieczki osobiste.

Ostrzegam jednoczesnie wszystkich przed kontynuowaniem rozmowy w takiej formie.
Widzisz Kolezanko - my sie tu na Mitsu znamy o tyle o ile sami cos zrobilismy. ASO nie udostepniaja nam informacji. Zadnych. CAPS nie jest dostepny. Serwisowki rowniez nie. To co mamy to zapal, serwisowki za ktorych czesc sam zaplacilem z wlasnej kasy, forum na ktore w ciagu ostatnich ponad dwoch lat spora czesc z nas poswiecila zdecydowanie za duzo czasu i szczere checi, zeby pomagac kazdemu kto tej pomocy oczekuje.

Pomoc jest dobrowolna i udzielana w dobrej wierze...

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
leugdi
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2007, 19:23   

mlun napisał/a:
podłączają urządzenie pod wysokim cisnieniem z płynem i w en sposób czyszczą cały syf w silniku.?


dokładnie tak robią w jednym przygranicznym serwisie mitsu w niemczech, z jedną różnicą, że nie stosują płynu tylko jakiś granulat. cena usługi 240 euro. gość mówił, że było to jedną ze stałych czynności serwisowych wykonywanych w autach do 6 lat od daty produkcji na koszt serwisu.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 11-06-2007, 20:23   

Cytat:
Jedna wersja nie pamiętam kogo:
Cytat:
W mojej Carismie w ASO ustawianie komputera wykonano w takiej kolejności:
a. Odłączenie klemy minus akumulatora
b. Po ok. 5 min. założenie klemy
c. Odpalenie silnika i pozostawienie na wolnych obrotach przez ok. 15 min. bez załączania
odbiorników
d. Po 15 min. włączenie wszystkich odbiorów i na max.( wentlacja ogrzewanie siedzeń )
e. Po 3 min. takiej pracy na wolnych obrotach 3 przegazówki na max. obrotów.
Czyszczenie przepustnicy i takie ustawienie kompa. skutecznie wyeliminowało falowanie wolnych obrotów.

Druga wersja Bartka-saphire:
Cytat:
Uczenie ECU:

- wyjmujesz kluczyk ze stacyjki
- odpinasz na 10 minut klemę ,,-'' z akumulatora
- podpinasz klemę ponownie
- odpalasz silnik i włączasz urządzenia z którymi jeździsz na codzień, np. klimę, radio, światłą itp.
- zostawiasz auto na 15 minut by sobie pochodziło na luzie
- po tym wyłączasz wszystko, gasisz silnik wyjmujesz kluczyk ze stacyjki
- ponownie odpalasz silnik na chwilę
- uczysz szyby skrajnych położeń
- gasisz silnik i gotowe


Wybór należy do Ciebie złotko :wink:


Dziękuję za miłe słowo i podziękowania za pomoc, której starałem się udzielić.Chciałbym ponadto abyś zauważyła, że to co napisałem było skopiowane z innych postów tego forum(cytaty).
Gdybyś przeczytała wcześniejsze posty dotyczące czyszczenia przepustnicy nie zadawałabyś tego pytania.Te sposoby były stosowane mnóstwo razy i nie jeden dziękował za te informacje.
Od kiedy jestem na forum pierwszy raz spotkałem się z taką arogancją co w przypadku kobiety(choć zaczynam w to wątpić bo ja tez mogłem zarejestrować się jako np.Ania), które na forum są traktowane jak rodzynki jeszcze bardziej dziwi.
Dziękuję i to by było na tyle.
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2007, 23:29   

saphire, spaliny sa neutralne!!!, a dla kogo to niby sa neutralne jeszcze te spaliny. no nie musze cos zrobić chocby dla środowiska.
Niestety zmartwie Cię spaliny dla silnika nawet te z zaworu ERG nie są obojetne dla silnika :( niestety zeby srodowisko było czystrze a slinik spełniał normy trzeba było jeszcze raz zawrócic spaliny i je ponownie spalić na co silnik spalinowy traci energie a to sie równa z utrata mocy :( i nie pisz że sa obojetne bo niestety nie sa silnik musi wydac dodatkowa energie na dopalenie spalin :( nie jest prawda także to że na ubogiej mieszance silnik GDI stosuje spaliny jako wypełniacza poprostu zawór ERG jest po to bo powietrza jest zbyt duzo, nadmiar powietrza wywołuje bardzo dużą emisję brutto tlenków azotu. W jej ograniczeniu pomaga porcja spalin (recyrkulacja). Zawrócone spaliny obniżają temperaturę spalania, zmniejszając emisję NOx i w rezultacie jest zdrowiej, jak w dilach. A co ja bede gadał ide po kolejn piwo a a niejednorodnośc mieszanki a dokładnie przebogacenia mieszanki podczas spalania powodują sadze a nie jakaś tam sierka.
no cóz a jakie było pytanie :)
pozdro
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-06-2007, 20:36   

deadly - napisałeś to samo co ja tylko innymi słowami :-) i nie do końca zatrybiłeś co miałem na myśli pisząc ,,neutralne'' - chodzi o to że są gazem niepalnym, obojętnym co do spalania w silniku za to dobrze dopełniającym brakującą objętość cylindra w stosunku do pobieranego ładunku powietrza, a że spaliny są toksyczne bo mają sporo NOx to inna bajka. Z punktu widzenia spalania robią za wypełniacz po to by mniej było NOx i by kat łatwiej sobie z nimi radę dał. Generalnie pewnie jeszcze kilkanaście innych powodów jest dla których funkcjonuje EGR. Wg znanych mi teorii lepiej jednak mieć sprawny EGR niż go nie mieć. Kiedyś kumpel w przypływie szaleństwa tuningowania w swoim dieslu zaślepił EGR no i zaczęły się dziwne problemy z autem. Ostatecznie odkręcał wszelkie zmiany tuningowe i nic nie pomagało póki mechanior przypadkiem wyczaił że ma zaślepiony EGR. Zdjął mu zaślepkę i problemy ustąpiły.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2007, 21:51   

saphire, sorry byłem tak narąbany że nie wiem nawet co pisałem :( teraz mi wstyd.
Należysz do grupy ludzi z tego forum, co do których mam szacunek i respekt.
Oby allach naszym GDI prostował drogi :)
pozdro
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-06-2007, 22:17   

Wyluzuj ;) grunt by nam miśki szły ochoczo :-)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 17-09-2007, 23:25   

Martyna napisał/a:
A W KSIAZCE DLA SERWISOW MITSUBISHI JEST NAPISANE ZEBY CZYSCIC PRZEPUSTNICE NIE Z ZEWNATRZ;TAK JAK WY TO TEZ POLECACIE ;TYLKO KOMPLEKSOWO CZYLI WLAC TAM DO SRODKA PLYN I ODPALIC SILNIK NA PARE MINUT I POTEM CALY KANAL WLOTOWY PRZEPUSTNICY JEST CZYSTY.

Kurczę minęło trochę czasu a już zapomnieliśmy jak było wesoło z Martyną :wink:
Ale nie o tym...Zacytowałem ją bo dziś kupiłem środek na Allegro do czyszczenia przepustnicy i w instrukcji jest faktycznie ze można to zrobić na pracującym silniku. Może rzeczywiście w niemieckich serwisach tak czyszczą ?
http://www.allegro.pl/ite...fesjonalny.html
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-09-2007, 14:14   

Zauważ, że nie ma jak w miśku zrobić tego na chodzącym silniku :D - musiał byc zdemontować pół dolotu, filtr powietrza, przepływomierz... i już masz pomarańczowo na zegarach :-) a w opisie tego środka zresztą podali że na pracującym silniku to gaźnik można spryskać a układy z wtryskiem to trzeba już bezpośrednio... :biggrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-09-2007, 20:28   

saphire napisał/a:
filtr powietrza, przepływomierz... i już masz pomarańczowo na zegarach :-)
to fakt, nie pomyślałem o przepływomierzu 8)
Ale do czyszczenia zdemontowanej przepustnicy(w.g. forumowej procedury) chyba się nada ? Myślę, że będzie lepszy od benzynki albo tych rozpuszczalników, acetonu i.t.p ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.