  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[EA5A/W 2.5] Wyciek płynu chłodniczego | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 savagger995  		  
		 
         Forumowicz Savagger
  
                  Auto: Galant 99', 6a13 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 206 Skąd: Iłża 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-11-2024, 21:45   [EA5A/W 2.5] Wyciek płynu chłodniczego
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wyciek płynu chłodniczego z trójników połączonch z  parownika do nagrzewnicy. Juz brakuje mi pomysłów, poraz N-ty będę musiał to poprawiać .Węże używki dopasowane z innych aut gdyz nowe semperit rozpdaly się w rękach po tygodniu masakra. Dodatkowo zastosowane obejmy stosowane w instalacjach wysokocisnieniowych. Również to nie zdaje egzaminu. Spróbuję jeszcze z obejmami  spręzynowymi . Natomiast pytanie stosował ktoś węże silikonowe czy warto ich tu zaadaptować.  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez savagger995 12-11-2024, 06:22, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jacek11  		  
		 
         Mitsumaniak Yatsu~eku
  
                  Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11277 Skąd: Radomsko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-11-2024, 08:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Walczyłem z tym problemem, i ostatecznie wcisnąłem na Dirco, zalałem po wyschnięciu, i już nie cieknie. Tak trochę może nie po fachowemu, ale u mnie działa. 
 
Pamiętam, że takie opaski jak u Ciebie też próbowałem. Było chyba jeszcze gorzej. Najlepiej trzymały wąskie, skręcane na śrubę. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-11-2024, 15:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na pewno masz dobre trójniki (please - używaj słownika)? - bo ja jak montowałem to zamiast 18/18/19 kupiłem 16 i po pół roku też zaczęło cieknąć. Do tego miałem plastiki. Następne kupiłem prawidłowe, średnica większa, metalowe. Co jeszcze możesz zrobić to zamiast trójników na 2 wężach użyć tylko kolanek na jednym. Musiałbyś kupić nowy, oryginalny a ten drugi przecięty wykorzystać na zasadzie:
 
okularki pod aparatem zapłonowym - kolano - parownik - drugi króciec parownika - kolanko - wejście na nagrzewnicę.
 
Jeśli w parowniku też są króćce plastikowe - wymień na metalowe, nowe oringi. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 savagger995  		  
		 
         Forumowicz Savagger
  
                  Auto: Galant 99', 6a13 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 206 Skąd: Iłża 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-11-2024, 10:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Pytanie teoretyczne do krzyżaka. Czy przy takiej konfiguracji jak opisałeś konsekwencja będzie spadek jakości ogrzewania? Gdyż płyn przechodząc przez parownik oziebi się i zimny wejdzie do nagrzewnicy.? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-11-2024, 15:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tylko, jeśli podłączysz odwrotnie - tzn. od węża wejściowego. Rekina nie mam już długo - mogę nie pamiętać, ale sam sprawdzisz, który wężyk nagrzewnicy się nagrzewa pierwszy. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 savagger995  		  
		 
         Forumowicz Savagger
  
                  Auto: Galant 99', 6a13 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 206 Skąd: Iłża 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2024, 10:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ok w takim  razie szukam oryginalnego węża . Jakiej firmy zastosować wąż do parownika, ma być dobrej jakości. Cały czas myślę o węży z silikonu ale opinie są sprzeczne. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2024, 11:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Parker - a jeśli w jakimś miejscu będzie się mocno zginał to do wnętrza daje się sprężyny przeciw załamaniu. Jednak patrząc na zdjęcie - przy umiejętnym zastosowaniu kolanek - żadnych zagniotek nie będzie. | 
             
									
				|    | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |