  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Pajero 1.8 GDI nierówna praca nie wkręca sie na obroty | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 OlekBoronów  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Pajero 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Cze 2025 Posty: 2 Skąd: Boronów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-06-2025, 18:00   Pajero 1.8 GDI nierówna praca nie wkręca sie na obroty
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
Mam problem z Moim Pajero 1,8 GDI samochód na wolnych pracuje nierówno, podczas gwałtownego dodania gazu nie wkręca się płynnie, Jak trzymam gaz równo, silnik ładnie pracuje. Ma ciężko przekroczyć 4 tyś obrotów.. Jazda prawie nie możliwa. 
 
 
Co zrobiłem:
 
kompresja ok 14 Bar na cyl
 
Pompa zpolerowania, trzyma na wolnych ok 2.81V po przegazowaniu różnie ale raczej delikatnie spadnie i od razu wzrośnie nawet do 3V
 
Cewki podmieniałem, fajki nowe.
 
świece wszystkie czarne już wymieniane. 
 
Brak błędów w sterowniku... 
 
 
Czy macie może jakieś pomysły co to może być. 
 
Albo co dalej robic. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bizi78  		  
		 
         Mitsumaniak Reklamożerca.
  
  
                  Auto: MSS 1.3 family 01r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-06-2025, 18:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Który rocznik pajero?
 
Poszukaj na forum tematu: o filterkach pompy WC w gdi.
 
Na pewno coś będzie w dziale carismy. | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę     .
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 OlekBoronów  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Pajero 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Cze 2025 Posty: 2 Skąd: Boronów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-06-2025, 21:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Filterek nowy w pompie... 
 
 
rocznik 2000
 
 
zapomniałem dodać że rozrząd też sprawdzałem 
 
 
[ Dodano: 25-06-2025, 13:18 ]
 
Mierzyłem dzisiaj jeszcze raz ciśnienia na cylindrach.. 
 
1 16,7
 
2 16,5
 
3 18
 
4 18,2
 
 
Troszkę wysokie jak na benzyniaka. Na forum znalazłem informację, że ten silni powinien mieć 15,5 ?? 
 
 
[ Dodano: 25-06-2025, 17:24 ]
 
Sprawdziłem kąt zapłonu i o dziwo jest opóźniony o jakieś 5-10 stopni, sprawdzałem rozrząd oraz górny martwy czy pokrywa się z oznaczeniem, i jest ok. Co może być przyczyna tak opóźnionego zapłonu... Muszę dobrać się do koronki czy ona nie jest jakoś źle zamontowana. 
 
 
[ Dodano: 26-06-2025, 14:53 ]
 
Zapłon udało się naprawić ktoś uszkodził pierścień impulsowy czujnika wałka rozrządu, teraz zapłon jest prawidłowy.
 
 
Silnik jednak dalej przerywa, przy gwałtownym dodawaniu gazu.. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |