 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
LPG do Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC (GDI) – kto |
Autor |
Wiadomość |
Bartłomiej_K
Nowy Forumowicz
Auto: Opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2025 Posty: 1 Skąd: Polsha
|
Wysłany: 28-06-2025, 10:46 LPG do Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC (GDI) – kto
|
|
|
Cześć
Zaczynam temat, który pewnie wielu z Was już przerabiało — montaż LPG do silnika z bezpośrednim wtryskiem.
Mam Outlandera II z silnikiem 2.4 MIVEC GDI (rok 2009) i powoli zaczynam się zastanawiać nad gazem, bo spalanie przy jeździe mieszanej wynosi u mnie 11–12 l, a w mieście dochodzi do 14.
Trochę poszperałem i wiem, że klasyczne instalacje nie podejdą. W przypadku bezpośredniego wtrysku trzeba zastosować tzw. „LPG z dotryskiem benzyny” — czyli taka hybryda, gdzie benzyna i gaz działają razem.
Znalazłem kilka firm, które się tym zajmują (STAG DI, gaz-time , VIALLE, Prins DLM), ale rozstrzał cen i opinii jest ogromny...
Czy ktoś z Was montował LPG do GDI w Outku albo Lancerze? Jakie są długoterminowe efekty?
Dzięki za każdą opinię |
Ostatnio zmieniony przez Bartłomiej_K 29-06-2025, 11:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 443 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 29-06-2025, 00:52
|
|
|
Na pewno masz GDI ?? Był taki w O2 ? Ktoś potwierdzi ? |
|
|
|
 |
fuchstore
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2025 Posty: 2 Skąd: Poland
|
Wysłany: 30-06-2025, 22:53
|
|
|
Hej,
Też się zastanawiałem kiedyś nad LPG do GDI – dokładnie ten sam silnik w Outku, tylko rok młodszy (2010).
Słyszałem dobre opinie o instalacjach VIALLE i STAG DI, ale z tego co wiem, wszystko zależy od konkretnego warsztatu i kalibracji.
Niektórzy mówią, że lepiej w ogóle nie kombinować z GDI, a inni jeżdżą latami bez problemów.
Ciekawy jestem, co jeszcze inni napiszą – bo temat jak najbardziej na czasie.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 292 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 02-07-2025, 21:39
|
|
|
Tam na 99% jest MIVEC MPI 4B12 nie GDI. |
|
|
|
 |
|
|