Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia CVT w Outladerze III gen
Autor Wiadomość
Arczi73 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2020
Posty: 8
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 26-08-2020, 16:27   

Panowie, ja zapytam czy jest tutaj na forum użytkownik który smigał po wysokich górach z autem z CVT??? Czy mógłby opisać swoje spostrzeżenia tudzież jak używać tej skrzyni przy podjazdach, zjazdach
_________________
COYG
 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-08-2020, 10:33   

Nie będę specjalnie miarodajny bo w naprawdę wysokich górach O III nie byłem. Jeździłem po słowackich i polskich górach (niedawno nawet wróciłem z twoich stron czyli Beskid Sądecki) nie musiałem robić jakichś b. stromych podjazdów czy zjazdów, skrzynia dawała radę bez problemu. Latem zresztą nie ma to aż takiego znaczenia. Zalety tego auta ujawniają sie tak naprawdę w trakcie wyjazdów w góry zimą, wtedy naprawdę jest różnica miedzy autem z napędem na jedną oś a Outlanderem. Ja do tej pory nie musiałem jeszcze używać łańcuchów, napęd sobie radził, a inni na podjazdach już musieli wyciągać łańcuchy z bagażnika.
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
Variant 
Nowy Forumowicz

Auto: O3 19'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 15
Skąd: Wawa
Wysłany: 31-08-2020, 15:47   

Jeżdziłem po bardzo stronych górach cvt 4x4 i skrzynia troszke za nisko trzyma obroty i męczy się auto... więc posiłkowałem się łopatkami przy kierownicy i wtedy nie było problemu. teraz jak widzę pokażną górę dojazdową wrzucam na łopatki 1 bieg 3-4tys obrotów i pomału się wbijam na górę bez problemów....
 
 
arokub 
Forumowicz

Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 157
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-09-2020, 06:52   

@Variant, a tak z ciekawości, próbowałeś wjeżdżać na L ? Jestem ciekaw różnicy w stosunku do przełączenia na 1.
 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-09-2020, 19:59   

arokub napisał/a:
@Variant, a tak z ciekawości, próbowałeś wjeżdżać na L ? Jestem ciekaw różnicy w stosunku do przełączenia na 1.


No właśnie chciałem zapytać o to samo, jest jakaś różnica gdy wrzuci się L ?
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
JustMarBin 
Nowy Forumowicz

Auto: Chrysler Pacifika 4.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2021
Posty: 5
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31-01-2021, 20:07   

Witam Forumowiczów,
Ja planuje w tym tygodniu zakupić MOIII z "automatem" rocznik 2013 i mam pytanie: autka, które obserwuje mają w kolejności 189k km i 140k km przejechane. Planuje wymienić olej właśnie w automacie. Jak również rozrząd i tak dalej, po prostu po zakupie chcę znać od początku serwis. I tu pytanie:
1. jaki olej dać do skrzyni?
2. czy faktycznie są tak mocno awaryjne te CVT?
Pozdrawiam
JustMarBin
 
 
kubi2410 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3 2.0 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 03-02-2021, 00:06   

Olej masz napisane na bagnecie od poziomu pod maską Ravenol CVT F J1 lub J4.
Olej i filtr w chłodnicy oleju wymiana co 80tys.
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 06-02-2021, 20:43   

JustMarBin napisał/a:
Witam Forumowiczów,
Ja planuje w tym tygodniu zakupić MOIII z "automatem" rocznik 2013 i mam pytanie: autka, które obserwuje mają w kolejności 189k km i 140k km przejechane. Planuje wymienić olej właśnie w automacie. Jak również rozrząd i tak dalej, po prostu po zakupie chcę znać od początku serwis. I tu pytanie:
1. jaki olej dać do skrzyni?
2. czy faktycznie są tak mocno awaryjne te CVT?
Pozdrawiam
JustMarBin


Nie są jak sie wymienia olej co 60k km i nie przegrzewa. Olej J4. Oryginał albo Ravenol. Oryginał 100zł/litr.
Jesli chodzi o benzyne to rozrzad na lancuchu. Nie co grzebać
 
 
kubi2410 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3 2.0 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 17-02-2021, 20:33   

Wycena wymiany oleju w Parexbud Lublinin czy jest w miarę ok.
Części :
- filtr + uszczelka = 173 zł
- olej 120 zł x około 5L = 600
- robocizna 400 zł
 
 
token13 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsuishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2017
Posty: 15
Skąd: pomorskie
Wysłany: 22-07-2021, 14:59   

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie skrzyni coś dłuższego czasu podczas ruszania i hamowania przy niskiej prędkości w kabinie i na zewnątrz auta słychać głośne „chrobotanie „ wymieniłem klocki przeczyscilem układ hamulcowy i nic czy to możliwe aby taki dźwięk powodowała właśnie skrzynia biegów ?

Z góry dziekuje za odpowiedz
 
 
rdkk 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: Wwa
Wysłany: 30-07-2021, 08:27   

Cześć Ekipo,
Co ile należy wymieniać rozrząd w OIII 2.4 CVT?
 
 
M_6 
Nowy Forumowicz
M_6

Auto: Outlander 2.0 benzuna 2018
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 03-10-2024, 13:03   

Witam
Ja mam nalatane 200 tys. Nic się nie dzieje. Rocznik 2019. Sam tylko jeżdżę zazwyczaj w trasy. Też się zastanawiam ile wytrzyma. Olej wymienimy dynamicznie w serwisie na 80 tys. Drugi raz sam statycznie. S zdejmowałem miskę czyściłem wymieniałem filtry. Na 160 tys
 
 
Przemko33 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 3 2.0 4x4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2025
Posty: 15
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 05-10-2025, 15:27   

W serwisie Mitsubishi dzwoniłem i twierdzą ze zalewają do skrzyni CVT MOTUL MULTI CVTF i wymieniają tylko ten filtr zewnętrzny (papierowy) do środka nie każą zaglądać i wymieniać tego metalowego.
Skrzynka rozdzielcza MOTUL GEARBOX 80W-90
Mechanizm różnicowy, tył MOTUL GEARBOX 80W-90

Drugą opcje mam RAVENOL CVTF NS3/J4 Fluid
Skrzynia rozdzielcza RAVENOL EPX SAE 80 GL‑5
Mechanizm różnicowy, tył RAVENOL EPX SAE 80 GL‑5 ( czy musi być jeszcze z literka LS )

Pomóżcie proszę co Wy lejecie do Outlandera III 2.0 4x4 benzyna z 2016 roku CVT i dobrze to wszystko pracuje po wymianie.
Który z wymienionych zestawów będzie lepszy Waszym zdaniem.
Czy jeżeli nie wymienię filtra środkowego w CVT metalowego czy cos się stanie czy to obowiązkowo trzeba wymienić i oczyścić miskę i magnesy?
Auto miało już wymianę przy 80tyś km ( ale w serwisie gdzie nie zalecają odkręcania miski wiec pewnie filtr metalowy nie ruszony przy pierwszej wymianie) a teraz misiek ma 150tyś
Mam też pewnie świece do wymiany jakie mi polecicie ?
Pewnie musze zrobić regulacje zaworów ale nie chce salon powiedzieć jakie wartości ustawić.

Dziś z salonami jest różnie leja niby MOTULA ale REVANOLA odradzają bo niby mieli przypadki że skrzynia szalała i gadaj tu z serwisami.... cholera wie co kupić na taka wymianę.

Dzięki z góry tym co zechcą się podzielić swoim doświadczeniem i pomocą w tym modelu
Przepraszam że wrzucam zapytania na rożne strony ale mało kto widzę chce pomóc tylko jedna osoba...
DZIĘKUJE BARDZO Fred.X BO TYLKO ON ODPOWIEDZIAŁ MI NA MOJE WCZEŚNIEJSZE PYTANIA
  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 824 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21076
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-10-2025, 16:51   

Cytat:
Pewnie musze zrobić regulacje zaworów ale nie chce salon powiedzieć jakie wartości ustawić.

Jaki masz model silnika: 4b11 czy 4j11?
Info masz na tabliczce znamionowej pod maską.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Przemko33 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 3 2.0 4x4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2025
Posty: 15
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 05-10-2025, 18:57   

W salonie mówili ze na śrubkę czyli 4j11 tak stwierdzili po vin ale jak podpinam kompa na DELPHI wyskakuje 4b11 i teraz już nie rozumiem.
Gdzie pod maska to zlokalizować w którym miejscu ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.