Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia CVT w Outladerze III gen
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 824 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21076
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-10-2025, 19:45   

Na masce od strony silnika przy uchu od zamka.
Ewentualnie model silnika zakodowany jest w vinie.
8 pozycja w vinie.
Jeśli jest 2 to 4b11.
Jeśli jest 7 to 4j11.
Poniżej w linku masz sposób sprawdzania luzów zaworowych w 4j11.
http://mmc-manuals.ru/man...50219300ENG.HTM
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Przemko33 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 3 2.0 4x4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2025
Posty: 15
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 06-10-2025, 17:37   

Jak pisałem jestem nowym właścicielem Outlandera od 2 tygodni, auto niby trochę stało więc powoli wymieniam wszystkie płyny oleje.
W związku z tym ze stał długo prawie z pustym zbiornikiem ( biorąc pod uwagę być może wilgoć w zbiorniku) nalałem paliwa z dodatkiem Tec2000.
Wyjeździłem ten zbiornik z tym płynem auto świetnie pracuje i zatankowałem kolejny raz do pełna paliwa E5 PB98 i po przejechaniu ok.20km wyskoczył check ( błąd ROZGRZANIE KATALIZATORA TRÓJDROŻNEGO -BŁĄD NIECIĄGŁY)
Błąd wykasowałem ale mam wrażenie ze od tego momentu skrzynia dziwnie anemicznie reaguje na gaz teraz musze głęboko wcisnąć pedał by podniósł obroty i przyspieszał wcześniej był bardzo czuły na gaz bardzo szybko zmieniał te przełożenia. Oczywiście nie mam jakiś drgań szarpnięć ogólnie płynnie chodzi.
Jestem przed wymiana oleju w napędach i płynu w skrzyni CVT bo ma przejechane 70tyś od ostatniej wymiany w ASO
Co może być powodem jej zmiany że zaczęła mułowato reagować na gaz ? Czy może być to stary płyn CVT J4 ?
Ostatnio jeździłem przez te dwa tygodnie bardzo delikatnie by go nie męczyć póki nie zostaną wymienione.
Czytałem też na forum że można zresetować elektronikę CVT przez odpięcie aku ( domowym sposobem)
kod to faktycznie 4j11 jak podpowiadał kolega Bizi78
Podpowiecie coś ?
Dziękuje serdecznie z góry

[ Dodano: 18-10-2025, 15:51 ]
Jestem nowym posiadaczem Outlander III 2.0 4x4 CVT 2016 rok czy to normalne jak używam manetek i pokazując 6 jedzie tylko do 140 i koniec więcej nie przyspieszy ? Jak wrócę na DRIVE to normalnie ciągnie dalej....
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.