 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Skrzynia CVT w Outladerze III gen |
| Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 05-10-2025, 19:45
|
|
|
Na masce od strony silnika przy uchu od zamka.
Ewentualnie model silnika zakodowany jest w vinie.
8 pozycja w vinie.
Jeśli jest 2 to 4b11.
Jeśli jest 7 to 4j11.
Poniżej w linku masz sposób sprawdzania luzów zaworowych w 4j11.
http://mmc-manuals.ru/man...50219300ENG.HTM |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Przemko33
Nowy Forumowicz
Auto: OUTLANDER 3 2.0 4x4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2025 Posty: 15 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 06-10-2025, 17:37
|
|
|
Jak pisałem jestem nowym właścicielem Outlandera od 2 tygodni, auto niby trochę stało więc powoli wymieniam wszystkie płyny oleje.
W związku z tym ze stał długo prawie z pustym zbiornikiem ( biorąc pod uwagę być może wilgoć w zbiorniku) nalałem paliwa z dodatkiem Tec2000.
Wyjeździłem ten zbiornik z tym płynem auto świetnie pracuje i zatankowałem kolejny raz do pełna paliwa E5 PB98 i po przejechaniu ok.20km wyskoczył check ( błąd ROZGRZANIE KATALIZATORA TRÓJDROŻNEGO -BŁĄD NIECIĄGŁY)
Błąd wykasowałem ale mam wrażenie ze od tego momentu skrzynia dziwnie anemicznie reaguje na gaz teraz musze głęboko wcisnąć pedał by podniósł obroty i przyspieszał wcześniej był bardzo czuły na gaz bardzo szybko zmieniał te przełożenia. Oczywiście nie mam jakiś drgań szarpnięć ogólnie płynnie chodzi.
Jestem przed wymiana oleju w napędach i płynu w skrzyni CVT bo ma przejechane 70tyś od ostatniej wymiany w ASO
Co może być powodem jej zmiany że zaczęła mułowato reagować na gaz ? Czy może być to stary płyn CVT J4 ?
Ostatnio jeździłem przez te dwa tygodnie bardzo delikatnie by go nie męczyć póki nie zostaną wymienione.
Czytałem też na forum że można zresetować elektronikę CVT przez odpięcie aku ( domowym sposobem)
kod to faktycznie 4j11 jak podpowiadał kolega Bizi78
Podpowiecie coś ?
Dziękuje serdecznie z góry
[ Dodano: 18-10-2025, 15:51 ]
Jestem nowym posiadaczem Outlander III 2.0 4x4 CVT 2016 rok czy to normalne jak używam manetek i pokazując 6 jedzie tylko do 140 i koniec więcej nie przyspieszy ? Jak wrócę na DRIVE to normalnie ciągnie dalej.... |
| |
|
|
|
 |
|
|
|