 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM |
| Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-10-2025, 12:05
|
|
|
| Cytat: | Ale świeca to się w oleju trochę skąpała... pewnie uszczelka na deklu puszczała. Ja je zawsze na dirco składałem.
|
O dziwo jest tam sucho. Wg mnie uszczelnienienie świecy puściło. Ale to były zwykłe K20TT które przejechały na LPG - z 69tyś km.
Co do kopułki i palca - nuby ok, ale takie już zaśniedziałe i pęknieta koło jednej ze śrub. Jest nowe po tylu latach, teraz juz pewnie dozywocie abo aż cewka padnie. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-10-2025, 08:06
|
|
|
Kominek doszczelniłem a odplywysą drozne, wyglada na to ze już nie bedzie zaciekało pod nogi pasażera.
Spalanie na nowym układzie zapłonowym jest lepsze bo nie zapala się obecnie lapmka Checka.
Ale żeby nie było zbyt cukkierkowo - czasami nadal ciężej zapala - obstawiam zatem ze wtryski LPG puszczaja lekko i na postoju zostaje poporostu zalany LPG, ale bede to weryfikował. Dostęp do 3 z przedniego banku jest supe są to pojedybcze AC w01. Gorzej na tylnym, najwyzej zdjemę znowy kolektor. Mam w sumie prawie nową listwe 4x ACw01 wiec moze od razu na podmiankę. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 01-11-2025, 21:37
|
|
|
| W Galancie mojego brata też był problem z zapalaniem. I tak. Instalacja gazowa była przyczyną. A dokładnie zaworek w reduktorze. Wystarczyło go wyczyścić, i misiek pali jak powinien. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: Wczoraj 18:56
|
|
|
| jacek11 napisał/a: | | zaworek w reduktorze | może nie znam tak dokładnie budowy, ale gdzie tam jest zawór? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Wczoraj 20:55
|
|
|
| Zawór jest przy filtrze fazy ciekłej. Czasem jest zintegrowany z reduktorem, a czasem osobno. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: Dzisiaj 8:22
|
|
|
| Chodzi o elektrozawór przed reduktorem - a to inna część w ogóle. Tak najczęściej to się syfi jak jest błędnie zamontowany - czyli cewką w dół. Jeszcze nie widziałem takowego zintegrowanego z reduktorem, ale sam miałem taki bezpośrednio w reduktor wkręcony - to dobra opcja, kompaktowo wychodzi, ale czasem właśnie przy wkręcaniu może być problem zrobić dodatkowe pół obrotu na gwincie i wychodzi, że jest on iglicą w górę zamiast w dół. |
|
|
|
 |
|
|
|