Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM
Autor Wiadomość
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 387
Skąd: LU/DW
Wysłany: Dzisiaj 0:11   

Coś Ci powiem na temat poli z własnego doświadczenia (miałem kilka lat)- jak nie lubisz swojej budy i fabrycznych mastyk, które jeszcze się trzymają to ładuj poli.... Jak lubisz swoją budę i to, że mastyki się trzymają jeszcze budy - to szukaj oem wahaczy, a nawet odżałuj tą kasę i idź do ASO. Wahacz starczy Ci na kolejne 200+kkm.
Buda obrywa od poli i to bardzo, mastyki się odklejają i potem ruda szaleje pod nimi, zresztą tak samo jak i od obniżanego i utwardzanego zawieszenia.....

Ja u siebie z 4 lub 6 używanych OEM górnych wahaczy z niewiadomym przebiegiem poskładałem 2 wahacze. W 4 lata zrobiłem jakieś ponad 200kkm - i te wahacze żyją nadal i się nie tłuką ani nie skrzypią. Zamiennik wytrzymuje średnio 7-8kkm i kosztuje ok 150-180zł za sztukę, za coś względnie firmowego. OEM w ASO kosztuje/kosztował w okolicach 1500-2000zł/szt. Więc teraz szybka kalkulacja.....
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10868
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: Dzisiaj 7:55   

Z tyłu mam chyba nie OEM te poprzeczne bo oryginały były poprostu zgnite. Trochę na tym juz przejechałem.
Będe szukał gdzie leży przyczyna. Co do czesci OEM, przez 19lat nic do niego nie kupiłem OEM, no może uszczelke korka ale też nie w salonie i teraz chyba kopułkę.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.