Przesunięty przez: Hubeeert 04-04-2006, 23:38 |
[CA5A 1.8] zamiana hydraulicznej regulacji luzu zaworowego n |
Autor |
Wiadomość |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 07-11-2005, 19:21
|
|
|
Wisz - zrobić trzeba - na zamiennikach daleko nie zajedziesz ( z autopsji - wytrzymał jakieś 3000 km. )
Rozumiem , że jest ich 16 szt.
Podejrzewam , że koszt jest podobny jak w Cari i tak popychacz 250 PLN i dźwigienka (taka z łożyskiem ) 250 PLN czyli 500 PLN x 16 = 8000 PLN
Wymiana ~ zależy gdzie - w servisie ok 1000 PLN
Doliczyć jakieś uszczelki .
Lepiej przekonać się ile ich klekocze i wymieniać po sztuce - da się spokojnie to zrobić i to działa |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
piotrmas [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2005, 23:39
|
|
|
no to jak temat tak ruszył z kopyta to sie jeszcze dorzucę. To co juz słyszymy jako stukanie to wystepuje juz przy luzach rzedu 0,40 w gore.Nie sadze aby mialo to wplyw ZNACZACY na czas otwarcia zaworu a tym samym na piekielna moc kwestia druga. zjawisko wystepuje w wiekszosci przypadkow na tzw. zimnym silniku pozniej cichnie . Z reguly pomaga zabieg zgaszenia silnika i po chwili ponowne uruchomienie. w tym czasie cisnienie oleju wypelnia popychacze ktore akurat sa w stanie spoczynku. kwestia trzecia.jesli nie przegniemy z duzym przebiegiem na stukajacej hydraulice to temat mozna skonczyc na wymianie tych co sie zbuntowały.kwestia czwarta. z takim duperelem nie jedzie sie do zadnego serwisu bo to banalnie proste a poza tym w serwisie pracuja tylko ludzie.Do dobrze wykonanej pracy potrzeba tylko checi i MYŚLENIA. tematu zmiany na reczna regulacje nie przerobilem ,bo nie mam czasu ale w razie powodzenia zalatwiamy temat dozywotnio.:-) pozdrawiam |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 08-11-2005, 10:00
|
|
|
piotrmas napisał/a: | kwestia trzecia.jesli nie przegniemy z duzym przebiegiem na stukajacej hydraulice to temat mozna skonczyc na wymianie tych co sie zbuntowały.kwestia czwarta. z takim duperelem nie jedzie sie do zadnego serwisu bo to banalnie proste a poza tym w serwisie pracuja tylko ludzie.Do dobrze wykonanej pracy potrzeba tylko checi i MYŚLENIA |
Się zgadza - sam to przerobiłem i wiem jak to się robi . Jedyna różnica między Coltem a Cari GDI jest taka, że w Cari trzeba wywalać cały dolot bo centralnie w głowicę wchodzi ( a z tym jest najwięcej zabawy tak z 90% czasu) także w normalnych warunkach z silnikiem nie stawiającym oporów daje takiej operacji max godzinkę (przy kilku sztukach regulatorków). |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
piotrmas [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2005, 16:50
|
|
|
potwierdzam. cari jest bardziej nieprzystepna;-) haha moze to rodzaj zenski ale temat rozpocząlem od colta a tam to jest pestka |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-04-2006, 14:25
|
|
|
No dobra moje szanowne Misiaczki to ja odświerzę kotleta choć juz mocno zlezały jest. To samo pytanie - jak zamienić hydraulike na mechanikę ale w głowicy 4G63 DOHC.
Interesuje mnie to rzekłbym z powodów eksperymentatorskich.
Aha i jeszcze coś - tego jeszcze (z tego co wiem) nikt nie robił w tym silniku więc prosze o pomysły. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 13-04-2006, 14:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|