 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsumaniaki z UK |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-06-2007, 23:03
|
|
|
To zróbmy w lipcu.
Zmienię datę w temacie info-postu. Też mi pasi. A reszta jest do uzgodnienia. Trzeba się tylko zebrać do kupy i w miarę do końca czerwca coś konkretnego ustalić.
To do zobaczenia! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 02:07
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | wisnia2204: Co do spalin w Galu, to on tak ma, że w zakresie 2500 - 3500 jest na styk z normą (paradoksalnie GDI). Przy dużym przebiegu klawiatura z reguły już popuszcza oleju. A że VR4 bywają zajechane to nie dziwi, dlatego zalecane jest kupowanie Legnum od dilerów co sprowadzają je bezpośrednio z Japonii (jest kilku) - wydatek ok. 4000 GBP za rocznik w okolicach 1998 i przebieg ok. 60k mil.
To czekam na propozycje terminu...
Jest scrapyard specjalizujący się w Miśkach koło Duxford (Cambs.): Charlton Recycled Auto Parts w Thriplow, tel. 01223 832656. Nie tak daleko z Corby, cały czas A14/M11. |
Jeśli chcecie dowiedzieć sie czegoś więcej o VR-4 to zapraszam na stronkę klubu (link w podpisie). Jest tam rewelacyjny buyers guide który wyjaśnia prawie wszystkie wątpliwości przy zakupie VR-4. Jeżeli sztuka jest zadbana i serwisowana a tymbardziej wersja RalliArt (jak moja) to jest to najlepsze autko pod słońcem. Właśnie wróciłem nim z Polski i chociażbym szukał to nie ma się do czego przyczepić. Nawet kropelki oleju nie zużył
Polecam każdemu kto ma lekkiego świra na punkcie tego typu aut.
Co do importerów to ktoś z klubu niedawno zakupił sztukę od importera i wstępnie jest zadowolony. Mogę popytać co, gdzie i jak. A co do rocznika to polecam TYLKO po faceliftingu czyli '98 wzwyż (starsze miały 260 koników a nie 280 i parę innych drobiazgów mniej od nowszego). A na zadbaną sztukę z relatywnie małym przebiegiem i po konwersji liczników na mile to 4000 będzie sporo za mało. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-06-2007, 14:36
|
|
|
Nevman1: Masz rację jeśli chodzi o VR4 Ralliart, tutaj ceny aut 1998 - 2001 nie schodzą poniżej 8000 GBP (produkcja głównie UK, albo importy przeważnie z... Australii).
Ceny VR4 Type-S z 280 konnym motorkiem przy podobnym roczniku to wydatek rzędu 5500 - 7500 GBP (importy głównie Japan), a najtańsze jest Legnum (nadwozie kombi), które już są w granicach 4000 - 6000 GBP.
Powyższe dane przytaczam, bo już od dłuższego czasu sam przymierzam się do VR4 Type-S i nawet ostatnio uciekło mi jedno za 5200 GBP (cena była do spuszczenia jeszcze) - rok 1999 z przebiegiem 54k mil. Niestety na Ralliart nie stać mnie, a Legnum to wg. mnie jest nieporozumienie.
Co do stanu technicznego, to niestety ponura prawda jest taka, że zbyt dużo po...bów kupuje to piękne autko i później katuje je własnymi tuningami. Jakby w ogóle można tam było cokolwiek poprawić. Po samym Peterborough jeżdżą dwa Legnum, które są niesamowicie skatowane (widziałem na własne oczy). |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 14:57
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Nevman1: Masz rację jeśli chodzi o VR4 Ralliart, tutaj ceny aut 1998 - 2001 nie schodzą poniżej 8000 GBP (produkcja głównie UK, albo importy przeważnie z... Australii). | Nie do końca o to mi chodziło, RalliArt UK to TYLKO 200 NOWYCH sztuk sprowadzonych przez tą firmę do UK z Japonii z pierwszą rejestracją w UK. Mają zmienione wnętrze (zpraszam do obejrzenia moich zdjęć) na kubełki Recaro, kierownica MOMO Mitsubishi i oprawa kontrolek zmieniona z tragicznej drewno-podobnej na szarą lub carbon oraz usztywnione zawieszenie (prawdopodobnie, muszę to sprawdzić) i dodatkową konserwację podwozia. Standardowe VR-4 ma takie samo tragiczne wnętrze jak zwykły galant V6 (skórzane płaskie siedzenia, kiepska czteroramienna kierownica z imitacją drewna itp.)
swinks_UK napisał/a: | Ceny VR4 Type-S z 280 konnym motorkiem przy podobnym roczniku to wydatek rzędu 5500 - 7500 GBP (importy głównie Japan), a najtańsze jest Legnum (nadwozie kombi), które już są w granicach 4000 - 6000 GBP.
Powyższe dane przytaczam, bo już od dłuższego czasu sam przymierzam się do VR4 Type-S i nawet ostatnio uciekło mi jedno za 5200 GBP (cena była do spuszczenia jeszcze) - rok 1999 z przebiegiem 54k mil. |
Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem to nadal zapraszam na stronę klubu. Zawsze jest tam parę sztuk na sprzedaż i przynajmniej coś o nich wiadomo lub można zapytać na forum. Moja rada: TYLKO AUTA Z FULL SERVICE HISTORY. Najlepiej mitsubishi lub RalliArt FSH.
swinks_UK napisał/a: | Niestety na Ralliart nie stać mnie, a Legnum to wg. mnie jest nieporozumienie. |
Sedana trafić jest bardzo ciężko. Większość to właśnie legnum. Ale dlaczego nieporozumienie? Od sedanów nie różnią się niczym a wrażenie na drodze robią nawet większe bo naprawde NIKT nie spodziewa się że KOMBI "robi" 6 sek. do 100km/h
swinks_UK napisał/a: | Co do stanu technicznego, to niestety ponura prawda jest taka, że zbyt dużo po...bów kupuje to piękne autko i później katuje je własnymi tuningami. Jakby w ogóle można tam było cokolwiek poprawić. Po samym Peterborough jeżdżą dwa Legnum, które są niesamowicie skatowane (widziałem na własne oczy). |
To niestety prawda. Także kupuj TYLKO z FSH i TYLKO z komisu który da co najmniej 3 miesiące / 3000 mil gwarancji. Moja właśnie sie skończyła ale autko było w Polsce i naprawdę spisało sie IDEALNIE |
|
|
|
 |
Paweł ŚLEPER [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 19:25
|
|
|
Ja jeszcze mam takie pytanko z tym spryskiwaczem. Nie mogę go nigdzie znaleźć tu w UK a najbliższy serwis to nawet nie wiem gdzie mam! I mam pytanie czy znacie jakieś linki no sklepów angielskich? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 10-06-2007, 20:15
|
|
|
Paweł ŚLEPER: Najbliższy mi znany serwis to w Peterborough, który na tzw. robociznę ma ceny wzięte z kosmosu, za to sporo części ma w przystępnych cenach (ale tu też trafiają się wyjątki...)
Rok temu kupowałem spryskiwacz, bo zawadziłem przodem i go oberwałem i wyszło mnie 48 GBP. Z reguły trzeba czekć 1 - 2 dni od zamówienia.
Jakby co to mogę ci go nabyć u nas i podrzucić jak będę gdzieś w trasie (Corby nie tak daleko w końcu) - masz tu mój nr komórki: 07984 157422. Można omówić szczegóły.
Nevman1: Plany zakupowe się oddaliły w związku z niedaleką przeprowadzką na odrobinę większe siedlisko. Poza tym wtedy chciałem się pozbyć swego Gala w rozliczeniu, a to nie wchodziło w rachubę (oferowane grosze). Ten, o którym wspominałem to był fresh import z Japoni, jeszcze nie zarejstrowany, ale już po badaniach technicznych i FSH. Co do wyposażenia, to wydaje mi się, że Type-S mają jednak inaczej niż zwykłe 2.5V6, a może to tylko japończyki maja inaczej w środku...? W każdym razie tamten tak miał (np. czarno-czerwone kubełki, środkowa konsola inna)
Teraz czeka mnie co najmniej rok na dupie... Ale spróbuj to wytłumaczyć mojej babie |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 20:25
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Ten, o którym wspominałem to był fresh import z Japoni, jeszcze nie zarejstrowany, ale już po badaniach technicznych i FSH. Co do wyposażenia, to wydaje mi się, że Type-S mają jednak inaczej niż zwykłe 2.5V6, a może to tylko japończyki maja inaczej w środku...? W każdym razie tamten tak miał (np. czarno-czerwone kubełki, środkowa konsola inna)
Teraz czeka mnie co najmniej rok na *cenzura*... Ale spróbuj to wytłumaczyć mojej babie |
Type-S też maja w większości standardowe wyposażenie. Po więcej info zapraszam na http://www.clubvr4.com/in...=Specifications . Masz tam porównanie type-S i type-V. To musiała byc wersja RalliArt z Japonii. Ale to zawsze import. Trafić sztukę RalliArt UK to chyba najlepsza możliwa opcja (mi się udało ale to był naprawdę wielki fuks ) no ale niestety, tylko 200 sztuk... Z czego kilka napewno już jest w drzazgach...
Ja swojej babie jakoś wytłumaczyłem ale ona jest naprawdę wyrozumiała
Jeśli bedziesz kupował za rok to może mojego bo wstępnie planuję jeździć nim 12 - 18 miesięcy. |
|
|
|
 |
mike951
Forumowicz
Auto: Legnum FL/Galant Kombi 2.5 v6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 114 Skąd: ANGLIA LONDYN ZŁOCIENIEC
|
Wysłany: 18-06-2007, 00:58
|
|
|
wczesniej szukałem gala na ebay-u i zapisałem sobie w koncie te ogłoszenie
|BREAKING MITSUBISHI GALANT SPARES FOR 1.8 2.0 2.5 2.5 SPORT TWIN TURBO MOST PARTS AVAILABLE INCLUDING INTERIOR AND EXTERIOR
PLS CALL 07815 886478
zadzwon zapytaj za urzywke |
|
|
|
 |
Laska [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2007, 18:10 Legnum
|
|
|
ja jeżdże legnum type-s i uwazam ze to nie jest nieporozumienie, swietne auto, duze i faktycznie malo osob wie co w nim drzemie. A co do przyspieszen to robie swoim jakies 5,3 a nie 6 jak to kolega wczesniej wspomnial. Na światlach to jest malo samochodow co sie sa w stanie mierzyc, wlacznie z porschakami. 6 to robi na automacie ale nie zapominajmy ze mozna tym na sekwencji jezdzic ktora moim zdaniem jest perfekcyjna, chociaz brakuje mi troszke sprzegla. Lovely car anyway |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-06-2007, 23:36
|
|
|
Nic nie mam przeciw Legnum od strony technicznej. Każde VR4: czy type-S czy type-V, jest rewelacyjne, nie wspominając o wersji Ralliart.
Chodzi mi o moje i osobiste wrażenie wizualne. Po pierwsze się opatrzyło i jest jakieś takie "obvious" jak liczne Lancery EVO VI czy VII, sedana jednak trudniej trafić na codzień. Po drugie: wolę sedana niż kombi i nic na to nie poradzę, tym bardziej, że Legnum w czarnym metaliku przywołuje mi skojazenia z karawanem, i jakbym się nie naprężył to tego skojarzenia nie jestem w stanie się pozbyć. Sorry.
Ale masz rację, co by to nie było z całej serii VR4 to jest REWELACYJNE. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2007, 00:05
|
|
|
Co prawda to prawda. Kazde VR-4 to mistrzostwo świata a czy Sedan czy Kombi to już osobiste preferencje. Też osobiście wolę sedana i nie dlatego że mam bo zanim go kupiłem to oglądałem 2 legnum-y i byłem naprawdę bliski żeby jednego z nich kupić. Na szczęście trafiłem na mojego i okazało się że lepiej nie mogłem trafić |
|
|
|
 |
|
|