 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 20-04-2007, 01:13 |
[ALL] colt cj0 przerywanie na goracym silniku. |
Autor |
Wiadomość |
kumanprx [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2007, 20:55
|
|
|
swistak, spoko , znalazlem tylko cos takiego : http://www.mitsubishi-gra...44cddc15747c51d czy to jest to ? prosze odpowiedz , rowniez chcialbym zaznaczyc ze jestem zielony jesli chodzi o mechanike pojazdowa , czy sobie poradze ? przeraza mnie to ze to jest opis do starszego modelu , bo ja mam colta cj0 z 96r prosze odp |
|
|
|
 |
swistak81 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 00:08
|
|
|
kumanprx napisał/a: | znalazlem tylko cos takiego... |
W tym linku pod numerkiem "4" masz śrubkę, którą to wg mnie kręcił twój mechanik.
Nie o taką regulację chodzi!
No ale fakt - ty masz CJO, a w nim chyba (z tego co pamiętam z forum) nie ma złącza ustawiania zapłonu. Zostaje wtedy albo Mitsu ASO, albo znajomy z palmem... |
|
|
|
 |
mag79 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 10:40
|
|
|
w moim miśku była podmieniana nowa cewka i nie ma żadnego efektu. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-04-2007, 16:38
|
|
|
Sprawdźcie szczelność układu dolotowego. Czy obudowa filtra powietrza oraz "trąba słonia" nie są pęknięte i dobrze zmontowane do kupy. |
|
|
|
 |
magik82 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-06-2007, 23:30
|
|
|
U mnie tez szarpalo, zmienilam przewody, swiece, kopulke, palec i nic. Potem cewke, tez nic. Na koniec kupilam nowy aparat zaplonowy i gra. W tamtym byl walniety czujnik Halla. Moze przełoż od kogos aparat zaplonowy i zobacz czy jest poprawa? Ja przelozylam z lancera 4G13 1,3 12v od ojca samochodu i gral. Dzieki temu juz nie ryzykowalam wywalenia kasy w bloto. Kupilam to co bylo konieczne i lux |
|
|
|
 |
|
|