Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
20-04-2007, 01:13
[ALL] colt cj0 przerywanie na goracym silniku.
Autor Wiadomość
kumanprx
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 20:55   

swistak, spoko , znalazlem tylko cos takiego : http://www.mitsubishi-gra...44cddc15747c51d czy to jest to ? prosze odpowiedz , rowniez chcialbym zaznaczyc ze jestem zielony jesli chodzi o mechanike pojazdowa , czy sobie poradze ? przeraza mnie to ze to jest opis do starszego modelu , bo ja mam colta cj0 z 96r prosze odp
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 00:08   

kumanprx napisał/a:
znalazlem tylko cos takiego...

W tym linku pod numerkiem "4" masz śrubkę, którą to wg mnie kręcił twój mechanik.
Nie o taką regulację chodzi!
No ale fakt - ty masz CJO, a w nim chyba (z tego co pamiętam z forum) nie ma złącza ustawiania zapłonu. Zostaje wtedy albo Mitsu ASO, albo znajomy z palmem...
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 10:40   

w moim miśku była podmieniana nowa cewka i nie ma żadnego efektu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-04-2007, 16:38   

Sprawdźcie szczelność układu dolotowego. Czy obudowa filtra powietrza oraz "trąba słonia" nie są pęknięte i dobrze zmontowane do kupy.
 
 
magik82
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 23:30   

U mnie tez szarpalo, zmienilam przewody, swiece, kopulke, palec i nic. Potem cewke, tez nic. Na koniec kupilam nowy aparat zaplonowy i gra. W tamtym byl walniety czujnik Halla. Moze przełoż od kogos aparat zaplonowy i zobacz czy jest poprawa? Ja przelozylam z lancera 4G13 1,3 12v 8) od ojca samochodu i gral. Dzieki temu juz nie ryzykowalam wywalenia kasy w bloto. Kupilam to co bylo konieczne i lux :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.