Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gałka dzwigni zmiany biegów
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 15-11-2005, 23:31   

Fido__ napisał/a:
Czegoś nie czaję. To ta gałka się nie odkręca :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

Odkręca się, a jakże. W jedynie słusznych samochodach (patrz podpis) się odkręca :D
Stojąc przez chwilę dziś w korku sobie odkręciłem. Może by tak pomyśleć nad skróceniem drążka .... zawsze to te kilka KM ;) :roll:
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4107
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 16-11-2005, 01:55   

Piotruś Pan napisał/a:
Najlepsza jest konfrontacja bezpośrednia tylko Ty i ja w cztery oczy :twisted:


nosze okulary wiec w 6 oczu musimy:P
ewentualnie zdejme okulary i wtedy skorzystam z pomocy Pana Wisławskiego :twisted:
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 16-11-2005, 09:28   

zapalniczki nie zmienilem bo jakos mi sie zaczela podobac, tylko odlaczylem bo zwarcie robila, teraz biegi sie zmieniaja jeszcze lepiej bo tulejki wymienilem i nie wiem czy to przez nie nasmarowanie tulejek biegi wchodza ciasno - fajnie :) a dywaniki dostalem, mnie sie podobaja tobie nie musza :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Piotruś Pan
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2005, 21:42   

Firebee napisał/a:
nosze okulary wiec w 6 oczu musimy:P
ewentualnie zdejme okulary i wtedy skorzystam z pomocy Pana Wisławskiego Twisted Evil


Razem będzie 8 oczu bo ja tez mam :shock: , a z gałką to się wstrzymam bo jakoś mnie nie przekonaliście że tak na siłę i gwałtem :roll:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-11-2005, 08:36   

W mojej Carismie sie gałeczka ładnie odkręca..... ty pewnie słuszny samochód i poddatny na "tjunik"..:)
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Piotruś Pan
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2005, 09:46   

Marcino napisał/a:
ty pewnie słuszny samochód i poddatny na "tjunik"..Smile


no własnie dlatego najpierw spróbuje delikatnie bez gwałtu :twisted:
 
 
MICU
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2005, 09:38   

Matejko napisał/a:
... teraz biegi sie zmieniaja jeszcze lepiej bo tulejki wymienilem i nie wiem czy to przez nie nasmarowanie tulejek biegi wchodza ciasno - fajnie :) ...


Nie chcąc mnożyć tematów, piszę tu.
Chodzi właśnie o tulejki. Misiek mój ma lat 5, ale u mnie jest od dwóch i czeka nas druga wymiana tulejek (problemy z jedynką i kołnierz wstecznego nie odbija). Wierzyć mi się nie chce, że tak szybko się wyrabiają. A pierwszy raz (rok temu) wymieniałem w ASO.

A co do skracania drążka, to jak ta operacja ma się do działania kołnierza do wstecznego?
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 24-11-2005, 15:55   

poprostu rurke od pierscienia skracasz o tyle o ile drazek i to wszystko
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.