Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnice - plusy i minusy... kolejnych Evolucji
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2007, 00:21   

ROMEL napisał/a:
co innego z VI... tam troszkę więcej możemy podyskutować...

No to dawaj :doubt: :D
PS VI ma wielki plus w porównaniu do IX czyli krótszy rozstaw osi. Swego czasu Makkinen przesiadł się z VI na VII i już jakoś nie osiągał super wyników.
Z tą elektroniką w EVO VIII/IX, a konkretnie AYC/ACD, jest tak że 95% użytkowników tego samochodu nie wykorzysta tych 5% więcej trakcji jakie zapewniają te systemy.
Dla mnie fenomenem tych samochodów to jest to że jak już raz wsiądziesz za kierownicę Ewolucji to najchętniej spędziłbyś tam cały dzień.
Gdybym na KJSy miał taką białą VI zamiast mojej padliny...Ech...
_________________

 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 28-06-2007, 07:22   

Przeniosłem - podzieliłem...

Tak żeby po temacie było...

Apropo - Twojej ostatniej wypowiedzi...

Co do rozstawu osi - nie wszystkim ona pasuje -to fakt - w sensie zwiększenie rozstawu - ale obniżenie środka ciężkości a i owszem... lepszy jest suchy i mokry asfalt - co do szutrów i śniegów... hmmm różnie ludzie, różne opinie...

Dużą różnicą również... pomiędzy VI a IX - są na przykład hamulce... tutaj jest mała przepaść... to jak potrafi wyhamować VI to bajka, ale jak hamuje IX na pływającym zestawie to to porównawczo jest massakra...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2007, 23:55   

Kolejnym plusem IX jest MIVEC dzięki któremu Evo jest przjaźniejsze w codziennej obsłudze. Idzie od dołu prawie jak wolny ssak.
PS Podobno Evo X ma mieć 300KM. A blok silnika będzie lżejszy od 4G63 o 20 kg!!! i będzie mógł wytrzymać jeszcze wiecej mocy niż 4G63
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2007, 00:46   

tomekrvf, tego na razie nikt nie wie ile tej mocy wytrzyma. Wiesz oczywiscie ze na bloku 4G63 budowano silniki ponad 1000KM?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ozz
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 02:20   

tomekrvf napisał/a:
Podobno Evo X ma mieć 300KM. A blok silnika będzie lżejszy od 4G63 o 20 kg!!!


...i właśnie dlatego ma być i napewno będzie szybsze od nowej imprezy, tylko ciekawe jak z gwarancją, bo tu w przypadku EVOolucji bywało różnie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2007, 12:33   

ozz napisał/a:
tylko ciekawe jak z gwarancją

Od modelu EVO VII jest 3 letnia gwarancja :roll: :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-07-2007, 21:39   

Kochani,
Jeżeli weźmiecie w swoich rozważaniach pod uwagę postęp technologiczny reszty świata to istotnie Miśki w w IX nie zawojowały. I chyba dobrze, bo ja jako stary gbur elektroniczny tego nie lubię ;) Ale prawda jest taka, że auta będą coraz bardziej skomplikowane bo elektronika działa szybciej niż przeciętny kierowajec ergo jest szybciej i bezpieczniej i tylko czekać, kiedy takiego "miszcza" jak ja czy Hubeeert objedzie małolat co nie bardzo rozróżnia ABS od MASTC ale i tak okaże się szybszy. Bo świat nie stoi w miejscu i idzie do przodu eliminując takie relikty jak my ;)
BTW, IX to hebel ale X zrobi nam wszystkim duuuuuuużą niespodziankę ;) Zobaczycie.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2007, 22:47   

Nie ma jak moje EVO VI-75km :P
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-07-2007, 10:45   

Hubeeert napisał/a:
tomekrvf, tego na razie nikt nie wie ile tej mocy wytrzyma. Wiesz oczywiscie ze na bloku 4G63 budowano silniki ponad 1000KM?

Dla mnie ważniejsza jest mniejsza masa zawieszona na przedniej osi. Kiedyś latałem 90 quattro z 2.3 5cyl i to dopiero była lipa - wielki żeliwny mel na osi to nie jest nic dobrego.
_________________

 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 14:59   

No jak mówisz, że 90Quatro to lipa, to chyba te wszystkie tytułu mistrzowskie właśnie dla tego auto to jakaś mistyfikacja :shock: Przecież swego czasu było to jedno z najlepszych aut rajdowych?
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-07-2007, 17:15   

Mylisz Bastek Audi 90 z napędem 4x4 z legendarnym Audi Quatro (tak się to pisze?)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 18:19   

Właśnie o ten model mi chodziło :mrgreen: rozumiem, że przedmówca mówił już o jajku?
Pozdr
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2007, 21:51   

Bastek, Audi jako pierwsze wprowadzilo AWD do Rajdow. W polaczeniu z faktm, ze bylo to auto B grupowe nie dalo szans konkurencji ale przez krotki okres czasu.

A co do tego mela - ;-) no cos w tym jest :D
Ale ja sie i tak boje ekologow. Juz u mnie pod maska jest tyle tego ekologicznego szajsu (w tym katalizator pod samochodem), ze jak bym to wypieprzyl to ponad 20 kg zyskam :D

[ Dodano: 03-07-2007, 21:51 ]
w 19 letnim samochodzie. A co dopiero teraz :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 03-07-2007, 22:56   

rajdowe audi to lata 80, w 90 cywilna osobowka z pseudo napedem 4x4 z tego co kiedys widzialem niewiele sie w serii nadawala nawet do zabawy na sniegu, no chyba ze byla zajezdzona, chociaz niemowie ze na ich bazie nieda zrobic sie rakiety.

evo jak evo, na necie jest test evo 1 w slalomowym porownaniu z evo 8albo 9(niepamietam)ale roznica w czasie przejazdu roznica byla znikoma ( ten sam kierowca)

dlamnie najlegendarniejsze zawsze bedzie evo6TME , jedyne evo ktore domnie jakos nieprzemawia to 7
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 23:05   

Czytam i czytam...
Takie teoretyzowanie...Myśle ,że należałoby pojeżdzić każdą evo...a i to nie dałoby rezultataów.Kto potrafi wykorzystać walory którejs z generacji no...choćby w 70-80 procentach ?/nie mówię tu o wyścigu dokoła 'pachołków' ,gdzie dla wygrywającego nagrodą jest bańka oleju...choć i w tych zawodach trzeba już coś umieć.../
Któż z nas jest aż Taaaaaaaaaakim wielkim...no choćby jak Tommi...?
Może my jedynie przytaczać słowa tych Wielkich ,Znanych...
Powołując się na opinie rajdowców polskich można powiedzieć ,że evo VI to ''najdziksza'' odmiana, bardzo wymagająca i ...jak ONI mówią to prawdziwy ostatni samuraj.Wszystkie nowsze evo to juz coraz bardziej ugłaskane ...ale też łatwiejsze do prowadzenia , bardziej ''cywilizowane''...z pewnościa z lepszymi hamulcami...
...choć większość fanatyków evo wolałaby 6-tą wersję...
Możemy podyskutować o wyglądzie...ale to też ...jeden woli córkę ,a drugi....
Jak dla mnie wszystkie sa ładne i coś w sobie mają...no może za wyjątkiem tej wersji rajdowej z przed 2-3 lat...-ta co ma spoiler tuż za tylnym słupkiem...
Mówia ,że kiedy projektowano tą odmianę...jedna z pań ,które sprzątały biuro projektowe 'zajechała' szmatą po desce kreślarskiej i w panice przed konsekwencjami domalowała spoiler na ww miejscu...nie pamietając dokładnie jak było w zamyśle konstruktora...
Ci co przyszli następnego dnia rano do biura stwierdzili ,że '' to miał autor na myśli''... i tak zostało...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.