Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
16-08-2009, 14:26
klema vs sonda lambda
Autor Wiadomość
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-08-2007, 13:51   klema vs sonda lambda

Hej, w moim miśku były luźne klemy więc wymieniłem na nowe. I tu moje zaskoczenie, bo po wymianie zaczął mi świrować gaz. Jak wrzucam na luz to gaśnie. Zacząłem się zastanawiać co to może być..
Czy mogło być tak że przez kiepską masę sonda miała zły pkt odniesienia? Czyli np. za niskie napięcie i przez to po wymianie klemy to napięcie było minimalnie wyższe i uztawienia gazu już się nie zgadzały..?
Poddaje pod dyskusje bo ja sie zabardzo nei znam tylko kombinuje.. Jakby ktoś mógł na to fachowo odpowiedzieć to byłbym wdzięczny bo mnie to jakoś gnębi..
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-08-2007, 15:00   

Odłączyłeś akumulator i zresetowało się ECU. Normalne. Musisz zrobić tak:
- odłącz jeszcze raz klemę minusową na ok. 1 minutę,
- wyłącz wszystkie odbiorniki prądu w aucie (radio, dmuchawa itp.),
- załóż ją i odpal silnik,
- niczego nie dotykaj i niech chodzi na wolnych obrotach tak długo aż włączy się wentylator chłodnicy,
- zgaś go, po minucie odpal i znów poczekaj aż włączy się wentylator,
- i w drogę!
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-08-2007, 23:37   

Podepnę się pod wątek. Czy istnieje jakiś sposób na odłączanie akumulatora. Pytam profilaktycznie. Kiedyś słyszałem że najpierw trzeba odłączyć klemę na ?? potem tą drugą i nic się nie resetuje (radio itd). Czy to jakieś bajki ??

Pozdrawiam
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2007, 23:42   

Cytat:
Czy istnieje jakiś sposób na odłączanie akumulatora

No odkręcenie

Cytat:
Pytam profilaktycznie. Kiedyś słyszałem że najpierw trzeba odłączyć klemę na ?? potem tą drugą i nic się nie resetuje (radio itd)


Jak odłączysz akumulator to wszystko sie resetuje-radio (najczęsciej/lub zależy na jak długo) zegary,komp - wszystko
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.