wcieło mi 30 koni :/ |
Autor |
Wiadomość |
hiper2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 21:11 wcieło mi 30 koni :/
|
|
|
mam lancera 2004r kombi sport 2000 byłem na hamowni i chciałem sprawdzić ile mam koni pod maską i ku mojemu zdziwieniu zostało 101 Koni mechanicznych. po wycięciu katalizatorów
i założeniu filtra sportowego zrobiło się ich 130 co jest dlaczego to się stało może ktoś też miał taki problem.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 21:40
|
|
|
A sprawdzał ktoś instalacje??
Ubytek mocy jest na LPG i na PB?? |
|
|
|
 |
hiper2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 21:51
|
|
|
dm17, naLPG jest lepiej miał102 koniki a na benzynie 101 |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 21:56
|
|
|
czyli to coś co jest wspólne..................
Wydech cały??nie ma jakiś dziur lub pęknięć |
|
|
|
 |
hiper2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 22:17
|
|
|
dm17, raczej wydech jest cały nie jestem w stanie tego sprawdzic bo mam zmieniony na sportowy myslisz ze przez wydech mozna stracic tyle mocy??????? |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 22:21
|
|
|
No przez jakąś dziurę albo pęknięcie jak najbardziej, (ale to nie jest jedyna rzecz...........)
Wydech + wszyskie rurki do niego dochodzące - od kolektora do tłumika wszystko - jakakolwiek dziura lub pęknięcie może powodować spadek mocy. |
|
|
|
 |
hiper2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 22:27
|
|
|
dm17, ale to strata ponad 35 kucyków moze cos mu sie w komputrze popj.............. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 22:41
|
|
|
bez przesady , tyle to ma 1.6l!
coś musiał popierniczyć na tym kompie, chyba, że silnik mówi papa |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 23:07
|
|
|
silnik z 2004 papa Nie ma takiej opcji- część jakaś to może i tak ale nie cały silnik........... |
|
|
|
 |
hiper2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 23:27
|
|
|
Bastek, wiem i to mnie bardzo zmartwiło dlatego włożyłem mu filtr powietrza wybebeszyłem pierwszy katalizator a drygi wogóle wyciełem i wstawiłem rurę i jak narazie to jeszcze jakos jezdzi ale już szukam silnika bo ten długo nie wytrzyma |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-09-2007, 00:40
|
|
|
TUNING WYDECHU BY GRZEGORZ GRABOWSKI - jest taki temat na forum - może Ci coś wyjaśni.
Moim zdaniem sam sobie zaszkodziłeś przypadkowymi przeróbkami, które nie grają ze sobą. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-09-2007, 07:18
|
|
|
Owszem, zrobiłeś strasznie nerwowe ruchy, zamiast szukać przyczyny. |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:35
|
|
|
Przedewszystkim to zacznijmy od nowa bo nie kumam... miales 130 i teraz masz po wybebeszeniu masz 101?
Jesli mowisz o mocy 135 ktora jest podana na folderze reklamowym w Mitsu to to jest moc ktora jest na silniku. Czyli jesli silnik wyciagniesz i zbadasz to bedziesz mial 135 KM. Uklad napedowy powoduje strate okolo 30-35 KM - TAK JEST ZAWSZE.
Wiedz ze jesli pojechales nowym ori samochodem na hamownie z moca 135 na silniku i dostales 101 - to ja ci powiem ze wszystko jest w normie. Silnik jest OKI.
Niczego nie musisz wymienieac. Dodatkowo powiem ci ze moc podana w katalogu to jest to co jest zmierzome dla tego typu silnika i to nie oznacza ze jest to samo w twoim.
Mozesz miec dwa te same samochody z tymi samymi silnikami i ten sam kierowca o tej samej wadze bedzie przeprowadzal badania na hamowni i mozesz oczekwac roznicy w pomiarach nawet do kilku %.
Wiec jesli ktos Ci mowi ze twoj silnik BYE BYE to mowi ci glopstwa. Twoj samochod jest w podzadku i nie masz sie czego martwic. Powiedzialbym nawet ze mozesz sie cieszyc skoro masz 101/102 KM na samochodzie z silnikiem 2.0L Kombi.
Jesli chodzi o twoje przerobki to wybebeszenie wydechu nie koniecznie moglo dac cokolwiek. W wielu przypadkach jesli silnik ma wieksza przepustowosc i mniejsze cisnienie zwrotne to moc przesuwa z dolnych parti RPM na wyzsze i czasem wrazenie mocy jest zludne.
Jest mozliwosc ze straciles moc tym co zrobiles... jesli bedziesz mial pytania na ten temat to postaram sie Ci to wytlumaczyc.
...ale nie martw sie - twoj samochod jest w porzadku. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 10:56
|
|
|
Dlaczego mówisz , że ktoś mówi głupstwa?
Skad wiesz jak obchodzono się z tym autem, jesteś jasnowidzem? jeśli tak to podaj nam wszystkim numerki na najbliższe losowanie lotka |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 04-09-2007, 11:22
|
|
|
Bastek napisał/a: | Dlaczego mówisz , że ktoś mówi głupstwa?
Skad wiesz jak obchodzono się z tym autem, jesteś jasnowidzem? jeśli tak to podaj nam wszystkim numerki na najbliższe losowanie lotka |
...widac ze "tutaj" trzeba uwazac na slowa bo ludzie lubia sobie dodawac.
Jesli ktos na podstawie wyniku z hamowni mowi ze skoro wynik jest 101/102 KM a katalog podaje 135 KM to ten ktos mowi ci glupstwa. |
|
|
|
 |
|