Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Części z JAPARTS
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-09-2007, 12:18   Części z JAPARTS

Właśnie przymierzam się do większych zakupów do swego Gala i najwygodniejszą i cenowo przystępną opcją kupno online ze sklepu Japarts. Nie znam tej firmy, a zauważyłem, że numery katalogowe mają identyczne z NIPPARTS (te same produkty i ten sam towar).
Czy może ktoś się orientuje czy to jest to samo?
Jeśli tak, to jak jest z jakością Nippartsa w codziennym doświadczeniu?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-09-2007, 13:15   

Ja firmą NIPPARTS robię zakupy.Towar dostarczany w ciągu 24 godz. , a co do części są to renomowanych firm. Zakupione części to: kpl. rozrząd + pompa wody, paski , amorki przód i tył , tarcze p/t, klocki p/t, piasta z łożyskiem przód.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 06-09-2007, 13:26   

czekoladka_1981 ale z tego co napisał swinks_UK firmę Nipparts zna - tylko pyta się czy firma Japarts to to samo ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-09-2007, 18:23   

roch_27 - swinks_UK nie zna też Nippartsa dlatego się pyta o jakość części oraz ich doświadczenia związane z usługą. Uważam jeśli nr. katalogowe są te same , oraz produkty i ten sam towar, to Japarts i Nipparts mają jednego dostawcę.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-09-2007, 21:30   

Ja mam zamiar kupić u nich uszczelniacze do silnika na wałki, i Pan powiedzoał mi przez telefon ze oni mają tylko japońskie, zadnych JC..... wiech chyba pozostaje mu uwierzyć, w InterCars wogule nie mieli usczleniaczy w ofercie i polecili mi sprzedawcy włsnie Japparts. Zreszta moj pierwszy rorzad do cari GDI też u nich lupiłem i ku mojemu zaskopczeniu pasek był Mitsuboshi co sie okazało strzałem w 10!!
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
Ostatnio zmieniony przez Marcino 07-09-2007, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-09-2007, 21:42   

W Nipparts u siebie tez kontrolnie poszedłem popytać o rozrząd z ciekawości by zobaczyć jakie graty chcą sprzedawać no i fakt faktem że dobre bo te same co u Japaneze tylko drożej. Generalnie jak kogoś bardzo przypili i nie ma wyjścia bo musi mieć klocki natychmiast to raczej szajsu nie wcisną niemniej trzeba być świadomym i uważać na to co dają.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-09-2007, 21:11   

NO to kurna zrobiłem zkupy w Jappartsie.... pojechałem dzisiaj przed 18 w Gdańsku na ul Hynka, gościu wyciaga mi trzy sztuki z nalepkami JC.... ja sie pytam a co to? A on ze takie jest przygotowane. Jeden wygladał na usczelniacz wału.. dwa pozostałe to stalowe zaślepki oblane guma... wydaje mis ie ze to było na tył silnika, ale jak to zobaczyłem to mi sie odwidziało. Kupiłem dwie zarówki postojowe i wyszedłem.
Jednak musze niezawodnego Japaneze zmolestowac... nie ma sensu ryzykowac, a tym bardziej zostawiać wybór mechanikowi, .... Za to odbiłem soebie i w InterCarsie kupiełem paski alter i wspomagania/klimy COntitech... 25 i 13zł..:)

POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-09-2007, 23:13   

Mała poprawka Marcino:
- chodziło mi o sklep online osiągalny w UK czyli Japarts - http://www.japarts.co.uk
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
auto-moto
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2007, 21:04   

swinks_UK napisał/a:
Właśnie przymierzam się do większych zakupów do swego Gala i najwygodniejszą i cenowo przystępną opcją kupno online ze sklepu Japarts.


A co konkretnie chcesz kupić ?
 
 
marcin 4x4
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 01:58   

Marcino, moge zdobyć uszczelniacze z orginału lub zamienniki ja do galanta płaciłem za orginał na wał i wałek rozrządu ok100zł a z koleji na wałek wyrównarzajacy i pompe oleju mogłem miec po 8zł tylko ze to był zamiennki

Jeżeli kogoś interesuja części podaje kontakt dudus-25@wp.pl
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-09-2007, 10:05   

A konkretnie przymierzam się do odświeżania silnika bo swoje mile już ma, tak więc:
1. Rozrząd - paski (rozrządu, balansowy i alternatora/klimy), wałki (balansowy, napinacza, prowadzący); nie wiem czy napinacz jeszcze da radę - ma już 129k mil
2. Uszczelki góry silnika. Co prawda jeszcze nie leje, ale chyba już odrobinę popuszcza na uszczelniaczach zaworów. Chcę to zrobić póki jeszcze jest OK. No i chyba muszę kupić komplet do całej głowicy, bo miejscowi nie potrafią wymieniać uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy. Tłumaczyłem im ten sposób z podpieraniem zaworów sprężonym powietrzem, ale na koniec rozmowy i tak słyszałem "tak się nie da..." :-X
3. Część wydechu. Kiedyś zawadziłem katem o jakiś próg i chyba się już sypie, więc w przyszłości kat do wymiany i przy okazji sondy oraz najlepiej samo złącze elastyczne, bo nie chce mi się kupować całego kolektora.
Taki plan na najbliższy rok. Póki co wszystko gra, ale z doświadczenia wiem, że to najlepszy czas na "odświeżanie" autka.

No i problem z zakupami w Polsce jest generalnie taki, że:
- albo brak opcji płatności online (tak ciężko jest założyć konto w PayPalu????)
- albo brak opcji wysyłki za granicę
D*** blada i trzeci świat :cry:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-09-2007, 12:12   

hmmm, ja bede jedził raz na miesiac do Manchesteru.. drobne rzeczy mogłbym zabrać..:)
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-09-2007, 20:48   

Noo... fajnie...
Marcino: Jeśli te twoje wyjazdy będą regularnie to w przyszłości pomyślę, czemu nie. Dam ci znać wtedy na PW albo Skypem. Jakby co to rozliczałbym się PayPalem (chyba teraz Skype też ma tą opcję).
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
lelo
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2007, 10:26   

gdzie ty byles w tym Intercarsie ja tam pracule i jakos wszystko dostalem z tego co piszesz uszczelke pod glowidze z md a pod pokrywe z elringa to samo tychy sie uszczeelniaczy wszystkie sa dostepne albo z elringa lub corteco chcesz to zerkne dzisiaj podam ci ideksy i sobie zamowisz lub obcja ze ja wezme na siebie i ci jakos wysle.A jestli chodzi o NIPPARTS to zdania sa podzielone ja wymienilem cale sprzeglo do eclipsa jak narazie jest ok, ale duzo jest dostepnych czesci szczegolnie nietypowych i to jest plus tej firmy:):):):)

[ Dodano: 10-09-2007, 16:01 ]
male sprostowanie odnosnie firy chodzilo mi o JAPANPARTS
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-09-2007, 12:37   

Lelo, Interrsuja mnie uuszczelniacze na wałki rozrzadu i wał do V6, 97r, nie chce brać cxzegoś w ciemno, jak robić rozrad to porzdanie, w razie czego czekam na kontakt.
Japaneze narazie chyba nie ma, ale jak bedzie trtzeba to pocxzekam, bo on ma "NOK" w pudełkach corteco. Napisz co mogłbyś mniec dla mnie...
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.