Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wcieło mi 30 koni :/
Autor Wiadomość
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-09-2007, 23:08   

Hmmm.... Mitsubishi Spacewagon 2.4 GDI -99 (110 kW) straty moc / moment -20.5% / -19.5% czyli 23 kW / 43 Nm gdzie np. dla Carismy 1.6 straty prawie pomijalne bo to 1kW i 10Nm - od razu widac ile zależy od skrzyni i całego przeniesienia...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 10:16   

Ciekawe jak to wygląda w zwykłym Lancerku, takim jak mój:)
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2007, 11:51   

saphire napisał/a:
Hmmm.... Mitsubishi Spacewagon 2.4 GDI -99 (110 kW) straty moc / moment -20.5% / -19.5% czyli 23 kW / 43 Nm gdzie np. dla Carismy 1.6 straty prawie pomijalne bo to 1kW i 10Nm - od razu widac ile zależy od skrzyni i całego przeniesienia...

racja, dużo zależy od auta,
ale nadal twierdzę, że w tym lancerze coś nie tak ;)

pozostaje sie tylko cieszyć, że to FWD,
bo na RWD straty są sporo większe :)
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2007, 11:44   

Hamownie inercyjne mierza moc na kolach jak i na silniku!!!! Nie tylko na kolach! Nie wprowadzajcie w blad. Pomiar mocy na hamowni inercyjnej polega na tym, ze obciazeniem dla silnika jest element o duzej bezwladnosci (najczesciej duze rolki najazdowe lub kolo zamachowe). Moc okresla sie w czasie przyspieszania. Uklad pomiarowy mierzy chwilowe przyspieszenei katowe i z tego przeliczany jest moment obrotowy i moc. Oczywiscie wszystko przelicza komuter za pomoca specjalnego programu.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 09-09-2007, 22:44   

Honda pewnie ma najmniejsze straty mocy :P
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2007, 23:14   

Bastek napisał/a:
straty mocy
Zależą od tylu czynników, że każdy samochód ma inne.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2007, 20:17   

Bastek napisał/a:
Honda pewnie ma najmniejsze straty mocy :P
Co ma piernik do wiatraka ? Zal Ci ze marne wolnossace 1.6 objezdza 95% dwulitrowek a nawet 2.5 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.