Silnik 1.6{CA0} a silnik 1.6{CJ0} czy to sa te same??? |
Autor |
Wiadomość |
Looky [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 22:46
|
|
|
gulgulq napisał/a: | czyli jeżeli sie rożnia kompami to jak u siebie wrzuce ten od CJO to bedzie smigało na 113 KM??? |
Różnią się gniazdem, jest inna ilość pinów, więc plug&play nie podejdzie. Piotras sprawdzał. Można próbować modyfikować złącze, ale efekt nie wiadomo jaki. |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 13-09-2007, 22:00
|
|
|
wyczytalem gdzies że komputery nie pasują od CA0 do CJ0 ale czemu i jak to nie wiem... |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 14-09-2007, 19:26
|
|
|
lukamar napisał/a: | Ja mam CJ0 1.6 i nie narzekam . CA0 1.6 miałem okazję jechać raz (pozdro Śruba ) i szczerze mówiąc nie pamiętam za wiele, ale było szybko.
Za to porównałem momenty obu silników z manuala. Max moment CA0 to 137 Nm przy 5000 obr/min. Max moment CJ0 to... 137 Nm przy 4000 obr/min. Niestety nie jestem znawcą teorii działania silników, ale na moje oznacza to, że CJ0 będzie szybciej przyspieszał, ale w pewnym momencie odpadnie, bo CA0 mając więcej koni osiągnie większą Vmax. I zużyje przy tym więcej paliwa . Może ktoś bardziej zorientowany wytłumaczyć dokładnie jak moment max przy różnych obrotach wpływa na dynamikę jazdy? |
znaczy to tylko tyle ze cjo bedzie lepiej przyspieszal na nizszych obrotach bo ma ciut nizej moment a cao trzeba bedzie troche wyzej krecic. niewiem czy cao zuzywa przez to wiecej bryny, zaryzykowalbym nawet stwierdzenie ze spali mniej bo nie trzeba go tak bedzie gonic zeby osiagnac rzadana predkosc. moc ograniczono ponoc ze wzgledu na spalinki |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-09-2007, 08:33
|
|
|
Jogurt napisał/a: | niewiem czy cao zuzywa przez to wiecej bryny, zaryzykowalbym nawet stwierdzenie ze spali mniej bo nie trzeba go tak bedzie gonic zeby osiagnac rzadana predkosc. moc ograniczono ponoc ze wzgledu na spalinki | Tak w ogóle to nie wiem czy CAO dużo pali? Mi jeszcze nigdy nie spalił 8 l/100 km. Na wyższych obrotach ten silnik czuje się lepiej a czy więcej pali, hmm... Może ciut... |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15-09-2007, 20:09
|
|
|
dokladnie Hugo jak piszesz, moj colt pali srednio 7,5l i nie widze wiekszej roznicy czy jezdze z ciezka noga czy nie. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2007, 15:45
|
|
|
no ja np. przez pierwsze kilka dni jak kupiłem COLTa to żeby się nim nacieszyć potrzebował 13l/100km ale to bylo 1 odcięcie 2 odcięcie 3 odcięcie |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 16-09-2007, 19:51
|
|
|
mi spalil raz 16 ale jechaly 4 osoby a na budziku przeszlo 2 zlote |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-09-2007, 09:47
|
|
|
popieram, mi na poczatku tez palil nawet 12 litrow, teraz jak sie go 'nauczylem' rzadko przekracza 8. |
_________________
 |
|
|
|
 |
biedrzyk [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2007, 13:29
|
|
|
heh kiedyś musiałem odpiąć aku na kilka chwil i chyba mi sie komp zresetował bo silnik tak swirował że szok
nie potrafiłem nim ruszać bez zamielenia kołami i palił noooo dużooooo heh ale tylko przez dwa dni chyba... z czasem coraz mniej i coraz słabszy chyba że mi się tak tylko wydawało |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-09-2007, 18:03
|
|
|
Panowie, prosze nie robic OT na temat spalania w wątku dotyczącym różnic powmiędzy silnikami z colta CA0 i CJ0 |
|
|
|
 |
|