Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 1.6{CA0} a silnik 1.6{CJ0} czy to sa te same???
Autor Wiadomość
Looky
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 22:46   

gulgulq napisał/a:
czyli jeżeli sie rożnia kompami to jak u siebie wrzuce ten od CJO to bedzie smigało na 113 KM???


Różnią się gniazdem, jest inna ilość pinów, więc plug&play nie podejdzie. Piotras sprawdzał. Można próbować modyfikować złącze, ale efekt nie wiadomo jaki.
 
 
biedrzyk
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 22:00   

wyczytalem gdzies że komputery nie pasują od CA0 do CJ0 ale czemu i jak to nie wiem...
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 14-09-2007, 19:26   

lukamar napisał/a:
Ja mam CJ0 1.6 i nie narzekam :-) . CA0 1.6 miałem okazję jechać raz (pozdro Śruba ;) ) i szczerze mówiąc nie pamiętam za wiele, ale było szybko.
Za to porównałem momenty obu silników z manuala. Max moment CA0 to 137 Nm przy 5000 obr/min. Max moment CJ0 to... 137 Nm przy 4000 obr/min. Niestety nie jestem znawcą teorii działania silników, ale na moje oznacza to, że CJ0 będzie szybciej przyspieszał, ale w pewnym momencie odpadnie, bo CA0 mając więcej koni osiągnie większą Vmax. I zużyje przy tym więcej paliwa :-) . Może ktoś bardziej zorientowany wytłumaczyć dokładnie jak moment max przy różnych obrotach wpływa na dynamikę jazdy?

znaczy to tylko tyle ze cjo bedzie lepiej przyspieszal na nizszych obrotach bo ma ciut nizej moment a cao trzeba bedzie troche wyzej krecic. niewiem czy cao zuzywa przez to wiecej bryny, zaryzykowalbym nawet stwierdzenie ze spali mniej bo nie trzeba go tak bedzie gonic zeby osiagnac rzadana predkosc. moc ograniczono ponoc ze wzgledu na spalinki
_________________
CA0
Galant II
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-09-2007, 08:33   

Jogurt napisał/a:
niewiem czy cao zuzywa przez to wiecej bryny, zaryzykowalbym nawet stwierdzenie ze spali mniej bo nie trzeba go tak bedzie gonic zeby osiagnac rzadana predkosc. moc ograniczono ponoc ze wzgledu na spalinki
Tak w ogóle to nie wiem czy CAO dużo pali? Mi jeszcze nigdy nie spalił 8 l/100 km. Na wyższych obrotach ten silnik czuje się lepiej a czy więcej pali, hmm... Może ciut...
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 15-09-2007, 20:09   

dokladnie Hugo jak piszesz, moj colt pali srednio 7,5l i nie widze wiekszej roznicy czy jezdze z ciezka noga czy nie.
_________________
CA0
Galant II
 
 
biedrzyk
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2007, 15:45   

no ja np. przez pierwsze kilka dni jak kupiłem COLTa to żeby się nim nacieszyć potrzebował 13l/100km :) ale to bylo 1 odcięcie 2 odcięcie 3 odcięcie :)
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 16-09-2007, 19:51   

mi spalil raz 16 ale jechaly 4 osoby a na budziku przeszlo 2 zlote :twisted:
_________________
CA0
Galant II
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-09-2007, 09:47   

popieram, mi na poczatku tez palil nawet 12 litrow, teraz jak sie go 'nauczylem' rzadko przekracza 8.
_________________
 
 
 
biedrzyk
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2007, 13:29   

heh kiedyś musiałem odpiąć aku na kilka chwil i chyba mi sie komp zresetował bo silnik tak swirował że szok :D
nie potrafiłem nim ruszać bez zamielenia kołami i palił noooo dużooooo heh ale tylko przez dwa dni chyba... z czasem coraz mniej i coraz słabszy :p chyba że mi się tak tylko wydawało :D :wink:
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-09-2007, 18:03   

Panowie, prosze nie robic OT na temat spalania w wątku dotyczącym różnic powmiędzy silnikami z colta CA0 i CJ0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.